To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Wrocław: Usługi kontroli technicznej w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-33/WZŻ/2016.
Numer ogłoszenia: 45135 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27015 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kontroli technicznej w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-33/WZŻ/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków usługi okresowych kontroli obiektów, instalacji, przewodów i urządzeń polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: 1) elementów, budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1 lit. a) ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 ze zm.) (należy uwzględnić również obiekty na placach zabaw oraz obiekty małej architektury m.in. obudowy śmietnikowe)- zwanych dalej kontrolami budowlanymi; 2) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, zgodnie z art. 62 ust.1. pkt.1. lit. b) ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 ze zm.)(separatory tłuszczu i ropopochodnych)- zwanych dalej kontrolami sanitarnymi; 3) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych wraz z układami nawiewno - wywiewnymi wentylacji mechanicznej, zgodnie z art. 62 ust.1. pkt.1. lit. c) ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 ze zm.) - zwanych dalej odpowiednio kontrolami gazowymi oraz kontrolami przewodów kominowych spalinowych i wentylacji mechanicznej; 4) instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust.1. pkt.2 ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 ze zm.) Prawo budowlane; 5) pomiarów ochronnych rezystancji izolacji dźwigów wyposażonych w aparaty elektryczne, zgodnie z § 12 ust. 1 lit. a rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2003.1890) oraz sporządzeniu protokołów z wyżej wymienionych kontroli lub badań i załączenie ich do właściwej książki obiektu lub/i książki urządzenia wraz z dokonaniem właściwego wpisu. Protokoły z okresowych kontroli obiektu, instalacji, przewodów i urządzeń należy dołączyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej (zapis w formacie pdf) na płycie CD lub DVD oddzielne dla każdego obiektu i kontroli. 2. Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, a w szczególności : 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.2013.1409 ze zm.); 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U.2003.193.1890); 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422); 4) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U.2003.1890); 5) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 ze zm.); 6) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. 2013.492); 7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 w sprawie książki obiektu budowlanego (DZ.U.2003.1134); 8) Polską Normą: a) PN-EN 62305-3:2011 Ochrona odgromowa obiektów budowlanych; b) PN-EN 61557-4:2007 Bezpieczeństwo elektryczne w niskonapięciowych sieciach elektroenergetycznych o napięciach przemiennych do 1000 V i stałych do 1500 V; c) PN-EN 62305-1:2011 Ochrona odgromowa w obiektach; d) PN-EN 50110-1:2013-05 - eksploatacja urządzeń elektrycznych; e) PN-HD 60364-6:2008 Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 6: Sprawdzanie; f) PN-M-34507:2002 Instalacja gazowa - Kontrola okresowa g) PN-15239:2010 - Wentylacja budynków. Charakterystyka energetyczna budynków. Wytyczne dotyczące inspekcji systemów wentylacji. 3. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI: 1. Wszelkie działania wykonywane na terenie obiektu należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielami wymienionymi w Załączniku nr 9 do SIWZ - wykaz adresowy obiektów. 2. Przed przystąpieniem do kontroli i/lub pomiarów należy uzgodnić z przedstawicielem Działu Techniczno-Eksploatacyjnego i Obsługi Zamawiającego wymaganą ilość protokołu (standardowo 2 egzemplarze), miejsce dostarczenia i jego formę. 3. Zamawiający załącza do dokumentacji wzory protokołów. 4. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI I ZAKRESU przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz adresowy obiektów oraz dane kontaktowe; 2) Załącznik nr 10 do SIWZ - Charakterystyka obiektów; 3) Załącznik nr 11 do SIWZ - Wykaz obiektów i zakres kontroli okresowych w 2016r.; 4) Załącznik nr 12 do SIWZ - harmonogramy poszczególnych kontroli: 12.1 - harmonogram rocznych kontroli budowlanych; 12.2 - harmonogram rocznych kontroli instalacji i urządzeń sanitarnych służących ochronie środowiska; 12.3 -harmonogram rocznych kontroli instalacji gazowych oraz przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych wraz z układami nawiewno - wywiewnymi wentylacji mechanicznej; 12.4 - harmonogram okresowych kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; 12.5 - harmonogram rocznych kontroli stanu technicznego dźwigów - pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności działania elektrycznych urządzeń ochronnych dla dźwigu; 5. DOKUMENTACJA - PROTOKOŁY 1. Dotyczy okresowych kontroli budowlanych, sanitarnych, gazowych i przewodów kominowych spalinowych i wentylacji mechanicznych; - z każdej przeprowadzonej kontroli należy sporządzić po 2 egzemplarze protokołu ( odrębnie dla budynku, odrębnie dla placu zabaw - razem 4 sztuki uwzględnione w wycenie łącznie oraz odrębnie dla instalacji gazowej, odrębnie dla przewodów kominowych spalinowych i wentylacji mechanicznych wraz z układami nawiewno-wywiewnymi - razem 4 sztuki uwzględnione w wycenie łącznie ) i dokonać wpisów w książkach obiektów oraz w książkach kontroli (dotyczy książek kontroli pracy kotłowni, książek placów zabaw, książek separatorów tłuszczów, książek serwisowych klimatyzacji i wentylacji, dźwigów). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli należy dołączyć do protokołu dokumentację fotograficzną wraz z opisem, w tym miejsca występowania nieprawidłowości. 2. Dotyczy okresowych kontroli elektrycznych; - Wykonawca winien sporządzić 3 różne rodzaje protokołów w 2 egzemplarzach: dla obiektów, dla dźwigów, dla instalacji odgromowych. Protokoły powinny zawierać: miejsce wykonania pomiarów, datę wykonania, datę ważności pomiarów oraz rodzaj, typ i numer miernika, zakres pomiarów, napięcie pomiarowe, wyniki pomiarów poddane analizie, ocenę stanu instalacji oraz informacje, które według Wykonawcy mogą mieć znaczenie w ocenie stanu faktycznego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli należy dołączyć do protokołu dokumentację fotograficzną wraz z opisem, w tym miejsca występowania nieprawidłowości. 3. Zamawiający załącza wzory protokołów. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę innego wzoru, dokument należy uzgodnić (pisemny podpis) z Przedstawicielem Działu Techniczno-Eksploatacyjnego . 4. Wykonanie poszczególnych kontroli należy zrealizować w terminach określonych w załączonych harmonogramach. 5. Zamiar wykonania kontroli Wykonawca uprzednio uzgadnia poprzez zgłoszenie w formie elektronicznej Kierownikowi danego żłobka lub osobie upoważnionej w terminie minimum 3 dni roboczych przed podjęciem działań. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 9 do siwz. 6. Wszelkie czynności należy wykonywać między godzinami 8.00, a 16.00 od poniedziałku do piątku. Realizacja w innym terminie jest możliwa po uzgodnieniu z kierownictwem danego żłobka. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje także dokonanie wpisów w książkach obiektów - podstawa prawna - art. 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz.U.120.1134 z dn. 10.07.2003) przez osoby Wykonawcy posiadające odpowiednie uprawnienia i przeprowadzające kontrole, oraz w książkach kontroli pracy kotłowni, w książkach kontroli placów zabaw, w książkach separatorów tłuszczów, w książkach serwisowych klimatyzacji i wentylacji, dźwigów. 8. Książki obiektów budowlanych, książki separatorów tłuszczów, książki serwisowe klimatyzacji i wentylacji znajdują się w budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu, książki kotłowni w kotłowniach Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu oraz w budynku Administracji przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu, natomiast książki placów zabaw i dźwigów na poszczególnych żłobkach. 9. Po przeprowadzonej kontroli lub wykonanym pomiarze ochronnym należy przekazać za potwierdzeniem jeden egzemplarz protokołu Kierownikowi danego żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugi wraz z formą elektroniczną do Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu celem dołączenia do odpowiedniej książki obiektu. 10. Protokoły z każdego obiektu oraz rodzaju przeglądu okresowego należy przekazać w terminie do 7 dni roboczych od dokonania czynności kontrolnych z określoną datą przeglądu i datą jego ważności oraz podpisem osoby uprawnionej i z pieczątką zawierającą numer uprawnień oraz pieczątką Wykonawcy. 11. W przypadku zamieszczenia w protokole kontroli zaleceń konserwacyjnych i remontowych, należy określić zakres ilościowo-rzeczowy wymaganych robót naprawczych oraz miejsce uszkodzenia/uszkodzeń w sposób umożliwiający jednoznaczną lokalizację wraz z dokumentacją fotograficzną. INFORMACJE DODATKOWE 1. Roczne kontrole przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych grawitacyjnych realizowane są w odrębnej umowie. 2. Zamawiający zawarł umowę na obsługę i konserwację urządzeń i instalacji kotłowni. 3. Zamawiający zawarł umowę na usługę czyszczenia separatorów tłuszczów i separatora ropopochodnych. 4. Zamawiający zawarł odrębną umowę na usługę przeglądów serwisowych i konserwacji systemów klimatyzacji i wentylacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej w żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu. Wykaz systemów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z przynależnymi urządzeniami objętych umową na przeglądy i konserwację zawiera załącznik 13, 14 i 15. 5. Kontrole rezystancji instalacji elektrycznych są realizowane w przeglądach rocznych ze względu na kwalifikację obiektów żłobków do kategorii ZL II..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHNICZNE ZARZĄDZANIE OBIEKTAMI Sp. z o.o., ul. Rycerska nr 24, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36766,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31328,10
Oferta z najniższą ceną: 13726,80 / Oferta z najwyższą ceną: 55280,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
- Usługa przeglądów i kontroli systemów grzewczych
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.