eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDostawa sprzętu jednorazowego użytku, probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Chrzanów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi
Numer ogłoszenia: 451794 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6240325, faks 32 6240310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I -Zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi NAZWA WYROBU Ilość zamawiana Wymiary graniczne dla probówek Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu na 1,8 - 3 ml krwi 6000 sztuk Średnica: 12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 2- 3 ml krwi 18000 sztuk Średnica ;12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 4,0 - 6,0 ml 400sztuk Średnica ; 15 mmwysokość ; 75 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 4,5 - 5,5 ml krwi 18000 sztuk Średnica :12-13 mmwysokość: 65-100 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 2 - 3 ml krwi ml 8000 sztuk Średnica :12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówki do analizy glukozy na 2 - 3 ml krwi z NaF i EDTA 3000 sztuk Średnica :12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówka do OB z 3,8 % cytrynianem o obj pobrania 1,2- 2 ml krwi 3000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Probówka do OB z 3,8% cytrynianem o obj pobrania 2,1 - 3,5 ml krwi 12000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Igła systemowa o wymiarach 0,9 mm x 38mm - 40 mm( 20 G) 15000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,8 mm x 38 mm - 40 mm( 21G ) 22000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,7 mm x 38 mm - 40 mm( 22G ) 2000 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,9 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,8 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Probówki hematologiczne - pediatryczne o obj. pobrania od 1,0 - 1,5 ml krwi 5000 sztuk Średnica : 10-12 mmwysokość: 65-75 mm Probówki do pozyskania surowicy- pediatryczne o obj. pobrania 1,0 - 1,5 ml krwi 500 sztuk Średnica: 10-12mm wysokość : 65-75 mm Probówki do koagulologii - pediatryczne o obj. pobrania od 1,4 - 1,8 ml krwi 1500 sztuk Średnica 10-12 mmwysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne zapobiegające agregacji płytek - małopłytkowości indukowanej EDTA 100 sztuk Średnica 10-12 mmw ysokość: 65-75 mm Opaska uciskowa dla dorosłych 2 sztuk Opaska uciskowa dla dzieci 1 sztuki Część II -Sprzęt jednorazowy Rodzaj probówek Zalecana wielkość opakowania Planowana wielkość zamówienia Probówki typu Eppendorf stożkowe na 1,5 ml- bezbarwne z płaskim wieczkiem 500 sztuk 28 opak.14000 sztuk Naczyńka z PS o poj. 3ml (śr. 17 mm, wys. 38 mm) do Hitachi 1000 sztuk 10 opak10000 sztuk Probówki do badania osadu o poj. 10 -12 ml z wgłębieniem na osad 0,5 ml z PS 100 sztuk 140 opak14000 sztuk Probówki z PS o poj. 4 ml (śr. 12 mm, wys 75 mm) okrągłodenne 500 sztuk 2 opak.1000 sztuk Końcówki do pipet o poj. do 1000 ul typu Eppendorf- niebieskie w torbie foliowej. 1000 sztuk 20 opak20000 sztuk Końcówki do pipet o poj do 200 ul typu Gilson - żółte (typu Superior) w torbie foliowej 1000 sztuk 40 opak40000 sztuk Nakłuwacze igłowe typu Medlance pediatryczne 1,8 mm 200 sztuk 6 opak1200 sztuk Nakłuwacze igłowe typu Medlance dla dorosłych 2,4 mm 200 sztuk 3 opak600 sztuk Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne czerwone z PP o poj. 1 litra z pokrywą i otworem wrzutowym 20 sztuk 15 opak300 sztukczerwone Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne czerwone z PP o poj. 5 litrów z pokrywą i otworem wrzutowym 10 sztuk 8 opak80 sztukczerwone Szkiełka mikroskopowe podstawowe cienkie-76x26x1 mm ze szlifowanymi krawędziami 50 sztuk 20 opak1000 sztuk Jednorazowe kamery z siatką do badania osadu moczu na 10 oznaczeń każda 100 sztuk 14 opak.1400 sztuk Pipety stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem o poj. 50ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Część III- MIKROMETODA Probówki z fluorkiem sodu z kapilarą do krwi włośniczkowej na glukozę o poj. 200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak. 100 sztuk. Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 400 sztuk Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.100 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 800 sztuk Probówki do barwienia i zliczania retikulocytów na 120 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 400 sztuk.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków aktualny odpis z właściwego rejestru albo Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-500 Chrzanów Sp. z o.o. ul. Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego Sp. z o.o. II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(32) 624 03 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.