eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW - XVII PAKIETÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Lublin: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW - XVII PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 45151 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW - XVII PAKIETÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez, implantów, membran hialuronowych oraz materiałów ortopedycznych, dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego na Blok Operacyjny, zlokalizowany przy ul. Kruczkowskiego 21, stanowiących XVII, nw. pakietów: Pakiet I - Dostawa endoprotez stawu biodrowego bezcementowych oraz cementowanych, Pakiet II - Dostawa endoprotez stawu biodrowego bezcementowych, Pakiet III - Dostawa endoprotez stawu kolanowego, Pakiet IV - Dostawa endoprotez stawu kolanowego oraz rewizyjnych z przedłużkami, Pakiet V - Dostawa implantów do rekonstrukcji wielowięzadłowej, Pakiet VI - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL, Pakiet VII - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL MPFL, Pakiet VIII - Dostawa płyt zespalających, linek do cerklarzu, plomb zabezpieczających, Pakiet IX - Dostawa endoprotez przynasadowych stawu biodrowego, Pakiet X - Dostawa endoprotez połowiczych, Pakiet XI - Dostawa implantów do szycia łąkotek, Pakiet XII - Dostawa endoprotez rewizyjnych stawu kolanowego, Pakiet XIII - Dostawa implantów do zespalania kości ręki, Pakiet XIV - Dostawa implantów do traumatologii kończyny górnej, Pakiet XV - Dostawa implantów do zespalania kości długich, Pakiet XVI - Dostawa membran hialuronowych, Pakiet XVII - Dostawa implantów do artroskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów, oraz zakres zamówienia zawierają Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietów I-XVII: 3.1. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). 3.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w sterylne opakowania, z naklejkami LOT oraz terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku zaoferowania implantów niesterylnych, naklejka z numerem LOT, nie jest wymagana przez Zamawiającego. 3.3. Wykonawca dostarczy w terminie maksymalnie do 5 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, wskazane w Zał. nr 1 i nr 1a do SIWZ, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych. 3.4. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych - implantów umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego. 3.5. Rozliczanie za wykorzystane endoprotezy, implanty i komponenty do ich mocowania nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-8, 33.18.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W prowadzonym postępowaniu nie zachodzi taka okoliczność. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b). Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, odpowiednio dla każdego z pakietów, o wartości nie mniejszej niż: 957 168,00 zł brutto w przypadku składania ofert na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety, w wysokości co najmniej dla poszczególnych pakietów: Numer Pakietu Dostawa o wartości w PLN I - 303 927,00; II - 30 729,00 ; III - 10 004,00; IV - 210 494,00; V - 8 075,00; VI - 12 620,00; VII - 13 219,00 ; VIII - 17 421,00; IX - 183 465,00; X - 7 336,00; XI - 7 951,00; XII - 17 442,00; XIII - 33 037,00; XIV - 27 180,00; XV - 61 612,00; XVI - 7 600,00; XVII - 5 055,00; Łącznie: 957 168,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wartość dostaw musi odpowiadać wartości pakietów, na które jest składana oferta, np. dla Pakietu I i Pakietu II, wymaga się spełnienia warunku min: 334 656,00 zł dla każdej z wykazanych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakietach I-XVII, zawiera Załącznik nr 1 i nr 1a do SIWZ, zawierający zestawienie przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. Zaoferowany asortyment określony w Pakietach I - XVII - Załącznik 1 do SIWZ, był dopuszczony do obrotu i używania na rynku krajowym, zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych. 9.2. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał szczegółowym wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych opisanych w wykazie asortymentowo - ilościowym, określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ. II. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia nw. dokumentów: 9.3. Oświadczenia Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, określony w Pakietach I-XVII, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, posiada aktualne dopuszczenie do obrotu i używania na rynku krajowym, potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. nr 679) i jego zgodność z wymaganiami odpowiednich Dyrektyw Europejskich, dla oferowanego produktu, tj. - certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub deklaracja zgodności potwierdzająca udział jednostki notyfikowanej (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) w potwierdzeniu spełniania wymagań odpowiednich Dyrektyw Europejskich, w zależności od klasy wyrobu medycznego, a także, iż kopie tych dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej wraz z pierwszą dostawą lub wcześniej na każde wezwanie Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załączniki nr 6 do SIWZ. 9.4. Oświadczenia Wykonawcy, iż proponowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego podane w Załączniku nr 1a do SIWZ. ] 9.5. Materiałów informacyjnych, ulotek lub fragmentów katalogów, w języku polskim lub innych form opisu, przedstawiających np. cechy oraz dane techniczne oferowanych endoprotez i implantów, membran hialuronowych, materiałów ortopedycznych; nie sprzeczne z informacjami podanymi w Załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. UWAGA: W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji. 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy; c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie; f) nastąpił brak produktów na rynku przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie; g) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu; Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen netto przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową (na własne ryzyko).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa endoprotez stawu biodrowego bezcementowych oraz cementowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza stawu biodrowego bezcementowa oraz cementowana - 20 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Dostawa endoprotez stawu biodrowego bezcementowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza stawu biodrowego bezcementowa - 8 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Dostawa endoprotez stawu kolanowego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza stawu kolanowego - 4 pozycje asortymentowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa endoprotez stawu kolanowego oraz rewizyjnych z przedłużkami,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza stawu kolanowego oraz rewizyjna z przedłużkami - 5 pozycji asortymentowych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Dostawa implantów do rekonstrukcji wielowięzadłowej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do rekonstrukcji wielowięzadłowej - 2 pozycje asortymentowe ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do rekonstrukcji ACL - 2 pozycje asortymentowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL MPFL,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do rekonstrukcji ACL + MPFL - 2 pozycje asortymentowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa płyt zespalających, linek do cerklarzu, plomb zabezpieczających,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyty zespalające, linki do cerklarzu, plomby zabezpieczające - 5 pozycji asortymentowych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw czastkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - Dostawa endoprotez przynasadowych stawu biodrowego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoprotezy przynasadowe stawu biodrowego - 4 pozycje asortymentowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Dostawa endoprotez połowiczych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza połowicza - 3 pozycje asortymentowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - Dostawa implantów do szycia łąkotek,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do szycia łąkotek - 1 pozycja asortymentowa,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII - Dostawa endoprotez rewizyjnych stawu kolanowego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza rewizyjna stawu kolanowego - 1 pozycja asortymentowa,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII - Dostawa implantów do zespalania kości ręki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do zespalania kości ręki - 3 pozycje asortymentowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV - Dostawa implantów do traumatologii kończyny górnej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do traumatologii kończyny górnej - 29 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XV - Dostawa implantów do zespalania kości długich, ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do zespalania kości długich - 42 pozycje asortymentowe ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI - Dostawa membran hialuronowych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: membrana hialuronowa - 1 pozycja asortymentowa ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet XVII - Dostawa implantów do artroskopii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do artroskopii - 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.