Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-01
Bartoszyce: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, sprawa nr 04/2010
Numer ogłoszenia: 45045 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, sprawa nr 04/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 43. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia składa się z 43 zadań: Zadanie 1 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 2 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 3 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 28 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 4 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 5 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 8 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 6 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 7 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 8 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 13 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 9 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 10 Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 11 Dostawa cewników - 42 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 12 Dostawa cewników - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 13 Dostawa cewników - 74 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 14 Dostawa wyrobów diagnostycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) zadanie 15 Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 16 Dostawa zestawów medycznych - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 17 Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 18 Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 19 Dostawa zestawów medycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 20 Dostawa zestawów medycznych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 21 Dostawa zestawów do wewnętrznego szynowania moczowodu - 23 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 22 Dostawa zestawów do nefrostomii i cystostomii - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 23 Dostawa zestawów urologicznych - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 24 Dostawa koszyków do usuwania złogów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 25 Dostawa pieluchomajtek - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 26 Dostawa podkładów celulozowych z perforacją - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 27 Dostawa zestawów tlenowych - 11 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 28 Dostawa soli w tabletkach - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 29 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 30 Dostawa ochraniaczy foliowych na buty - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 31 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 32 Dostawa odzieży medycznej - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 33 Dostawa rękawic foliowych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 34 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 35 Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 36 Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 37 Dostawa sterylnych folii do pola operacyjnego - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 38 Dostawa prześcieradeł do okrycia stołu operacyjnego - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 39 Dostawa drenów i zestawów - 19 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 40 Dostawa drenów i zestawów - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 41 Dostawa drenów i zestawów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 42 Dostawa probówek - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 43 Dostawa szwów chirurgicznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 31.71.11.40-6, 33.14.12.00-2, 33.12.41.30-5, 33.14.16.20-2, 33.77.20.00-2, 33.15.72.00-7, 15.87.24.00-5, 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-8, 33.14.16.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- na wezwanie Wykonawca przedstawi próbki i katalog wskazanego przez Zamawiającego produktu - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3. Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 43 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 4. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 2. Odbiorca dopuszcza zmiany w umowie w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła, podatek VAT) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, pokój A14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 28 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 8 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 13 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników - 42 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników - 74 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów diagnostycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów medycznych - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zadanie 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów medycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów medycznych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do wewnętrznego szynowania moczowodu - 23 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do nefrostomii i cystostomii - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów urologicznych - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszyków do usuwania złogów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podkładów celulozowych z perforacją - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów tlenowych - 11 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa soli w tabletkach - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.24.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ochraniaczy foliowych na buty - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży medycznej - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic foliowych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych folii do pola operacyjnego - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prześcieradeł do okrycia stołu operacyjnego - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów i zestawów - 19 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: zadanie 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów i zestawów - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów i zestawów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- "2026-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
- ZAKUP WYSIĘGNIKA WIELOFUNKCYJNEGO
- Zakup ciągnika dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
- Świadczenie usługi sprzątania w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
- Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim"
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
więcej: Sól »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





