eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawasprzętu na wyposażenie patomorfologii oraz wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Bielsk Podlaski: Dostawa: sprzętu na wyposażenie patomorfologii oraz wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych
Numer ogłoszenia: 452116 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 8332760, 8332763, faks 85 8332760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: sprzętu na wyposażenie patomorfologii oraz wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych oraz sprzętu na wyposażenie patomorfologii tj. komory chłodniczej na 3 ciała, komora mroźnicza na 3 ciała, hydrauliczny wózek załadunkowy oraz stół sekcyjny standardowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.50.00-6, 33.19.21.00-3, 33.19.21.50-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - w odniesieniu do zadania nr 1 - wykaz dostaw wyrobów medycznych będących wyrobami medycznymi wskazanymi w formularzu cenowym dla zadania łącznie na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto. Dodatkowo Zamawiający wymaga udokumentowania posiadanej wiedzy i doświadczeń w zakresie dostaw urządzeń wskazanych w zadaniu nr 1 poprzez zdjęcia, foldery lub inne dokumenty pozwalające stwierdzić, że dostawca jest w stanie dostarczyć urządzenia zgodne z wymaganiami Zamawiającego. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, SPZOZ Bielsk Podlaski, ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, dział zamówienia publiczne lub na stronie www.spzoz-bielsk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 09.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawę sprzętu na wyposażenie Patomorfologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora chłodnicza na 3 ciała na tacach, 2-drzwiowa z bocznym załadunkiem z monoblokiem chłodniczym umieszczonym na suficie, wykonana w całości z materiałów nierdzewnych kwasoodpornych. Wymagania dotyczące komór: - całość wykonana z materiałów nierdzewnych kwasoodporny gat. 1.4301, - w środku regał 3-poziomowy z rolkami prowadzącymi - drzwi: płat górny na 1 ciało, płat dolny na 2 ciała, - oś obrotu obu drzwi pozioma, - płat drzwi wykonany z tworzywa odpornego na uderzenia, - drzwi wyposażone w zamki pozwalające na zamknięcie drzwi i bezpieczne otwieranie od wewnątrz, - zastosowanie mechanizmu blokowania dolnych drzwi w położeniu otwarcia, -podłoga w komorach przetłoczona ze spływem nieczystości w dół, -komory ustawione na specjalnych nierdzewnych wspornikach gwarantujących precyzyjne ustawienie komór w poziomie, - komory powinny spełniać wymagania następujących dyrektyw unijnych: 73/23/EWG, 98/37/WE, 93/42/EWG Gwarancja min. 24 miesiące Komora mroźnicza na 3 ciała na tacach, 2-drzwiowa z bocznym załadunkiem z monoblokiem mroźniczym umieszczonym na suficie, wykonana w całości z materiałów kwasoodpornych. Wymagania dotyczące komór: - całość wykonana z materiałów nierdzewnych kwasoodporny gat. 1.4301, - w środku regał 3-poziomowy z rolkami prowadzącymi - drzwi: płat górny na 1 ciało, płat dolny na 2 ciała, - oś obrotu obu drzwi pozioma, - płat drzwi wykonany z tworzywa odpornego na uderzenia, - drzwi wyposażone w zamki pozwalające na zamknięcie drzwi i bezpieczne otwieranie od wewnątrz, - zastosowanie mechanizmu blokowania dolnych drzwi w położeniu otwarcia, -podłoga w komorach przetłoczona ze spływem nieczystości w dół, -komory ustawione na specjalnych nierdzewnych wspornikach gwarantujących precyzyjne ustawienie komór w poziomie, - komory powinny spełniać wymagania następujących dyrektyw unijnych: 73/23/EWG, 98/37/WE, 93/42/EWG Gwarancja min. 24 miesiące Hydrauliczny wózek załadunkowy przystosowany do załadunku bocznego ciał na tacach komory. Wymagania dotyczące wózka hydraulicznego: - wykonany w całości z materiałów nierdzewnych kwasoodpornych gat. 1.4301, - wyposażony w pompę hydrauliczną podnoszoną i blokowaną nogą, - z pojedynczym pantografem, - wyposażony w 4 koła z blokadą ruchu i obrotu, - z możliwością regulacji prędkości opadania. Gwarancja min. 24 miesiące Stół sekcyjny standardowy z wentylacją pośrednią, wyposażony w nadstawkę, młynek koloidalny, wkłady perforowane oraz kompletną instalację wodno-kanalizacyjną i elektryczną. Wymagania dotyczące stołu sekcyjnego: - w całości wykonany z materiałów nierdzewnych kwasoodpornych, - wyposażony w blat roboczy o długości 2,0 m oraz misę (zlew) zlewową, - gabaryty stołu: 2,6 m, wys. 0,8 m, szer. 0,9 m, - postument (noga) stołu mieszczący wszystkie przyłącza (wod-kan, elektryczne i wentylacyjne), - blat roboczy wyposażony w system zraszaczy oraz 4 ÷ 5 preferowane wkłady robocze, - bateria lekarska łokciowa, stojąca przy misie zlewowej, - natrysk prysznicowy (z podwójną blokadą) o długości 3,0 m, - komplet zagłówków (3 szt.), - min. 2 gniazda do zasilania elektronarzędzi, - młynek (rozdrabniacz) koloidalny ze sterowaniem ręcznym, - główny wyłącznik prądu z zabezpieczniem różnicowym, - rura przelewowa (wyjmowana) w zlewie, - nadstawka przesuwana na długości blatu roboczego wyposażona w teflonową tacę do sekcjonowania, wysuwaną perforowaną półkę, mały koszyk na narzędzia, - blat roboczy przystosowany do wentylacji pośredniej Gwarancja min. 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wielofunkcyjne łóżka elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne łóżko rehabilitacyjne elektryczne x10 Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych o wymiarach min. 4 x 3 cm, pokrytych lakierem poliestrowo - epoksydowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV Wielofunkcyjne łóżko elektryczne x4 Metalowa konstrukcja łóżka lakierowana proszkowo. Podstawa łóżka oraz przestrzeń pomiędzy podstawą a leżem pozbawiona kabli oraz układów sterujących funkcjami łóżka, łatwa w utrzymaniu czystości. Podstawa łóżka podpierająca leże w minimum 8 punktach gwarantująca stabilność leża (Nie dopuszcza się łóżek opartych na systemach kolumnowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3, 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.