eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYBÓR INŻYNIERA KONTRAKTU PEŁNIĄCEGO ROLĘ INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI PROJEKTU PN.TRAKT WIELU KULTUR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Piotrków Trybunalski: Wybór inżyniera kontraktu pełniącego rolę inspektora nadzoru przy realizacji projektu pn.: Trakt Wielu Kultur
Numer ogłoszenia: 45210 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18235 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór inżyniera kontraktu pełniącego rolę inspektora nadzoru przy realizacji projektu pn.: Trakt Wielu Kultur.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wybór inżyniera kontraktu pełniącego rolę inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn.: Trakt Wielu Kultur, na który składają się poniższe zadania: - modernizacja ulicy J. Dąbrowskiego w Piotrkowie Trybunalskim, - modernizacja ulicy Zamkowej wraz z remontem mostu, w Piotrkowie Trybunalskim, - modernizacja ulicy J. Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim ( na odcinku od torów PKP do Placu Kościuszki ) - modernizacja ulicy POW wraz z miejscami parkingowymi), - modernizacja elewacji Wielkiej Synagogi ( Biblioteka Miejska), - rozbudowa monitoringu miasta - 4 kamery (w zakresie sprawozdawczości). - modernizacji elewacji wieży ciśnień ( w zakresie sprawozdawczości). Wyłoniony w w/w przetargu Wykonawca pełnić będzie obowiązki inżyniera kontraktu - inspektora nadzoru w branżach: architektoniczno- budowlanej, drogowej, mostowej, elektroinstalacyjnej, inżyniera ds. zieleni miejskiej, kompleksowo dla całej inwestycji finansowanej ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013 Zamiarem Zamawiającego jest, aby wyłoniony w w/w przetargu Wykonawca działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu, co szczegółowo zostanie określone w zakresie rzeczowym niniejszej specyfikacji oraz w dołączonej do niej umowie. Podstawowe obowiązki inżyniera kontraktu - inspektora nadzoru : ETAP I - w czasie od wyboru wykonawcy do rozpoczęcia robót budowlanych obowiązki polegać będą na: - weryfikacji posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej, w tym przedmiarów dla potrzeb przedmiotowego zamówienia publicznego, pomoc w przygotowaniu i weryfikacji materiałów do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane; - przejęciu od Zamawiającego dokumentacji i przekazaniu jej wykonawcy robót budowlanych; - przejęciu od Wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji; - przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy w imieniu Zamawiającego i przy jego udziale; - sporządzaniu planów strategicznych i planów pracy według procedur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013; - prowadzeniu rozliczeń związanych z realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013; - opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013. ETAP II - w trakcie prowadzenia robót budowlanych obowiązki polegać będą na: 1. ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem; 2. organizowaniu i stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3. koordynacji robót prowadzonych we wszystkich branżach tj.: architektoniczno- budowlanej, drogowej, mostowej, elektroinstalacyjnej, inspektora ds. zieleni miejskiej, instalacyjnej i wodno - kanalizacyjnej; 4. wydawaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym; 5. podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 6. prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem Budowlanym; 7. kontrolowaniu przestrzegania zgodności z dokumentacją jakości i kosztów realizowanych robót; 8. sprawdzaniu faktur wystawianych przez wykonawców robót, potwierdzaniu wykonania robót objętych fakturami i przekazywaniu faktur Zamawiającemu do zapłaty, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury; 9. wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom; 10. w ramach czynności, o których mowa w punkcie powyżej Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych od wykonawcy oraz przekazanie przedmiotu odbioru wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom, c) powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu; ETAP III - po zakończeniu budowy i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obowiązki polegać będą : 1. przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokółem odbioru i przekazania inwestycji do użytkowania; 2. sporządzeniu rozliczenia finansowego zadania inwestycyjnego i przekazaniu go Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty odbioru; 3. wykonywaniu na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. Odszkodowania i kary umowne będą przekazywane na konto Zamawiającego; 4. dokonaniu pierwszego przeglądu w okresie gwarancji po upływie pierwszego roku. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami; 5. stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego; 6. współpracy z nadzorem autorskim; 7. przygotowywaniu i sporządzaniu dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zgłoszenia wykonywanych robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 8. prowadzeniu rozliczeń związanych z realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013; 9. sporządzaniu planów strategicznych i planów pracy według procedur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013; 10. opracowaniu raportów i sprawozdań okresowych oraz końcowych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013 Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inżynier kontraktu - inspektor nadzoru obejmie także przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją, wymaganych przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013 oraz przez polskie prawo budowlane, w tym wersji elektronicznej sporządzonych dokumentów. Wyłoniony z przetargu Wykonawca powinien w trakcie procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania, nie wymienione w tym rozdziale, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do sprawnego realizowania inwestycji. Uwaga: W przypadku nie wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych zamówienie zostanie ograniczone do ETAPU I..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 492600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 492600
  • Oferta z najniższą ceną: 492600 oferta z najwyższą ceną: 818000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.