eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślPrzeprowadzenie zajęć dodatkowych dla młodzieży szkół ponad gimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl w Zespole Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących - Technikum Nr 4 w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Przemyśl: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla młodzieży szkół ponad gimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl w Zespole Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących - Technikum Nr 4 w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 451662 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla młodzieży szkół ponad gimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl w Zespole Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących - Technikum Nr 4 w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w Zespole Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu ul. Kilińskiego . Zakres usług obejmuje; 3.1.1.dodatkowe zajęcia wyrównawcze dla osób o niskich wynikach w nauce z: a) matematyki dla jednej grupy uczniów (8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05 2013 r., oraz dla dwóch grup uczniów (po 8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin dla każdej grupy) w okresie od 15.10.2013 r. do 31.05 2014 r., b) języka angielskiego dla jednej grupy uczniów (8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05 2013 r., oraz dla dwóch grup uczniów (8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin dla każdej grupy) w okresie od 15.10.2013 r. do 31.05 2014 r., 3.1.2. zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwijanie kompetencji kluczowych z: a) matematyki dla trzech grup uczniów (po 8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin dla każdej grupy) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05 2013 r., oraz dla trzech grup uczniów (po 8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin dla każdej grupy ) w okresie od 15.10.2013 r. do 31.05 2014 r., b) informatyki - na komputerach Macintosh w systemie Mac OS X - dla jednej grupy uczniów (8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05 2013 r., oraz dla jednej grupy uczniów (12 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od 15.10.2013 r. do 31.05 2014 r., 3.1.3 zajęcia pozalekcyjne ukierunkowanych na rozwijanie kompetencji zawodowych zgodnie z kierunkiem kształcenia zawodowego: a) zajęcia warsztatowe z elektroniki dla jednej grupy uczniów (8 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05 2013 r., oraz dla jednej grupy uczniów (12 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od 15.10.2013 r. do 31.05 2014 r., b) warsztaty teleinformatyczne dla jednej grupy uczniów (12 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05 2013 r., oraz dla jednej grupy uczniów (12 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo (łącznie 50 godzin) w okresie od 15.10.2013 r. do 31.05 2014 r., 3.1.4. warsztaty z doradztwa zawodowego dla 6 grup uczniów (w każdej grupie od 12 do 16 osób) w wymiarze 4h dla każdej grupy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2013 r., dla 6 grup uczniów (w każdej grupie od 12 do 16 osób) w wymiarze 4h dla każdej grupy w okresie od 15.10.2013 r. do 15.12.2013 r. oraz dla 6 grup uczniów (w każdej grupie od 12 do 16 osób) w wymiarze 4h dla każdej grupy w okresie od 15.09.2014 r. do 10.10.2014 r. 3.1.5. warsztaty psychologiczne dla 3 grup uczniów (w każdej grupie maksymalnie 32 osoby) w wymiarze 4h dla każdej grupy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2013 r., dla 3 grup uczniów (w każdej grupie maksymalnie 32 osoby) w wymiarze 4h dla każdej grupy w okresie od 15.10.2013 r. do 15.12.2013 r. oraz dla 4 grup uczniów (w każdej grupie maksymalnie 32 osoby) w wymiarze 4h dla każdej grupy w okresie od 15.09.2014 do 10.10.2014 r.,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował, osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z treścią zał. Nr 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w przypadku: 1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia; 2) konieczności przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu ; termin realizacji przedmiotu umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; 3) konieczności przedłużenia lub skrócenia godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zajęć w ramach projektu. 4) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych. 5) w przypadku gdy Zamawiający zażąda od Wykonawcy zmiany personelu Wykonawcy, gdy wykaże, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, co może spowodować lub powoduje nienależyte świadczenie usług objętych umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl. pok. 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl. pok. 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.