To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 45142 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Pruszków: Przygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Pruszkowie dla podopiecznych MOPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23499-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
216796890901, ul.
ul. Helenowska
,
05804
Pruszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-22 728-11-81, faks
0-22 728-11-81, e-mail
mops_pruszkow@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopspruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Pruszkowie dla podopiecznych MOPS
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZAP.22.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres usługi to przygotowanie i dostarczenie gorących dwudaniowych posiłków obiadowych osobom korzystającym z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych. 2. Zamawiający zapewnia salę konsumpcyjną w postaci wyznaczonego pomieszczenia usytuowanego w Dziennym Domu Pomocy Społecznej przy ul. Księcia Józefa 1 w Pruszkowie zwanego w dalszej części "DDPS". 3. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu dostawy. 4. Wykonawca wykonywał będzie zamówienie na dostawę obiadów do DDPS w godz. 12.00 - 12.15 w ilości uzgadnianej między stronami. 5. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie ilościowe na wyżywienie w terminie ustalonym z Wykonawcą zgodnie ze złożoną ofertą z tym, że zgłoszenie przez Zamawiającego ilości posiłków będzie odbywać się co najmniej do godz.9.00 dnia poprzedniego niż dzień przygotowania i dostarczenia posiłków. 6. Każdy posiłek obiadowy powinien zawierać: produkty będące źródłem białka zwierzęcego takich jak: mięso, drób, ryby, jaja, uzupełnione o produkty będące źródłem białka roślinnego (dodatek owocowo - warzywny np. jarzyny, surówki, sałatki lub owoce), zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia dla osób dorosłych. 7. Posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, uwzględniające racje pokarmowe dla osób powyżej 40 r.ż. tj.1500 kcal, zdrowe, urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 8. Obiady przyrządzane będą: trzy razy w tygodniu z porcją mięsa, raz w tygodniu z rybą oraz jeden raz jako posiłek bezmięsny (z uwzględnieniem źródła białka zwierzęcego, np. zupa z wkładką mięsną). 9. Gotowe posiłki porcjowane dla każdej osoby składać się będą z dwóch dań po obróbce termicznej w ilości wagowej ustalonej (dopuszczalne jest odstępstwo od powyższej wagi w granicach +- 5%): * napoju/kompotu - 250ml * zupy w ilości 400ml * drugiego dania składającego się z porcji mięsa: (Mięso b/k - 130g lub Mięso mielone - 130g lub Mięso z /k - 150g lub Ryby - 130g), Ziemniaków do drugiego dania - 220g (lub Kaszy/makaronu/ryżu -200g) oraz Surówki - 110g lub Posiłku bezmięsnego (np. pyzy, kluski, naleśniki, kopytka, pierogi- 300g) 10. W przypadku potraw, w których mięso jest rozdrobnione, porcja czystego mięsa powinna również wynosić 130g. 11. Zamawiający nie przewiduje zamawiania posiłków składających się z podrobów - za wyjątkiem wątróbki. 12. Do każdego drugiego dania (bez względu czy jest mięsne, czy bezmięsne) wymagane jest dołączenie surówki lub warzyw na ciepło lub owoc. 13. Wykonawca zabezpiecza, aby wszystkie posiłki były w jednorazowych, izotermicznych, zakrytych, atestowanych naczyniach do transportu żywności i do spożywania posiłków bezpośrednio z tych naczyń. Zamawiający nie dopuszcza porcjowania posiłków w Dziennym Domu Pomocy Społecznej. 14. Wykonawca dostarcza każdorazowo atestowane sztućce jednorazowego użytku dla każdej osoby która otrzyma posiłek w danym dniu a na żądanie Zamawiającego okazać stosowne atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczalność pojemników i sztućców do kontaktu z żywnością w których będą przewożone posiłki oraz naczyń z których osoby będą je spożywały. 15. Posiłki obiadowe powinny nadawać się bezpośrednio do spożycia bez konieczności podgrzewania. Wymagana temperatura wydawanych posiłków powinna osiągnąć w ich środku: co najmniej 75°C dla zup, co najmniej 65°C dla drugich dań oraz nie przekraczać 4°C w przypadku surówek. 16. Wykonawca zapewnia transport dopuszczony do przewozu posiłków, odpowiednie pojemniki termiczne utrzymujące temperaturę dań gorących oraz surówek do przewozu posiłków oraz pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, które będzie zabierał każdego dnia w godzinach 14°° - 15°° z DDPS. 17. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia posiłków w pojemnikach termicznych na czas transportu, w taki sposób, aby zawartość poszczególnych porcji nie wylewała się do pojemników zbiorczych. W przypadku nieprawidłowego zabezpieczenia posiłków, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie kolejną partię uszkodzonego produktu. 18. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 19. Zamawiający zapewnia obsługę w zakresie wydawania gotowych, porcjowanych obiadów podopiecznym. 20. W dniach związanych ze Świętami Wielkanocnymi i Bożym Narodzeniem zamiast obiadu Wykonawca przygotuje i wyda w czasie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, tradycyjny posiłek świąteczny o uroczystym charakterze. 21. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania jadłospisu miesięcznego i przedstawienia go Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego jadłospisu. Posiłki powinny być urozmaicone i tak przygotowywane aby nie powtarzały się w ciągu dekady. Jadłospis powinien zawierać listę potencjalnych alergenów oraz wartość kaloryczną poszczególnych posiłków. Jadłospis ma dokładnie określać z czego wykonane są poszczególne dania (np. z jakiego rodzaju mięsa przygotowany jest kotlet i na jakim rodzaju mięsa gotowana jest zupa, a także z jakich owoców przygotowywany jest kompot). W przypadku zmiany jadłospisu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy powiadomi on Zamawiającego najpóźniej w tym samym dniu w godzinach porannych. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stosowanych surowców, procesów technologicznych oraz norm jakościowych i żywieniowych posiłków oraz zgłaszania Wykonawcy uwag w tym zakresie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55520000-1
Dodatkowe kody CPV:
55321000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT255881.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27832,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Remont balkonów, tarasów, podjazdów dla niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Realizacja Budżetów Obywatelskich 2025 z podziałem na 4 części:
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.