Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Zielona Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych o kierunku Opieka senioralna - animator środowiska dla osób starszych dla 20 uczestników, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 45630 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych o kierunku Opieka senioralna - animator środowiska dla osób starszych dla 20 uczestników, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Zorganizowaniu i przeprowadzeniu studiów podyplomowych o kierunku Opieka senioralna - animator środowiska dla osób starszych dla 20 uczestników, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 2. Uczestnicy studiów podyplomowych muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne pomoce dydaktyczne, wyżywienie i zakwaterowanie oraz refundację kosztów podróży. 3. Zamawiający wymaga, żeby każdy uczestnik studiów przez cały okres ich trwania został objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Studia o kierunku Opieka senioralna - animator środowiska dla osób starszych mają na celu wykształcenie 20 animatorów w zakresie rozwoju środowiskowych form pomocy i samopomocy seniorów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości - 5 400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia studiów podyplomowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j.: Dz.U. z 2012 r., poz. 572 z późn.zm.). Wykonawca musi być uczelnią wyższą mogącą prowadzić studia podyplomowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia bądź innym podmiotem uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j.:Dz.U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, wykonał lub wykonuje 1 usługę na kwotę łączną brutto - 175 000,00zł polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu studiów podyplomowych o kierunkach związanych z polityką społeczną dla minimum 20 słuchaczy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. -Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone),ale również wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia tj. dysponuje, co najmniej: a) 2 osobami z wykształceniem wyższym magisterskim socjologicznym, w tym, co najmniej 1 osobą ze stopniem naukowym doktora hab. socjologii; b) 2 osobami z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie pedagogiki, w tym, co najmniej 1 osobą ze stopniem naukowym doktora hab. pedagogiki; c) 2 osobami z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie polityki społecznej, w tym,co najmniej 1 osobą ze stopniem naukowym doktora hab. z dorobkiem z zakresu polityki społecznej; d) 2 osobami z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie psychologii w tym, co najmniej 1 osobą ze stopniem naukowym doktora hab. psychologii. Każda z osób wymieniona w pkt a, b, c i d musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie tematu, który będzie obejmować tematykę ich zajęć. - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Jeżeli z w.w dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie tej opłaty lub opłaty raty składki wymaganej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert. Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 3. Projekt umowy wraz z załącznikami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. (zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy). Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.Harmonogram i miejsce zjazdów - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 5.Program studiów - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 6.Opis hotelu - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. 7.Wykaz pracowników - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ 8.Wykaz zrealizowanych studiów podyplomowych z zakresu polityki społecznej - zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Liczba samodzielnych pracowników naukowych - 30
- 3 - liczba zrealizowanych studiów podyplomowych z zakresu polityki społecznej - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany terminów realizacji zamówienia, b) zmiany warunków płatności, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, e) zmiany terminów zjazdów, f) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia ( zmiany harmonogramu realizacji studiów), g) w razie zmiany liczby uczestników studiów, w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, h) zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać tytuł/stopień naukowy i doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu, i) zmiana miejsca zakwaterowania uczestników studiów (hotelu, ośrodka szkoleniowego) wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam standard ( mogą posiadać wyższy) jak został zaoferowany w ofercie. 2.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.Każda zmiana do umowy będzie wprowadzona w drodze aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, ul. Niepodległości 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36-sekretariat (I piętro pokój nr 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa kompleksów sportowych Moje boisko - ORLIK 2012
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w I półroczu 2026 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Domu Pomocy Społecznej dla kombatantów w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 12 - 15.12.2025 r.
- Zap.s.konf,m.nocl.i park.oraz real.usł.gastr.na potrz.przep.szkol.8.01.2026 w Warszawie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akred."(APOZ2.0) w ram.progr.FERS2021-2027współf.ze śr.EFSPlus oraz budż.państ.
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





