eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecObsługa działań promocyjnych towarzyszących zadaniu pt.:Rozbudowa i remont sceny głównej, widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem-etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Żywiec: Obsługa działań promocyjnych towarzyszących zadaniu pt.:Rozbudowa i remont sceny głównej, widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem-etap II
Numer ogłoszenia: 453856 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288894 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 33 4754200, faks 33 4754202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa działań promocyjnych towarzyszących zadaniu pt.:Rozbudowa i remont sceny głównej, widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem-etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą działań promocyjnych towarzyszących zadaniu pt. Rozbudowa i remont sceny głównej, widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem - etap II. Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie 2 szt. tablic pamiątkowych zadania o wym. 2x2,5m wraz z montażem, 2) organizacja uroczystości promującej zrewitalizowany Amfiteatr, 3) wykonanie 10 szt. grafik (renderingi z projektu, zdjęcia z realizacji inwestycji) formatu A1 wraz ze stelażem do umieszczania w trakcie budowy i podczas otwarcia nowopowstałego Amfiteatru,4) kampanię banerową na lokalnych i regionalnych portalach informacyjnych,5) aktualizację podstrony zadania, 6) przygotowanie dokumentacji zdjęciowej przebiegu realizacji inwestycji - łącznie 500 zdjęć,7) przygotowanie księgi pamiątkowej budowy wraz ze zdjęciami z budowy oraz wpisami pamiątkowymi,8) produkcję 5.000 szt. pocztówek ze zdjęciami z Amfiteatru oraz Miasta Żywca,9) produkcję 5.000 szt. ulotek promujących zrewitalizowany Amfiteatr,10) produkcję 1.000 kmpl. gadżetów promujących zrewitalizowany Amfiteatr ,z przeznaczeniem dla dzieci, 11) produkcję 1.000 kmpl. gadżetów promujących zrewitalizowany Amfiteatr z przeznaczeniem dla mieszkańców, 12) emisję 10 artykułów prasowych sponsorowanych w mediach lokalnych i regionalnych promujących zrewitalizowany Amfiteatr, 13) przygotowanie 5.000 szt. papieru firmowego A4 służącego zamieszczaniu na wszystkich dokumentach i materiałach logotypów, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie promocji projektów, 14) przygotowanie 5.000 szt. naklejek na dokumenty, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie promocji projektów. Szczegółowy opis działań promocyjnych stanowi załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 22.30.00.00 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Formind Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130909,64

  • Oferta z najniższą ceną: 130909,64 / Oferta z najwyższą ceną: 196999,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.