eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecCałodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy w Sądzie Rejonowym w Żywcu



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy w Sądzie Rejonowym w Żywcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W ŻYWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: SR Żywiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 39

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 475 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy w Sądzie Rejonowym w Żywcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07abe7c3-395c-4cc9-9380-898a2e0d4315

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona osób i mienia w 2026 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07abe7c3-395c-4cc9-9380-898a2e0d4315

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: pkt 10 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.261.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 517281,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy w Sądzie Rejonowym w Żywcu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.2. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosować będzie następujące kryteria:

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia = 60,00 %
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia = 25,00 %
Czas dojazdu grupy interwencyjnej = 15,00 %

Kryterium cena (Wkc):
Ilość punktów przyznana ocenianej ofercie ustalona zostanie w sposób następujący:

Wkc = (Cmin/C) x Wkcmax

gdzie:
Wkc – liczba punktów oferty ocenianej;
Cmin - cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie;
C - cena ocenianej oferty;
Wkcmax - (maksymalna liczba punktów w kryterium cena).
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

Kryterium doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia (Wkd):
W ramach w/w kryterium Zamawiający będzie oceniał doświadczenie i praktykę zawodową osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocena będzie dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy wskazanego w formularzu ofertowym. Wykonawca otrzyma:
a. za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 10 pkt;
b. za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 15 pkt;
c. za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 20 pkt.
d. za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 25 pkt.
W przypadku nie wskazania 2, 3, 4, 5 letniego lub dłuższego doświadczenia wszystkich osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach kryterium doświadczenia wynosi 25 pkt.

Kryterium czasu dojazdu (Wkcd):

Czas dojazdu grupy interwencyjnej w sytuacjach wymagających interwencji do budynków Sądu Rejonowego w Żywcu musi być podany w minutach i nie może być krótszy niż 5 minut i dłuższy niż 15 minut, w którym to tylko zakresie minut będą wyliczane punkty badanej oferty - w kryterium tym można otrzymać maksymalnie 15 punktów. Jeżeli wykonawca poda czas dojazdu dłuższy niż 15 minut to jego oferta zostanie odrzucona .

W kryterium tym, Wykonawca otrzyma odpowiednio liczbę punktów na podstawie danych zawartych
w Formularzu oferty w punkcie odnoszącym się do czasu dojazdu.


Najkrótszy czas dojazdu zaoferowany w złożonych ofertach
Czas dojazdu = ………………… x 15 pkt.
Czas dojazdu zaoferowany w badanej ofercie


Liczba punktów przyznanych w kryteriach zostanie ustalona według następującego wzoru:

W = Wkc + Wkd + Wkcd

gdzie:
W – liczba punktów stanowiąca sumę punktów przyznanych kryteriach;
Wkc – liczba punktów przyznana w ramach kryterium ceny;
Wkd - liczba punktów przyznana w ramach kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia;
Wkcd – liczba punktów przyznana w ramach kryterium czas dojazdu.

18.3. Do oceny zostaną przyjęte ceny brutto oferty.
18.4. Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach (W).
18.5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

5.1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wymaga uzyskania koncesji, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, aktualnego na dzień składania ofert stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może w celu wykazania spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu skorzystać
z zasobów innych podmiotów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) przedmiotową koncesją winien wykazać się Wykonawca bezpośrednio realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia.

5.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż w myśl §4 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2013 r. Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013.1550) przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC
w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC jest zależna od osiągniętego w roku obrotowym poprzedzającym rok zawarcia umowy ubezpieczenia OC rocznego obrotu netto przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, i wynosi równowartość w złotych:
1) 20 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej nie przekroczył równowartości w złotych 2 000 000 euro;
2) 25 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 2 000 000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych 10 000 000 euro;
3) 40 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 10 000 000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych 50 000 000 euro;
4) 50 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 50 000 000 euro.

5.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:
a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował należycie lub realizuje, co najmniej dwie umowy (zamówienia) zawarte na okres co najmniej 6 miesięcy każda i obejmujące realizację usługi ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł każda. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W tym miejscu Zamawiający wyjaśnia, iż w myśl §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022.1225 t.j.) budynek użyteczności publicznej to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
b. wykonawca będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych,
o których mowa jest w art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2025.532 t.j.). Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki z pkt 5.1.1-5.1.4 powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: punkt 9 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: punkt 9 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 gr.), w terminie składania ofert (dzień i godzina).
12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP:
 w pieniądzu;
 w gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2025.98 t.j.).
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr: 44 1130 1017 0021 1000 3990 0004 z jednoczesnym określeniem tytułu wpłaty i numeru sprawy.
12.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
12.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument należy złożyć
w postaci elektronicznej.
12.7. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów wzywa Wykonawców pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia biegu postępowania
i zawarcia umowy.
12.9. Zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
w przypadku gdy :
a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust .1 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b. wykonawca, którego oferta została wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia u Wystawcy prawidłowości wystawienia przedstawionej przez Wykonawcę formy wadium innej niż pieniądz.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie na załączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
7.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.7. Niedopuszczalne jest złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożenie równocześnie oferty indywidualnej lub w innej ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: forma elektroniczna poprzez platformę e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.