Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Gliwice: Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 455782 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - Zadanie nr 1:Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości w budynkach i na terenach nieruchomości Gminnych i TBS oraz działek niezabudowanych administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o. o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, nr 6 i Nr 10. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 jest wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach, obejmujących: a ) prace stałego utrzymania czystości wewnątrz budynków - klatki schodowe, strychy, korytarze piwniczne, balustrady, pralnie, suszarnie, wózkownie, okna, drzwi i lamperie - łączna powierzchnia zamiatana i myta: 77 459,27m2 b ) prace stałego utrzymania czystości na zewnątrz budynków - podwórka, chodniki, dojścia do budynków, parkingi, boks garażowy - łączna powierzchnia: 68 341,61m2 c ) prace stałego utrzymania czystości terenów zielonych - łączna powierzchnia: 37 337,76m2 d ) prace stałego utrzymania czystości chodników na działkach niezabudowanych - łączna powierzchnia: 4 797,95m2 Szczegółowy zakres obowiązków oraz wykaz nieruchomości i zestawienia powierzchni określają załączniki do SIWZ. - Zadanie nr 2:Wykonanie prac w zakresie usług porządkowych polegających na utrzymaniu czystości w budynkach siedziby Dyrekcji ZBM II TBS Sp. o.o. i siedzibach ROM-4, ROM-6 i ROM-10. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest wykonywanie prac w zakresie usług porządkowych w budynkach: - siedziby Dyrekcji ZBM II TBS Sp. o.o. przy ul. Warszawskiej 35b - siedziby Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr-4 przy ul. Dziewanny 2 - siedziby Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr-6 przy ul. Chorzowskiej 14 - siedziby Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr-10 przy ul. Zawadzkiego 9 Łączna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania - 1 985,80m2 Szczegółowe zestawienie powierzchni i pomieszczeń do sprzątania oraz zakres obowiązków określają załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania zezwolenia - decyzji Prezydenta Miasta Gliwice na wykonywanie działalności polegającej na odbieraniu odpadów wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice z jednoczesnym ich transportem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o charakterze i złożoności podobnym do przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi udowodnić wykonanie lub wykonywanie do chwili obecnej minimum jednego podobnego zamówienia. Przez zamówienie o podobnym charakterze uważa się takie, które dotyczy podobnych do wymienionych: b1) w punkcie 4, 5 załącznika nr 8 do SIWZ czynności dla powierzchni zewnętrznej minimum 40 000m2 b2) w punkcie 12 - 15 załącznika nr 8 do SIWZ czynności dla powierzchni wewnętrznej minimum 10 000m2, wykonanych lub wykonywanych łącznie u jednego zamawiającego dla budownictwa mieszkaniowego w nieprzerwanym okresie minimum 12 miesięcy oraz b3) podobnych do wymienionych w załączniku nr 9, 9a do SIWZ czynności sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni minimum 500,00 m2 wykonanych lub wykonywanych u jednego zamawiającego w nieprzerwanym okresie minimum 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza wykonanie lub wykonywanie ww. czynności w ramach jednego zamówienia ( łącznie czynności wymienione w ppkt b1 , b2 i b3 ) lub w ramach oddzielnych zamówień u różnych zamawiających ( oddzielnie czynności wymienione w ppkt b1 , b2 i oddzielnie czynności wymienione w ppkt b3 ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wynosiła 35 zatrudnionych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00 zł, na okres przynajmniej 12 miesięcy ( polisa musi obejmować ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi udowodnić wykonanie lub wykonywanie do chwili obecnej minimum jednego podobnego zamówienia. Przez zamówienie o podobnym charakterze uważa się takie, które dotyczy podobnych do wymienionych: a1) w punkcie 4, 5 załącznika nr 8 do SIWZ czynności dla powierzchni zewnętrznej minimum 40 000m2 a2) w punkcie 12 - 15 załącznika nr 8 do SIWZ czynności dla powierzchni wewnętrznej minimum 10 000m2, wykonanych lub wykonywanych łącznie u jednego zamawiającego dla budownictwa mieszkaniowego w nieprzerwanym okresie minimum 12 miesięcy oraz a3) podobnych do wymienionych w załączniku nr 9, 9a do SIWZ czynności sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni minimum 500,00 m2 wykonanych lub wykonywanych u jednego zamawiającego w nieprzerwanym okresie minimum 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza wykonanie lub wykonywanie ww. czynności w ramach jednego zamówienia ( łącznie czynności wymienione w ppkt a1 , a2 i a3 ) lub w ramach oddzielnych zamówień u różnych zamawiających ( oddzielnie czynności wymienione w ppkt a1 , a2 i oddzielnie czynności wymienione w ppkt a3 ); - oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotycząca zmian sprzątanych powierzchni, nastąpi w przypadku poniższych okoliczności: - Zamawiający przejmie budynki od innego zarządcy lub wybuduje nowe, - Zamawiający przekaże zarząd innemu zarządcy, - zostanie wyburzony obiekt, - dokonane zostaną nowe pomiary powierzchni. 2.W przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie brutto będzie obliczone w oparciu o nową stawkę VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b Dział Przetargów, pok. nr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





