Og³oszenie z dnia 2025-07-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia meblowego i dydaktycznego dla Publicznego ¯³obka w Starej B³otnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposa¿enia meblowego i dydaktycznego dla Publicznego ¯³obka w Starej B³otnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3edbba3c-1e2b-42da-be63-bee168d879bb
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00304252
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029691/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa wyposa¿enia meblowego i dydaktycznego dla Publicznego ¯³obka w Starej B³otnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do 3 lat-Aktywny Maluch 2022-2029
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3edbba3c-1e2b-42da-be63-bee168d879bb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na wzorze „Formularza oferty” stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej: „Platforma"), dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la jej regu-lamin dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
3. Korzystanie z Platformy jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
4. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektro-nicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy.
5. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskazane w tre-¶ci SWZ dotycz±ce Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzie-lenie zamówienia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w po-staci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby dzia³aj±cej w imieniu danego Wykonawcy.
6. Szczegó³owy sposób sporz±dzania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rod-ków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywa-nych w niniejszym postêpowaniu okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komuni-kacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkur-sie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmio-towe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e pe³nomocnictwa, sporz±-dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wyda-nych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.) – tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Stara B³otnica;
Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, mo¿na siê z nim kontaktowaæ po-przez e-mail:
rodo@starablotnica.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego FZ.271.5.2025 pro-wadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpnio-na zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. ustawy Pzp;
dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z ustaw± z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) oraz zgodnie z art. 78 ustawy Pzp;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana doty-cz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepoda-nia okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±-cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobo-wych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo-wych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposa¿enia meblowego oraz dydaktycznego do Publicznego ¯³obka w Starej B³otnicy.
1. Meble, zabawki oraz art. biurowe powinny byæ fabrycznie nowe i wolne od wad.
2. Ca³o¶æ zamówienia winna byæ dostarczona pod adres wskazany przez Zamawiaj±cego.
tj. Publiczny ¯³obek w Starej B³otnicy, Stara B³otnica 1,26-806 Stara B³otnica.
3. Wyposa¿enie meblowe oraz dydaktyczne musi byæ dostosowane do dzieci do lat 3.
4. Wykonawca w dniu dostarczenia mebli dokona ich z³o¿enia oraz ustawienia na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca na 2 dni robocze przed dostarczeniem zamówienia poinformuje pisemnie drog± elektroniczn± Zamawiaj±cego o terminie i przewidywanej godzinie dostawy.
6. Okres gwarancji na ca³o¶æ zamówienia min. 24 miesi±ce.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza produkty równowa¿ne, posiadaj±ce zbli¿one parametry techniczne i funkcjonalne spe³niaj±ce wymagania Zamawiaj±cego.
8. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ certyfikaty zgodno¶ci dla pozycji wskazanych w za³±czniku nr 6 do SWZ
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryterium I Cena 100%
Kryterium I Cena (C) – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cmin
------ x 100 = ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty
Co
gdzie:
Co – cena oferty ocenianej
Cmin – cena minimalna spo¶ród cen wszystkich z³o¿onych ofert
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. Maksymalna liczba punktów, mo¿liwych do uzyskania przez Wykonawcê, bêd±ca sum± wszystkich kryteriów wynosi 100.
3. Ka¿da oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów. Oceny dokonywaæ bêd± cz³onkowie komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek dot. zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej:
1 dostawê wyposa¿enia meblowego i dydaktycznego na kwotê min. 300 000 z³otych brutto.
Do przeliczenia wszystkich warto¶ci finansowych, a wystêpuj±cych w innych walutach ni¿ PLN Wykonawca zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej. ¦rednie kursy walut dostêpne s± na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod nastêpuj±cym adresem: http://www.nbp.pl/.
1. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy wykonanych robót musi byæ spe³niony:
a) przez Wykonawcê samodzielnie; lub
b) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie;
c) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej – w ramach jednego warunku.
2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem (np. Konsorcjum), do¶wiadczenie bêdzie oceniane w zale¿no¶ci od konkretnego zakresu udzia³u tego Wykonawcy, a wiêc jego faktycznego wk³adu w prowadzenie dzia³añ, które by³y wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdziale V.
4. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o zamówienie publiczne.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: B) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Okres, o którym mowa w pkt 1, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub us³ug, które wykonywa³ wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powy¿ej dotycz± robót budowlanych i/lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
I. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosiæ bêd± solidarnie odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania wynikaj±cego
z przedmiotu udzielonego zamówienia;
2) Ten sam Wykonawca mo¿e byæ cz³onkiem tylko jednego konsorcjum.
3) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³no-mocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postê-powaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszel-ka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocni-kiem.
4) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzie-lenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w ust. 4) i 5), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzie-lenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zosta³y zapisane w postanowieniu umowy, za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI STARA B£OTNICA
wiêcej: przetargi STARA B£OTNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ¿³obka w Sieprawiu
- "Zakup wyposa¿enia w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie ¿³obka "Kraina marzeñ" w m. Gniewczyna £añcucka"
- Doposa¿enie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeñ w gminie Bardo"
- Adaptacja i rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 6 na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 10 - wyposa¿enie
- Zakup i dostawa wyposa¿enia - ¯³obek "Klasa Bobasa"
- Dostawa artyku³ów biurowych - powtórka
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.