eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówPrzygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Pruszkowie dla podopiecznych MOPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 45142 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Pruszków: Przygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Pruszkowie dla podopiecznych MOPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23499-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 216796890901, ul. ul. Helenowska  , 05804   Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-22 728-11-81, faks 0-22 728-11-81, e-mail mops_pruszkow@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopspruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Pruszkowie dla podopiecznych MOPS

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZAP.22.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres usługi to przygotowanie i dostarczenie gorących dwudaniowych posiłków obiadowych osobom korzystającym z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych. 2. Zamawiający zapewnia salę konsumpcyjną w postaci wyznaczonego pomieszczenia usytuowanego w Dziennym Domu Pomocy Społecznej przy ul. Księcia Józefa 1 w Pruszkowie zwanego w dalszej części "DDPS". 3. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu dostawy. 4. Wykonawca wykonywał będzie zamówienie na dostawę obiadów do DDPS w godz. 12.00 - 12.15 w ilości uzgadnianej między stronami. 5. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie ilościowe na wyżywienie w terminie ustalonym z Wykonawcą zgodnie ze złożoną ofertą z tym, że zgłoszenie przez Zamawiającego ilości posiłków będzie odbywać się co najmniej do godz.9.00 dnia poprzedniego niż dzień przygotowania i dostarczenia posiłków. 6. Każdy posiłek obiadowy powinien zawierać: produkty będące źródłem białka zwierzęcego takich jak: mięso, drób, ryby, jaja, uzupełnione o produkty będące źródłem białka roślinnego (dodatek owocowo - warzywny np. jarzyny, surówki, sałatki lub owoce), zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia dla osób dorosłych. 7. Posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, uwzględniające racje pokarmowe dla osób powyżej 40 r.ż. tj.1500 kcal, zdrowe, urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 8. Obiady przyrządzane będą: trzy razy w tygodniu z porcją mięsa, raz w tygodniu z rybą oraz jeden raz jako posiłek bezmięsny (z uwzględnieniem źródła białka zwierzęcego, np. zupa z wkładką mięsną). 9. Gotowe posiłki porcjowane dla każdej osoby składać się będą z dwóch dań po obróbce termicznej w ilości wagowej ustalonej (dopuszczalne jest odstępstwo od powyższej wagi w granicach +- 5%): * napoju/kompotu - 250ml * zupy w ilości 400ml * drugiego dania składającego się z porcji mięsa: (Mięso b/k - 130g lub Mięso mielone - 130g lub Mięso z /k - 150g lub Ryby - 130g), Ziemniaków do drugiego dania - 220g (lub Kaszy/makaronu/ryżu -200g) oraz Surówki - 110g lub Posiłku bezmięsnego (np. pyzy, kluski, naleśniki, kopytka, pierogi- 300g) 10. W przypadku potraw, w których mięso jest rozdrobnione, porcja czystego mięsa powinna również wynosić 130g. 11. Zamawiający nie przewiduje zamawiania posiłków składających się z podrobów - za wyjątkiem wątróbki. 12. Do każdego drugiego dania (bez względu czy jest mięsne, czy bezmięsne) wymagane jest dołączenie surówki lub warzyw na ciepło lub owoc. 13. Wykonawca zabezpiecza, aby wszystkie posiłki były w jednorazowych, izotermicznych, zakrytych, atestowanych naczyniach do transportu żywności i do spożywania posiłków bezpośrednio z tych naczyń. Zamawiający nie dopuszcza porcjowania posiłków w Dziennym Domu Pomocy Społecznej. 14. Wykonawca dostarcza każdorazowo atestowane sztućce jednorazowego użytku dla każdej osoby która otrzyma posiłek w danym dniu a na żądanie Zamawiającego okazać stosowne atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczalność pojemników i sztućców do kontaktu z żywnością w których będą przewożone posiłki oraz naczyń z których osoby będą je spożywały. 15. Posiłki obiadowe powinny nadawać się bezpośrednio do spożycia bez konieczności podgrzewania. Wymagana temperatura wydawanych posiłków powinna osiągnąć w ich środku: co najmniej 75°C dla zup, co najmniej 65°C dla drugich dań oraz nie przekraczać 4°C w przypadku surówek. 16. Wykonawca zapewnia transport dopuszczony do przewozu posiłków, odpowiednie pojemniki termiczne utrzymujące temperaturę dań gorących oraz surówek do przewozu posiłków oraz pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, które będzie zabierał każdego dnia w godzinach 14°° - 15°° z DDPS. 17. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia posiłków w pojemnikach termicznych na czas transportu, w taki sposób, aby zawartość poszczególnych porcji nie wylewała się do pojemników zbiorczych. W przypadku nieprawidłowego zabezpieczenia posiłków, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie kolejną partię uszkodzonego produktu. 18. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 19. Zamawiający zapewnia obsługę w zakresie wydawania gotowych, porcjowanych obiadów podopiecznym. 20. W dniach związanych ze Świętami Wielkanocnymi i Bożym Narodzeniem zamiast obiadu Wykonawca przygotuje i wyda w czasie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, tradycyjny posiłek świąteczny o uroczystym charakterze. 21. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania jadłospisu miesięcznego i przedstawienia go Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego jadłospisu. Posiłki powinny być urozmaicone i tak przygotowywane aby nie powtarzały się w ciągu dekady. Jadłospis powinien zawierać listę potencjalnych alergenów oraz wartość kaloryczną poszczególnych posiłków. Jadłospis ma dokładnie określać z czego wykonane są poszczególne dania (np. z jakiego rodzaju mięsa przygotowany jest kotlet i na jakim rodzaju mięsa gotowana jest zupa, a także z jakich owoców przygotowywany jest kompot). W przypadku zmiany jadłospisu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy powiadomi on Zamawiającego najpóźniej w tym samym dniu w godzinach porannych. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stosowanych surowców, procesów technologicznych oraz norm jakościowych i żywieniowych posiłków oraz zgłaszania Wykonawcy uwag w tym zakresie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55520000-1
Dodatkowe kody CPV: 55321000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT255881.81
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GELDERAJ Tadeusz Grotowski,  ,  ul. Strusia 62C,  ,  ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27832,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 261424,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 319082,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.