eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieniawaOpracowanie projektów budowlanych-wykonawczych budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Rudka, Dobra i m. Czerce - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Sieniawa: Opracowanie projektów budowlanych-wykonawczych budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Rudka, Dobra i m. Czerce - II etap
Numer ogłoszenia: 450206 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa , Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, faks 016 6227301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych-wykonawczych budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Rudka, Dobra i m. Czerce - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Opracowanie projektów budowlanych-wykonawczych budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Rudka, Dobra i m. Czerce - II etap . 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektów budowlanych-wykonawczych budowy sieci kanalizacyjnych wraz z materiałami do uzyskania pozwolenia na budowę, w następujących miejscowościach Gminy Sieniawa : Zad. nr 1 Rudka Zad. nr.2 Dobra Zad. nr 3 Czerce - część miejscowości: Zakres zadań obejmuje również dołączenie do projektów pisemnych zgód (umów wejścia w teren) właścicieli wszystkich dziełek przez które będą przechodziły inwestycje w poszczególnych miejscowościach. Sporządzić bilans ścieków dla miejscowości. Do wszystkich zadań należy opracować kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz każdy projekt należy opracować w wersji elektronicznej. Ponadto na etapie projektowania należy przedstawić koncepcję rozwiązań projektowych poszczególnych opracowań budowy sieci kanalizacyjnych i okazać je w terenie z udziałem zamawiającego i sołtysów poszczególnych miejscowości, a wynikłe z tegoż okazania poprawki należy wnieść do ostatecznej wersji projektów. W skład zamówienia wchodzą również wszystkie niezbędne opracowania (w tym geodezyjne, mapy do celów projektowych, wypisy z rejestru gruntów, warunki do projektowania od zarządców sieci, materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, do decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego, ewentualne projekty organizacji ruchu, pozwolenia wodno prawne, wszystkie opłaty związane z opracowaniem w/w projektów do uzyskania pozwoleń na budowę, m. in. uzgodnienia, ZUD, zezwolenia, opinie itp.). Włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej dla Dobra w m. Dobra -przysiółek Twarde (do kanalizacji istniejącej)-do podłączenia ok.130 budynków, Rudka włączenie do ist. kanalizacji w m Pigany - przysiółek Borki lub Pigany rejon nowej szkoły (kanalizacja istniejąca ) -do podłączenia ok.200 budynków, i Czerce włączenie w m. Czerce do kanalizacji projektowanej wg. etap I. do podłączenia ok.45 budynków Do oferty należy dołączyć Formularz cenowy - w/g załącznika nr 3, (wzór załączony do SIWZ). Dokumentację należy opracować w następującej ilości egz. : - projekty budowlane poszczególnych zadań : 5 egz. - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót : 2egz. plus wersja elektroniczna - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót : 1 egz. plus wersja elektroniczna - wersja elektroniczna projektów budowlanych : 1 egz. Wszystkie projekty budowlane mają zawierać odrębnie niezbędne uzgodnienia, mają być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta że wykonane zostały zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano - montażowych, że zostały wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, umożliwiając prawidłowe wykonanie inwestycji - co potwierdzone zostanie protokołem odbioru i przekazania dokumentacji. W celu prawidłowego sporządzenia oferty należy dokonać obowiązkowej wizji w terenie poszczególnych zadań, koszt sporządzenia oferty i przeprowadzenia wizji terenowej leży po stronie Wykonawcy. Wizja lokalna nie musi być przeprowadzona w obecności przedstawiciela Urzędu Miasta i Gminy, nie trzeba potwierdzać tego faktu w Urzędzie Miasta i Gminy a tym samym nie ma konieczności dołączania oświadczenia o jej odbyciu do oferty. W zakres opracowania nie wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę poszczególnych zadań. Przy projektowaniu kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować sieć wraz z przyłączami , z urządzeniami którymi odprowadzane będą ścieki od wszystkich budynków 71320000-7, 71322200-3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie dokonana w oparciu o dokumenty potwierdzające zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował przynajmniej jedną dokumentację projektową w zakresie projektowania wodociągów lub kanalizacji o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do SIWZ Wymagane uprawnienia - do projektowania w specjalności sieci sanitarne i instalacje elektryczne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy,2. Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieniawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Sieniawa ul. Rynek 1, 37-530 Sieniawa pok Nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Sieniawa ul. Rynek 1, 37-530 Sieniawa, pok. Nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.