eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Wrocław: Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 45370 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20122 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 składa się z 2 części, realizowanych w okresach II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - Przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków dla uczestników projektu Centrum Aktywnych a) Przedmiotem części I zamówienia jest przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków składających się z zupy i drugiego dania z dodatkiem warzywnym (surówki) oraz sok lub kompotu o następujących gramaturach: ziemniaki lub zamiennik: ryż, kasza, makaron - minimum 300g, mięso lub ryba - minimum 150g, surówka - minimum 150g, kompot lub sok - minimum 250ml, zupa - minimum 300g. b) Posiłki powinny zostać przygotowane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i normami sanitarnymi żywienia zbiorowego. Muszą też być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki powinny być wykonane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, bez użycia produktów typu instant oraz gotowych produktów garmażeryjnych. c) Wykonawca powinien uwzględnić możliwość dostawy posiłków zgodnie z dietą wegetariańską na życzenie Zamawiającego. Posiłek wegetariański powinien stanowić równowartość ceny jednego posiłku oraz stanowić posiłek dwudaniowy. d) Posiłki muszą być przyrządzone w dniu podania i mieć odpowiednią temperaturę, wymaganą dla posiłków obiadowych (t.j. minimum 85 stopni C). e) Posiłki i sposób ich przygotowania powinny być zgodne z odpowiednimi warunkami higieniczno-sanitarnymi oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 136, poz. 914). f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany ciepłego posiłku na suchy prowiant (bułka z szynką lub serem, drożdżówka, soczek lub woda mineralna, owoc) i stanowić równowartość jednego posiłku. Produkty te muszą być świeże, dobre jakościowo, poporcjowane i zapakowane dla każdego uczestnika. g) Terminy i miejsce dostawy posiłków: codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych, wolnych od pracy) o godzinie 14.30 (lub innej - po uzgodnieniu z Zamawiającym) do siedziby Zamawiającego lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości maksymalnie 15 kilometrów od jego siedziby. h) Wykonawca zobowiązany jest codziennie w obecności pracownika zamawiającego wydać uczestnikom projektu posiłki. i) okres realizacji zamówienia: II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015 j) minimalna ilość posiłków każdego dnia: 5 sztuk. Maksymalna ilość posiłków każdego dnia: 30 sztuk. Maksymalna ilość posiłków przez okres realizacji umowy: 15 120 posiłków. k) Wykonawca zostanie każdorazowo poinformowany telefonicznie przez pracownika Zamawiającego o ilości posiłków na dany dzień najpóźniej do godziny 10.00. l) Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych, które zapewniają utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadają odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub w inny pojemnikach, naczyniach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury. m) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt. n) Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Zamykane pojemniki na posiłki i odpady stanowią własność Wykonawcy. o) Zamykane pojemniki na posiłki i odpady po obiadach będą zabierane wraz z pojemnikami w dniu dostawy posiłków, maksymalnie do godz. 15.30. p) Posiłki powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków. q) Dysponenci i kierowcy muszą posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu i odzież ochronną. r) Za ewentualne uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. sanitarnej, wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą mandaty lub kary, odpowiada Wykonawca. s) Cena posiłków winna zawierać również koszt dowozu posiłków oraz koszt naczyń i sztućców. Wykonawca zadba też o wydawanie, asystowanie podczas konsumpcji posiłków oraz o czystość pomieszczeń w których wydawane i spożywane będą posiłki (w tym usunięcie resztek). t) Wykonawca przed dostarczeniem posiłków do Placówek pobiera próbki żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. (Dz. U. 07.80.545). u) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm racji pokarmowych. v) Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. w) Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT wraz z zestawieniem ilościowym wydanych w każdym dniu miesiąca posiłków, za każdy miesiąc świadczonej usługi osobno. x) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić z propozycją wcześniejszego rozliczenia obiadów wydanych w danym miesiącu. y) Posiłki serwowane będą zgodnie z poniższym jadłospisem: TYDZIEŃ I: PONIEDZIAŁEK - Rosół z makaronem (na wywarze z kurczaka), Ziemniaki, udko z kurczaka smażone, bukiet surówek; WTOREK - Żurek z jajkiem, Ziemniaki, karkówka smażona, bukiet surówek; ŚRODA - Zupa ogórkowa, Kasza gryczana, gulasz wieprzowy, bukiet surówek; CZWARTEK - Kapuśniak Ziemniaki, kotlety mielone, bukiet surówek; PIĄTEK - Barszcz czerwony, Ryż z sosem grzybowym, 2 krokiety z kapustą i grzybami, bukiet surówek; TYDZIEŃ II: PONIEDZIAŁEK - Zupa pieczarkowa Placek po węgiersku, bukiet surówek; WTOREK - Zupa grochowa, Spaghetti bolognese, bukiet surówek; ŚRODA - Zupa pomidorowa z makaronem, Ziemniaki, kotlet schabowy, bukiet surówek; CZWARTEK - Rosół z makaronem (na wywarze z kurczaka), Kluski śląskie z sosem pieczeniowym, devolay; PIĄTEK - Zupa jarzynowa , Ziemniaki, filet z mintaja, bukiet surówek. Część II - Dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych a) Dostawa poczęstunku odbywać się w miesięcznych, najpóźniej do 5 dnia danego miesiąca przez okres 24 miesięcy w następujących okresach: II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015 b) Poczęstunek dla uczestników projektu na okres jednego miesiąca (dalej: pakiet miesięczny) powinien zawierać minimum: - 65 kg ciastek mix w opakowaniach 1kg lub 2 kg (ciastka typu: rurki waflowe z nadzieniem, kruche z cukrem, ciastka w polewie czekoladowej, biszkopt z galaretką, wafle o różnych smakach, herbatniki, itp.) - 30 opakowań kawy rozpuszczalnej po 200g, skład 100% kawy naturalnej - 10 opakowań kawy mielonej w opakowaniu 500g - 15 opakowań herbaty czarnej ekspresowej (mieszanka herbat czarnych) po 100 torebek - 15 opakowań herbaty owocowej po 20 torebek - 15 opakowań herbaty zielonej liściastej w opakowaniach minimum 100g - 60 litrów mleka UHT 2%, opakowanie 1 l - 18 kg cukru białego sypkiego w opakowaniach papierowych po 1 kg - 1200 sztuk łyżeczek plastikowych do kawy lub herbaty, - 130 litrów wody mineralnej, w tym 80 litrów wody mineralnej niegazowanej i 50 litrów wody mineralnej gazowanej, w opakowaniach plastykowych o pojemności min. 1,5 l. Dostarczany produkty muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Centrum Aktywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rettman Catering Sławomir Bogdański, ul. Sarbinowska 10, 54-317 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246997,92

  • Oferta z najniższą ceną: 246997,92 / Oferta z najwyższą ceną: 392856,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.