eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaZorganizowanie 2-dniowego integracyjnego wyjazdu edukacyjno- kulturalnego dla 56 osób, w tym 4 osób poruszających się na wózku, w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie 2-dniowego integracyjnego wyjazdu edukacyjno- kulturalnego dla 56 osób, w tym 4 osób poruszających się na wózku, w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach
Numer ogłoszenia: 456380 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pcpr.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 2-dniowego integracyjnego wyjazdu edukacyjno- kulturalnego dla 56 osób, w tym 4 osób poruszających się na wózku, w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie 2- dniowego integracyjnego wyjazdu edukacyjno- kulturalnego z zakwaterowaniem dla 56 osób, w tym 4 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5 osób, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem wyjazdu drogą telefoniczną lub mailową, co skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy o wartość niewykorzystanej części za nieobecnych uczestników; 2. Termin wykonania zamówienia: w dni powszednie od poniedziałku do soboty w terminie od 10 do 15 grudnia 2012r.; 3. Miejsce wykonania usługi: w odległości do 250 km od Ostrowi Mazowieckiej; 4. Zakres usługi obejmuje: 4.1. Zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, w hotelu co najmniej 4- gwiazdkowym lub równoważnym, w pokojach 2- osobowych, lub 2- osobowych i 1-osobowych, w tym trzech przystosowanych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Na terenie hotelu musi znajdować się kryty basen z sauną i jaccuzi, dostępny nieodpłatnie dla wszystkich uczestników wyjazdu co najmniej w godzinach 800- 2000 każdego dnia pobytu. Za hotel o standardzie równoważnym hotelowi o standardzie 4-gwiazdkowego, będzie uznany hotel o następujących warunkach: 4.1.1. każdy pokój ma być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody, w której znajduje się pełen zestaw higieniczny całodobowy; 4.1.2. w każdym pokoju musi znajdować się telewizor z możliwością nieodpłatnego oglądania co najmniej 5 programów polskojęzycznych; 4.1.3. w hotelu musi być działająca winda, dostosowana dla osób epełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; 4.2. Wyżywienie: 2 posiłki pierwszego dnia pobytu (obiad, kolacja) oraz 2 drugiego dnia pobytu (śniadanie i obiad) w formie bufetu szwedzkiego, ewentualnie serwowany przy uwzględnieniu różnorodności i ilości proponowanego menu zaakceptowanego przez Zamawiającego tj. 4.2.1. minimalne wymagania co do śniadania- co najmniej 2 różne dania na ciepło, min. 2 rodzaje płatków śniadaniowych z mlekiem, co najmniej 3 rodzaje pieczywa , w tym świeże bułeczki oraz pieczywo razowe, wędlina ( co najmniej 3 rodzaje), sery (co najmniej 2 rodzaje), miód, dżemy w co najmniej 2 rodzajach i inne artykuły spożywcze, kawa, herbata, napoje: soki, woda; 4.2.2. minimalne wymagania co do obiadu- co najmniej 2 różne ciepłe zupy, na drugie danie do wyboru: ziemniaki z wody, ziemniaki opiekane, ryż ewentualnie kasza, 3 rodzaje dań obiadowych mięsnych, co najmniej 3 rodzaje surówek oraz bukiet warzyw gotowanych, co najmniej 2 rodzaje deseru, kawa, herbata, napoje: soki, woda; 4.2.3. minimalne wymagania co do kolacji- co najmniej 2 rodzaje dań na gorąco, przystawki: co najmniej 3 rodzaje pieczywa , w tym świeże bułeczki oraz pieczywo razowe, wędlina ( co najmniej 3 rodzaje), sery (co najmniej 2 rodzaje), kawa, herbata, napoje: soki, woda. 4.3. Wykonawca ma zapewnić uczestnikom program rekreacyjny dostosowany również dla potrzeb uczestników niepełnosprawnych ruchowo. W zakres programu ma wchodzić co najmniej: 4.3.1. zwiedzanie ciekawych miejsc w okolicy tj. np. wycieczka krajoznawcza- przejazd bryczką, zwiedzanie muzeum lub planetarium, koncert, kino lub teatr, w zależności od położenia, ewentualnie ognisko z kiełbaskami lub kulig lub inne zaproponowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego. 4.3.2. siłownia, korty tenisowe czy inne do zagospodarowania w hotelu czasu wolnego uczestników (nieodpłatnie dla uczestników wyjazdu przez co najmniej 4 godziny pierwszego dnia pobytu, w godzinach 1600-2000, nie zagospodarowanych przez inne punkty programu rekreacyjnego); 4.3.3. kręgle, bilard (nieodpłatnie dla uczestników wyjazdu przez co najmniej 4 godziny każdego dnia pobytu, w godzinach 1600-2200, nie zagospodarowanych przez inne punkty programu rekreacyjnego) 4.3.4. wieczór rozrywkowy w hotelu (np. dyskoteka, wieczorek, dancing) nieodpłatnie dla uczestników wyjazdu; Wyznaczona przez Zamawiającego osoba, uczestnicząca w wyjeździe musi mieć stały kontakt z przedstawicielem Wykonawcy odpowiedzialnym za właściwą realizację usług, w zakresie dokonywania bieżących ustaleń dotyczących przebiegu wyjazdu, organizowanych atrakcji oraz innych spraw organizacyjnych. 4.4. Opłacenie opłaty miejscowej/ klimatycznej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja hotelu. 4.5. Ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu od momentu wyjazdu do momentu ich powrotu. 4.6. Zapewnienie dojazdu dla uczestników wyjazdu z Ostrowi Mazowieckiej w dniu wyjazdu i powrotu uczestników wyjazdu drugiego dnia do Ostrowi Mazowieckiej oraz przewozu uczestników do miejsc wyznaczonych przez Wykonawcę w programie wyjazdu. Przejazd odbywać ma się sprawnym technicznie autokarem turystycznym wyposażonym w działające ogrzewanie. Autokar ma być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, ewentualnie Wykonawca musi zapewnić pomoc osobom niepełnosprawnym ruchowo przy wsiadaniu do autokaru i wysiadaniu z niego. Autokar musi być poza tym wyposażony w bagażnik umożliwiający przewiezienie 4 wózków inwalidzkich, w tym 3 aktywnych składanych i 1 elektrycznego. Data pierwszej rejestracji autokaru, którym będzie wykonywane zamówienie nie może być wcześniejsza niż 1 stycznia 2000 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie przedłożonej kserokopii wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą lub innego rejestru.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), wykazu wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz potwierdzeń wystawionych przez odbiorców wymienionych w wykazie usług określających jakość wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz 2. opisu miejsca zakwaterowania i menu (pkt.2. i 3. załącznika nr 1 do SIWZ) oraz 3. opisu autokaru, który będzie wykorzystany do wykonania zamówienia ze wskazaniem daty pierwszej rejestracji oraz opisu spełniania wymogu dotyczącego konieczności dostosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym możliwości przewiezienia wózków inwalidzkich (pkt. 4. załącznika nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1. wykazu osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia; (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, dokumentu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.oferta cenowa, zgodnie z rozdziałem V SIWZ 2. oświadczenie wskazujące części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców) (załącznik nr 7). W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom dla każdego z nich Wykonawca zobowiązany jest złożyć komplet dokumentów niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oceny oferty. 3. kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą lub innego rejestru 4. kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dokumentu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku- innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3 - Atrakcyjność oferty - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.