Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Józefów: Dostawa wraz z montażem wyposażenia, w ramach projektu: Przedszkole Równych Szans ubiegającego się o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul. Sosnowej.
Numer ogłoszenia: 45089 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, fax 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia, w ramach projektu: Przedszkole Równych Szans ubiegającego się o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul. Sosnowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia, w ramach projektu: Przedszkole Równych Szans ubiegającego się o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul. Sosnowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie aranżacji wnętrz wykonanym przez K-Bis Studio z Otwocka, stanowiącym Część III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2a) Wykonać w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 4 dostawy wyposażenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia dla danej części (cz. 1-4 - wyposażenie obiektów przedszkolnych, część 5 - dostawy mebli biurowych o wartości inwestycyjnej, co najmniej 50 000 PLN (bez VAT) każdy. 2b) Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ilości, co najmniej 3 pracowników. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe, co najmniej wartości 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 3b) Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 40% wartości złożonej oferty. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione musi złożyć każdy z nich. 3.Przedłożyć Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4.Przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. 5.Przedłożyć rachunek zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wykazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do jego sporządzania inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, a w szczególności kopie zeznań podatkowych PIT - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6.Przedłożyć informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1.1 składa odpowiednio dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy niż termin składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie Zamawiającego, Budynek A, Biuro Obsługi Klienta lub pocztą w ciągu 5 dni po złożeniu wniosku o jej wydanie. Koszt SIWZ - 20 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta,Budynek A, parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul.Sosnowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2. Zakres dostawy obejmuje: krzesła, stoliki, regały i szafki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul.Sosnowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2. Zakres dostawy obejmuje: meble - zabawki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul.Sosnowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2. Zakres dostawy obejmuje: meble tapicerowane i poduszki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul. Sosnowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2. Zakres dostawy: półki, regały, szafki i meble - zabawki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Józefowie przy ul. Sosnowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Przedszkola Miejskiego nr 2. Zakres dostawy obejmuje: meble biurowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ergonomicznych zestawów do pracy stojącej oraz krzeseł ergonomicznych dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
- Przebudowa, rozbudowa oraz zamiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie- II postępowanie.
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego i dydaktycznego dla Publicznego Żłobka w Starej Błotnicy
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.