To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Toruń: Usługa przygotowania, dostarczenia, wydania wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla 70 uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 453950 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411238 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6547068, faks 056 6529619.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania, dostarczenia, wydania wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla 70 uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi cateringowej wyżywienia uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 15 maja 2013 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać po jednej ofercie na każdą dowolnie wybraną lub na wszystkie części zamówienia. Części nr 1 - Przygotowanie, dostarczenie, wydanie wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla uczestników w 2-1 Środowiskowym Hufcu Pracy w Brodnicy Część nr 2 - Przygotowanie, dostarczenie, wydanie wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla uczestników w 2-3 Środowiskowym Hufcu Pracy w Inowrocławiu Część nr 3 - Przygotowanie, dostarczenie, wydanie wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla uczestników w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Bydgoszczy. Usługa cateringowa będzie zrealizowana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Z usługi cateringowej będzie korzystało łącznie 70 osób. Przewidywana liczba dni zajęć dla każdego uczestnika projektu wynosi średnio 54. Liczba dni zajęć może ulec zmianie. Zamawiający ze względu na specyfikę projektu, w dniu ogłaszania postępowania nie jest w stanie określić precyzyjnie łącznej ilości posiłków. Biorąc pod uwagę średnią liczbę dni zajęć, każda z 70 osób uczestnicząca w projekcie powinna otrzymać średnio 54 posiłki. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową obejmującą: 1) Dostarczenie posiłków na miejsce świadczenia usługi w jednorazowych pojemnikach wraz z jednorazowymi sztućcami i workami na odpady. 2) Obiad: Po jednym posiłku w każdym dniu szkolenia, zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora w danej jednostce organizacyjnej OHP, przy czym każdy posiłek musi składać się z: - zupy - min. 350 ml - dania głównego - min. 400g - napoi - min. 250 ml. Przykładowe 3 - dniowe menu: a) Zupa pomidorowa z makaronem - 350 ml, filet z kurczaka panierowany - 180g, ziemniaki - 250g, surówka - 250g, herbata - 250g; b) Żurek staropolski z szynką, jajkiem i kiełbasą - 350 ml, pieczywo - 150g, pierogi z kapustą i grzybami - 12 szt. - 400g, kompot - 250 ml; c) Krupnik z kaszy - 350 ml, pieczywo - 150g, kotlet mielony - 180g, ziemniaki - 250g, surówki - 200g, sok pomarańczowy - 250 ml. W ramach jednego tygodnia (5 dni) muszą być podawane niepowtarzające się posiłki w każdym dniu szkoleniowym. Obiad dla każdego uczestnika powinien zostać podawany na ciepło i w jednorazowym pojemniku z kompletem jednorazowych sztućców. Obiad powinien być dostarczony jako wyporcjowany. Posiłki muszą być przygotowane z zachowaniem zasad racjonalnego żywienia, dobrze zbilansowane pod względem zawartości podstawowych składników odżywczych. Posiłki przeznaczone są dla osób w wieku 15-24 lata. Posiłki winny spełniać normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Jakość posiłków (w tym produktów używanych do ich sporządzenia) i procedury Wykonawcy powinny być zgodne z Ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Usługa świadczona będzie w dni powszednie w godzinach od 12:00 do 17:00 w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem zajęć. Zamawiający ma prawo kontroli jakości i ilości wydawanych posiłków oraz prawo odmowy zapłaty za posiłki niespełniające kryteriów jakościowych. Zamawiający wręczy Wykonawcy imienne listy osób uprawnionych do otrzymania posiłków. Wydając posiłek, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na tej liście podpis osoby odbierającej posiłek. Wykonawca w trakcie i po zakończeniu wydawania posiłków winien zapewnić obsługę i uporządkować pomieszczenie, w którym posiłki były spożywane. Liczba posiłków do przygotowania i dostarczenia, termin i miejsce ich dostawy będą przedstawiane Wykonawcy przez Zamawiającego z wyprzedzeniem w formie harmonogramów. Menu dla każdego harmonogramu będzie ustalane z wyprzedzeniem, wspólnie przez Wykonawcę i lokalnego koordynatora projektu z ramienia Zamawiającego. Liczba posiłków będzie zgodna z liczbą uczestników realizowanego projektu (zgodnie z wybraną częścią lub częściami). Jeśli ulegnie ona zmniejszeniu w momencie oficjalnej rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie, to o tym fakcie Wykonawca niezwłocznie zostanie poinformowany na piśmie. Od momentu otrzymania takiej informacji Wykonawca przygotowuje ilość posiłków zmniejszoną o uczestnika, który zrezygnował z udziału w projekcie. Łączna liczba posiłków będzie zgodna z liczbą uczestników w danym dniu szkoleniowym. Ostateczna ilość osób, które będą korzystały z usługi, oraz miejsce szkolenia, do którego należy dostarczyć catering, podane zostaną przez koordynatora w danej jednostce organizacyjnej OHP nie później niż na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Od momentu otrzymania takiej informacji Wykonawca przygotowuje i dostarcza ilość posiłków zmniejszoną o liczbę nieobecnych uczestników w danym dniu szkoleniowym. Odbiór wydanych posiłków musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika własnoręcznym podpisem. Wykonawca, który złoży ofertę na realizację przedmiotu zamówienia we wszystkich miastach (tzn. Brodnica, Bydgoszcz, Inowrocław), musi wziąć pod uwagę fakt, że ze względu na realizację ww. projektu, zajęcia projektowe mogą odbywać się w tym samym czasie w różnych miastach. W związku z tym, Wykonawca przedmiotu zamówienia musi przewidzieć co najmniej trzy różne i niezależne od siebie miejsca i harmonogramy dostarczania posiłków. Oznacza to, że może wystąpić taka sytuacja, kiedy trzeba będzie w jednym dniu w podobnym przedziale godzinowym dostarczyć posiłki do trzech różnych miejsc. Dokładnie określenie ilości punktów dostawy posiłków i ilości uczestników w poszczególnych punktach w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu żadna z grup nie będzie miała zajęć projektowych. Płatność za usługę nastąpi po jej zrealizowaniu, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zażądać rachunku za zrealizowaną już część usługi, nawet jeśli cała usługa nie została jeszcze zakończona. Ostateczny koszt usługi uzależniony będzie od liczby uczestników korzystających z wyżywienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zestawienia dekadowego wydawanego wyżywienia i przedłożenia dekadowego menu wydawanych posiłków. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania całości dokumentacji związanej z realizacją usługi do dnia 31 grudnia 2020 r. W przypadku kontroli Zamawiającego przez organ do tego uprawniony, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dokumentów, w tym dokumentów finansowych w związku z realizacją podpisanej na usługę umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa przygotowania, dostarczenia, wydania wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla 70 uczestników dotyczy projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie, dostarczenie, wydanie wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla 20 uczestników w 2-1 Środowiskowym Hufcu Pracy w Brodnicy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stołówka szkolna, Bożena Irwan, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kolejowa 62, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11880,00
Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 648000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przygotowanie, dostarczenie, wydanie wyżywienia oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych dla 30 uczestników w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Bydgoszczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASKO Joanna Kuchajewicz, ul. Polanka 1 B, 85-085 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7538,40
Oferta z najniższą ceną: 7538,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1069200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





