To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Bartoszyce: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, sprawa nr 04/2010
Numer ogłoszenia: 115413 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45045 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, sprawa nr 04/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 43. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia składa się z 43 zadań: Zadanie 1 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 2 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 3 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 28 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 4 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 5 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 8 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 6 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 7 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 8 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 13 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 9 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 10 Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 11 Dostawa cewników - 42 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 12 Dostawa cewników - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 13 Dostawa cewników - 74 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 14 Dostawa wyrobów diagnostycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) zadanie 15 Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 16 Dostawa zestawów medycznych - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 17 Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 18 Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 19 Dostawa zestawów medycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 20 Dostawa zestawów medycznych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 21 Dostawa zestawów do wewnętrznego szynowania moczowodu - 23 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 22 Dostawa zestawów do nefrostomii i cystostomii - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 23 Dostawa zestawów urologicznych - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 24 Dostawa koszyków do usuwania złogów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 25 Dostawa pieluchomajtek - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 26 Dostawa podkładów celulozowych z perforacją - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 27 Dostawa zestawów tlenowych - 11 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 28 Dostawa soli w tabletkach - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 29 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 30 Dostawa ochraniaczy foliowych na buty - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 31 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 32 Dostawa odzieży medycznej - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 33 Dostawa rękawic foliowych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 34 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 35 Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 36 Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 37 Dostawa sterylnych folii do pola operacyjnego - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 38 Dostawa prześcieradeł do okrycia stołu operacyjnego - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 39 Dostawa drenów i zestawów - 19 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 40 Dostawa drenów i zestawów - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 41 Dostawa drenów i zestawów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 42 Dostawa probówek - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 43 Dostawa szwów chirurgicznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).. W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 43. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia składa się z 43 zadań: Zadanie 1 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 8 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 2 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 3 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 28 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 4 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 5 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 8 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 6 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 7 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 8 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 13 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 9 Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 10 Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 11 Dostawa cewników - 42 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 12 Dostawa cewników - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 13 Dostawa cewników - 74 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 14 Dostawa wyrobów diagnostycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) zadanie 15 Dostawa elektrod - 4 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 16 Dostawa zestawów medycznych - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 17 Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 18 Dostawa zestawów medycznych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 19 Dostawa zestawów medycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 20 Dostawa zestawów medycznych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 21 Dostawa zestawów do wewnętrznego szynowania moczowodu - 23 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 22 Dostawa zestawów do nefrostomii i cystostomii - 14 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 23 Dostawa zestawów urologicznych - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 24 Dostawa koszyków do usuwania złogów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 25 Dostawa pieluchomajtek - 5 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 26 Dostawa podkładów celulozowych z perforacją - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 27 Dostawa zestawów tlenowych - 11 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 28 Dostawa soli w tabletkach - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 29 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 30 Dostawa ochraniaczy foliowych na buty - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 31 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 32 Dostawa odzieży medycznej - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 33 Dostawa rękawic foliowych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 34 Dostawa odzieży medycznej - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 35 Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 36 Dostawa sterylnych serwet - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 37 Dostawa sterylnych folii do pola operacyjnego - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 38 Dostawa prześcieradeł do okrycia stołu operacyjnego - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 39 Dostawa drenów i zestawów - 19 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 40 Dostawa drenów i zestawów - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 41 Dostawa drenów i zestawów - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 42 Dostawa probówek - 3 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) Zadanie 43 Dostawa szwów chirurgicznych - 9 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 31.71.11.40 - Elektrody 33.14.12.00 - Cewniki 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe 15.87.24.00 - Sól 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.19.25.00 - Probówki 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8835,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8714,00
Oferta z najniższą ceną: 8714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9990,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200,80
Oferta z najniższą ceną: 200,80 / Oferta z najwyższą ceną: 600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31672,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29592,40
Oferta z najniższą ceną: 29592,40 / Oferta z najwyższą ceną: 37311,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2183,60
Oferta z najniższą ceną: 2183,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2710,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2345,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1926,00
Oferta z najniższą ceną: 1926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3847,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advance Europe Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 30, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3300,00
Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31673,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39810,68
Oferta z najniższą ceną: 39810,68 / Oferta z najwyższą ceną: 39810,68
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med. Ltd, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 720,00
Oferta z najniższą ceną: 720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19684,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19081,05
Oferta z najniższą ceną: 19081,05 / Oferta z najwyższą ceną: 41309,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma 
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- Skamex Sp. z o.o.Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14723,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20189,40
Oferta z najniższą ceną: 20189,40 / Oferta z najwyższą ceną: 20189,40
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sorimex Sp. z o.o.Sp.k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13727,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11352,50
Oferta z najniższą ceną: 11352,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13262,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sorimex Sp. z o.o.Sp.k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26050,00
Oferta z najniższą ceną: 26050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Balton Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 7/14, 00-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11500,00
Oferta z najniższą ceną: 11500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1665,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1525,50
Oferta z najniższą ceną: 1525,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1674,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma 
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- Skamex Sp. z o.o.Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4550,00
Oferta z najniższą ceną: 4550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Zadanie 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
MIROSŁAWA SIEKIERSKA wspólnik spółki cywilnej SUN-MED
jakie przetargi wygrała firma 
MIROSŁAWA SIEKIERSKA wspólnik spółki cywilnej SUN-MED
- Mirosława Siekierska, zam. ul. Jagoszewskiego 84, 91-357 Łódź, prowadząca działalność gospodarczą: SUN-MED Mirosława Siekierska, ul. Jagoszewskiego 84, 91-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20350,00
Oferta z najniższą ceną: 20350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34175,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Zadanie 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma 
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- Skamex Sp. z o.o.Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21900,00
Oferta z najniższą ceną: 21900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Zadanie 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bard Poland Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 7B, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Zadanie 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma 
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36230,00
Oferta z najniższą ceną: 36230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Zadanie 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmedica Sp. z o.o., ul. Zawiślańska 43, 03-068 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25500,00
Oferta z najniższą ceną: 25500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Zadanie 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZMiW Centrowet Cezal Sp. z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, ul. Toruńska 20, 80-747 Toruń, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19247,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19031,60
Oferta z najniższą ceną: 19031,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19031,60
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: Zadanie 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hand-Prod Sp. z o.o., ul. Stanisława Leszczyńskiego 40a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1824,00
Oferta z najniższą ceną: 1705,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: Zadanie 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: Zadanie 35
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hand-Prod Sp. z o.o., ul. Stanisława Leszczyńskiego 40a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 352,00
Oferta z najniższą ceną: 254,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1904,00
Waluta: PLN.
Część NR: 26
Nazwa: Zadanie 36
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma 
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 735,00
Oferta z najniższą ceną: 735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1890,00
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: Zadanie 38
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mieczysław Kruszelnicki, zam. 51-107 Wrocław, ul. Chorwacka 14/4, prowadzący działalność gospodarczą:FPUH Mieczysław Kruszelnicki, ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5910,00
Waluta: PLN.
Część NR: 28
Nazwa: Zadanie 39
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akme Sp. z o.o. Sp.k., ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12310,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11915,00
Oferta z najniższą ceną: 11915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11915,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Zakup ciągnika dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
 - Świadczenie usługi sprzątania w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
 - Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem
 - Dostawa Koparko-ładowarki
 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mechaniak na 5 + część 5
 - Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2026 roku.
 
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
 - Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (ZP-110/2025)
 - Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
 - DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
 
więcej: Sól »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





