eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości płynnych oraz wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych jak również odpadów wielkogabarytowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 3811

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Kraków: Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości płynnych oraz wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych jak również odpadów wielkogabarytowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 3811
Numer ogłoszenia: 456474 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości płynnych oraz wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych jak również odpadów wielkogabarytowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 3811.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości płynnych, nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, jak również wywóz odpadów wielkogabarytowych wytwarzanych w kompleksach wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 3811, usługa będzie polegać na: 1) wywozie na wezwanie telefoniczne lub fax-em w okresie 6 miesięcy: - nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), - nieczystości stałych segregowanych, -odpadów wielkogabarytowych, wraz z dzierżawą pojemników do gromadzenia nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych - które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz pojemników na nieczystości stale - do pobrania ze strony Zamawiającego) nie później niż w terminie do 3 dni od podpisania umowy. 2) wywozie na wezwanie telefoniczne lub fax-em w okresie 12 miesięcy, nieczystości płynnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.41.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania: a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów wydane przez właściwy organ w myśl ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243); zgodnie z ustawą Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz. U. z 2001r. Nr 115, poz. 1229 z póź. zm.), zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy miejskiej Kraków (Uchwała Rady Miasta Krakowa nr C/1011/06 z dnia 25 stycznia 2006 r.); b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie podobnych zadań o zakresie zbliżonym do wymagań Zamawiającego, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi w wykazywanym zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca powinien wykazać co najmniej jedną usługę na kwotę: Dla zadania nr 1 - co najmniej: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), Dla zadania nr 2 - co najmniej:1 100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100), Dla zadania nr 3 - co najmniej: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), Dla zadania nr 4 - co najmniej: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100), Dla zadania nr 5 - co najmniej: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), Dla zadania nr 6 - co najmniej; 27 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia siedem tysięcy 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wystarczającą ilością sprzętu samochodowego oraz personelu dla zapewnienia właściwej realizacji przedmiotu zamówienia z częstotliwością określoną w przedmiocie zamówienia; Wykonawca nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy dostarczy do Zamawiającego wykaz pojazdów (zał. nr 4 do umowy) oraz imienny wykaz pracowników (zał. nr 5 do umowy) realizujących przedmiot zamówienia w celu wystawienia dokumentów uprawniających do poruszania się na terenie jednostek wojskowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: a) aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/2012.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 116 (I piętro) w godzinach 8.00 - 10.00 i 13.00 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.12.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres 6 miesięcy z kompleksów na terenie Krakowa i okolic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres 6 miesięcy z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: 1) JW 4009 Kraków, ul. Ułanów 43; 2) JW 4228 Kraków, ul. Skrzatów 2; 3) WKU Kraków, ul. Koletek 10; 4) WOMP Kraków, ul. Odrowąża 7; 5) Rejonowy Zarząd Infrastruktury Kraków, ul. Mogilska 85; 6) Kościół Garnizonowy Kraków, ul. Dietla 30; 7) JW 3811 i JW 2771 Rząska, ul. Krakowska 2; 8) JW 4009 Kraków, Pasternik poligon; 9) JW 4228 Niedźwiedź gmina Słomniki; 10) JW 4495 Kraków, ul. Wrocławska 82; 11) Oddział Żandarmerii Wojskowej Kraków, ul. Głowackiego 11; 12) JW 2250 Kraków, ul. Wrocławska 21; 13) 2 Korpus Zmechanizowany Kraków, ul. Rakowicka 29; 14) Prokuratura Wojskowa, Biuro Emerytalne, ul. Rakowicka 22; 15) JW 4724 Kraków, ul. Tyniecka 45; 16) JW 4724 Kraków, ul. Praska 70; 17) Klub Garnizonowy Kraków, ul. Zyblikiewicza 1; 18) JW 4228 Kraków, ul. Montelupich 3; 19) WSzW i WKU, ul. Rydla 19. Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 3 400 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 1 000 m3 - odpadów wielkogabarytowych - 80 Mg Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. - odpadów wielkogabarytowych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż 1-raz podczas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz nieczystości płynnych na okres 12 miesięcy z 2 kompleksów wojskowych w Krakowie i okolicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz nieczystości płynnych na okres 12 miesięcy z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: 1) JW 4009 Kraków, ul. Ułanów 43; 2) Kraków, Pasternik - poligon. Planowana ilość: - nieczystości płynne - 110 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, - Ułanów nie mniej niż raz na kwartał, - Pasternik nie mniej niż 2 razy w roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników na okres 6 miesięcy z kompleksu wojskowego w Tarnowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników na okres 6 miesięcy z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: 1) WKU Tarnów, ul. Dąbrowskiego 11 Planowana ilość: - nieczystości stałe niesegregowanych - 30 m3 - nieczystości stałe segregowanych - 15 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałe niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefonicznie, nie mniej niż raz w tygodniu. - nieczystości stałe segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników na okres 6 miesięcy z kompleksu wojskowego w Nowym Sączu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników na okres 6 miesięcy z niżej wymienionych kompleksów: 1) WKU Nowy Sącz, ul. Czarnieckiego 13 Planowana ilość: - nieczystości stałe niesegregowanych - 30 m3 - nieczystości stałe segregowanych - 15 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałe niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałe segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników na okres 6 miesięcy z kompleksu wojskowego w Kłaju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników na okres 6 miesięcy z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: 1) Kompleks wojskowy w Kłaju, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałe niesegregowanych - 60 m3 - nieczystości stałe segregowanych - 40 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałe niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałe segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odbiór i wywóz nieczystości płynnych na okres 12 miesięcy z kompleksu wojskowego w Kłaju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i wywóz nieczystości płynnych na okres 12 miesięcy z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: 1) Kompleks wojskowy w Kłaju, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości płynne - 3 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne - zgodnie z potrzebami, na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w miesiącu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.