eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego w ramach projektu Rozwój osobisty Twoją inwestycją, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego w ramach projektu Rozwój osobisty Twoją inwestycją, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 449846 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach , ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego w ramach projektu Rozwój osobisty Twoją inwestycją, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla Uczestników projektu Rozwój osobisty Twoją inwestycją opracowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Podziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniem będzie objęta jedna grupa- 7 osób bezrobotnych. Termin szkolenia ustalany jest z Zamawiającym i to do niego należy ostateczna decyzja co do rozpoczęcia i zakończenia kursu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy. Szkolenie ma na celu profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie - Magazyniera oraz operatora wózka jezdniowego. Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem zawodu objętego szkoleniem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Szkolenie adresowane jest w szczególności do osób powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach. Planowany okres realizacji szkolenia: listopad - grudzień 2013 r. Liczba godzin szkolenia wynosi łącznie 150 godzin zegarowych w tym 24 godziny z zakresu obsługi komputera i 67 godzin z zakresu obsługi wózków jezdniowych oraz 59 godzin z zakresu magazyniera. Ilość godzin zajęć praktycznych, w ramach poszczególnych zakresów tematycznych, powinna być dostosowana do potrzeb i możliwości Uczestników szkolenia. Wykonawca winien w trakcie zajęć praktycznych z zakresu obsługi wózka jezdniowego podzielić uczestników na grupy, w ramach których możliwe będzie swobodne uczestnictwo w zajęciach na 2 rodzajach wózków jezdniowych, w tym jezdniowym wózku podnośnikowym (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Ilość godzin, w których 1 uczestnik samodzielnie będzie wykonywał czynności związane z pracą na wózkach jezdniowych, łącznie wynosi minimum 7. Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego poszczególnych grup mogą odbywać się jednocześnie lub w następujących po sobie okresach czasowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 674.) oraz nie więcej niż 8 godzin dziennie. Zajęcia z zakresu obsługi komputera nie mogą trwać więcej niż 6 godzin dziennie. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć co najmniej 1 przerwę kawową oraz jedną przerwę obiadową. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy. Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie Kartuz. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zajęć, tj. zajęć praktycznych z zakresu obsługi wózka jezdniowego poza terenem Kartuz- zajęcia te muszą odbywać się na terenie województwa pomorskiego. W ww. przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia transport z Kartuz do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dojazdu w tym przypadku musi być uwzględniony w cenie szkolenia. Łączny czas dojazdu do miejsca szkolenia i z powrotem (do Kartuz) nie może przekroczyć 3 godzin. Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego muszą odbywać się na placu manewrowym (może być to również hala magazynowa, plac magazynowy itp.). Program szkolenia obejmuje zagadnienia w zakresie (minimum): Obsługi komputera: Ogólne informacje o komputerze i jego użytkowaniu, Wykorzystanie aplikacji wbudowanych w system Windows, Obsługa podstawowych programów pakietu Microsoft Office Microsoft Word oraz arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel, poczta elektroniczna, użytkowanie sieci INTERNET, Gospodarki magazynowej: Bezpieczeństwo i higiena pracy w jednostce handlowej, Bhp przy transporcie ręcznym i mechanicznym, Bhp przy urządzeniach elektrycznych, Ochrona przeciwpożarowa , Udzielanie pierwszej pomocy na miejscu wypadku, Udzielanie pierwszej pomocy przy oparzeniach, odmrożeniach, zatruciach, Odpowiedzialność materialna pracownika magazynowego, Dokumentacja organizacji magazynu, Sposoby rozmieszczenia towarów w magazynie, Proces magazynowy w magazynach kompletacyjnych, Systemy kompletacji, Znakowanie ładunków kodami kreskowymi , Odbiór ilościowy i jakościowy, Gospodarka opakowaniami w magazynach , Zasady właściwego przechowywania towarów, Instalacje w budynkach magazynowych, Urządzenia do składowania , Magazynowe środki transportu, Pomocnicze urządzenia magazynowe, Czynniki wpływające na przechowywanie towarów, Zmiany zachodzące w przechowywanych towarach, Szkodniki magazynowe, Ubytki towarowe, Budowa i obsługa drukarki fiskalnej, Drukowanie raportów, Konfiguracja programu, Korzystanie z funkcji opcji zakup, Korzystanie z funkcji opcji sprzedaż, Wykorzystanie funkcji opcji magazyn, Konfiguracja programu dokumentów zakupu, zamówień do dostawcy i rozliczanie zobowiązań finansowych, Sporządzanie dokumentów sprzedaży, zamówień od klienta i rozliczanie należności finansowych, Sporządzanie dokumentów korygujących zakupu i sprzedaży, Sporządzanie dokumentów przyjęcia magazynowe, wydania magazynowe, przesunięcia międzymagazynowe, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Stosowanie programu do obsługi gospodarki magazynowej, Przyjmowanie towarów do magazynu, określanie zapotrzebowania na towary, sporządzanie zamówień do kontrahentów, Wystawianie dokumentów sprzedaży, Gospodarka magazynowa, Budowa i obsługa drukarki fiskalnej, Drukowanie raportów, Zastosowania systemów komputerowych w gospodarce magazynowej, towaroznawstwo, obsługa wózka jezdniowego: Wiadomości o dozorze technicznym, Typy stosowanych wózków, Budowa wózka, Czynności operatora przy obsłudze wózków, Czynności operatora w czasie pracy z wózkami, Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości z zakresu bhp i ppoż., Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków typu: nadładowne, podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, unoszące, Program szkolenia w zakresie bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. (Dz. U. z 2012 nr 0 poz. 186 z późn. zm..). Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników/uczestniczek szkolenia. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez wykonawcę w załączniku nr 5 do SIWZ. Uczestnicy szkolenia, przy pomocy wykładowców, muszą mieć możliwość poznania zagadnień związanych z pracą na stanowisku magazyniera - pracownika, którego obowiązkiem będą czynności związane z obsługą magazynu, programów magazynowych oraz prowadzeniem gospodarki magazynowej. Uczestnicy szkolenia powinni również nabyć umiejętności związane z obsługą wózka jezdniowego oraz obsługą komputera. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez Uczestników szkolenia. Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego muszą polegać na samodzielnym wykonywaniu przez Uczestników szkolenia czynności ćwiczeniowych na wózku jezdniowym oraz obserwacji pracy innych uczestników. a)Szkolenie z zakresu obsługi wózków jezdniowych kończy się egzaminem zewnętrznym pod nadzorem jednostki certyfikującej Urzędem Dozoru Technicznego, po którym każdy Uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu zewnętrznego i z jego przeprowadzeniem. Koszty należy ująć w cenie szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do dopilnowania, by wydane zostały uczestnikom certyfikaty UDT po pozytywnym ukończeniu egzaminu. b)Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiednich dokumentów, stwierdzających ukończenie szkolenia, zgodnych z zapisami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne oraz niezbędny sprzęt do wykorzystania podczas szkolenia, tj. dla całej grupy (min.):notatnik -7 sztuk, długopis -7 sztuk, skrypty autorskie lub podręcznik z zakresu magazyniera*- 7 sztuk, skrypty autorskie lub podręcznik z zakresu obsługi wózka jezdniowego- 7 sztuk,Skrypty autorskie lub podręcznik z zakresu obsługi komputera sztuk- 7 sztuk. Skrypt autorski wykonany przez instytucję szkoleniową, składający się z min. 20 stron A4. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.). Szczegółowe wymagania odnośnie kwalifikacji kadry dydaktycznej określono w warunkach udziału w postępowaniu ( ROZDZIAŁ III SIWZ). Wykonawca w trakcie szkolenia zapewni uczestnikom szkolenia codziennie catering w postaci:serwisu kawowego obejmującego: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), ciastka kruche (5 szt. na osobę), wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (co najmniej 250 ml na osobę).w przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z pieczywa chleb biały lub bułki, smarowane masłem, łącznie w ilości po 2 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy: wędlina (szynka, polędwica) ser żółty, ryba, twarożek Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek itp.1.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzorów przedstawionych przez Zamawiającego.2.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego poprzez wyznaczenie osoby, która będzie do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i będzie odpowiadała za organizację szkolenia i sprawny przebieg szkolenia. Dla wszystkich Uczestników/Uczestniczek szkolenia Wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Kwota ta musi zostać ujęta w preliminarzu szkolenia. Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia. Ubezpieczane będą osoby, które nie pobierają stypendium szkoleniowego oraz osoby, które w trakcie odbywania szkolenia podejmą zatrudnienie i będą kontynuować udział w szkoleniu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zgłoszenia osoby do ubezpieczenia NNW niezwłocznie po zaistnieniu w/w sytuacji. Wynagrodzenie nastąpi na podstawie ostatecznego rozliczenia (rachunku, faktury) po uwzględnieniu ewentualnych kosztów ubezpieczenia poniesionych przez Wykonawcę. Koszty materiałowe i dydaktyczne pokrywa jednostka szkoląca, tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla całej 7 osobowej grupy zapewnia: 1)Salę wykładową, wyposażoną w: rzutnik multimedialny + ekran - 1 sztuka, flipchart wraz z papierem do flipchartu (wg zapotrzebowania) lub tablicę 1 sztuka, filmy tematyczne wg zapotrzebowania, stanowiska komputerowe wyposażone w odpowiednie programy komputerowe do prawidłowej realizacji programu szkolenia - na 1 stanowisko przypada 1 uczestnik szkolenia. 2)Plac manewrowy (może być to również hala magazynowa, plac magazynowy itp.), na którym każdy Uczestnik szkolenia będzie wykonywał ćwiczenia podczas zajęć praktycznych. W trakcie zajęć praktycznych związanych z obsługą wózków jezdniowych konieczne jest zapewnienie dostępu do pomieszczenia socjalnego. Konieczny sprzęt i wyposażenie placu manewrowego: Wózki jezdniowe -dwa typy, w tym jezdniowy wózek podnośnikowy (każdy uczestnik szkolenia musi mieć możliwość odbycia zajęć praktycznych na obu typach wózka), środki ochrony indywidualnej do ochrony głowy i kończyn - 7 kompletów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla całej 7 osobowej grupy musi dysponować kadrą dydaktyczną składającą się z minimum: - 1 osoby posiadającej wykształcenie minimum średnie i uprawnienia do nauczania obsługi wózka jezdniowego oraz posiadającej doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 150 godzin zajęć/szkoleń z obsługi wózka jezdniowego jako nauczyciel/trener/ wykładowca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert - osoba ta powinna prowadzić zajęcia z zakresu obsługi wózka jezdniowego - 1 osoby posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 150 godzin zajęć/szkoleń z zakresu tematyki magazynowej jako nauczyciel/trener/wykładowca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert- osoba ta powinna prowadzić zajęcia z zakresu tematyki magazynowej. - 1 osoby posiadającej wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 150 godzin zajęć/szkoleń z zakresu tematyki obsługi komputera w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert- osoba ta powinna prowadzić zajęcia z zakresu obsługi komputera. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia. W przypadku wskazania jednej osoby w ramach różnych funkcji, konieczne jest wyszczególnienie kwalifikacji oraz doświadczenia ww. osoby w ramach każdej ze wskazanych funkcji. Wykonawca powinien wykazać tylko i wyłącznie osoby, które będą zaangażowane w realizację szkolenia. Wykonawca może dołączyć dodatkowo do wyżej wskazanej kadry dydaktycznej osobę o innych niż wskazane kwalifikacjach/doświadczeniu tylko w przypadku, gdy przepisy szczególne dotyczące danego szkolenia wyraźnie wskazują na obowiązek prowadzenia części zajęć przez osobę o szczególnych kwalifikacjach/doświadczeniu UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenia poszczególnych wykładowców/instruktorów, przed lub po podpisaniu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w celu potwierdzenia prawdziwości złożonych oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)ZMIANA WYNAGRODZENIA - POMNIEJSZENIE WYNAGRODZENIA:a)wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej będzie mogła ulec zmianie tj. pomniejszeniu, w przypadku przeszkolenia mniejszej niż podana ilość osób. Zamawiający podał w celu ustalenia ceny oferty ilość osób do przeszkolenia, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (przerwania szkolenia przez osobę skierowaną) ilość osób może ulec pomniejszeniu, wobec powyższego Zamawiający zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę osób oraz za faktycznie odbytą przez tych uczestników część szkolenia, powiększoną ewentualnie o koszty stałe.b)Wysokość wynagrodzenia będzie zależała także od ilości osób ubezpieczonych przez Wykonawcę podczas całego szkolenia zgodnie z kosztem zmiennym za ubezpieczenie od NNW przypadające na jednego Uczestnika szkolenia.c)Wysokość wynagrodzenia będzie zależała także od faktycznie poniesionych kosztów dojazdu uczestników szkolenia (jeżeli takie zostały przewidziane).d)Zmiana wynagrodzenia może wystąpić także w przypadku stwierdzenia niezgodności zrealizowanego szkolenia w stosunku do przedstawionej oferty przetargowej.2)ZMIANA KADRY DYDAKTYCZNEJ:a)Wykonawca może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego akceptującego nowy personel. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry dydaktycznej w następujących UZASADNIONYCH przypadkach:-Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kadry dydaktycznej,-Niewywiązywania się kadry dydaktycznej z obowiązków wynikających z umowy,-Jeżeli zmiana Kadry dydaktycznej stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji z pracy lub zlecenia),b)Zamawiający może żądać od Wykonawcy, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany kadry dydaktycznej, jeżeli uzna że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy,c)W przypadku zmiany kadry dydaktycznej - poszczególnych nauczycieli, trenerów, wykładowców, nowy nauczyciel, trener, wykładowca musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego członka kadry dydaktycznej, d)Występując z wnioskiem o zmianę kadry dydaktycznej Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny niedostępności osoby zastępowanej, a także przedstawić Urzędowi kwalifikacje osoby proponowanej w zastępstwie, wskazać czynności, które będą wykonywane oraz zakres zastępstwa.3)ZMIANA MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA - Wykonawca może dokonywać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej) wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mściwoja II 83-300 Kartuzy stanowisko 3 (Dział Szkoleń).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 11:00, miejsce: ul. Mściwoja II 83-300 Kartuzy Sekretariat Urzędu (pokój 20).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Rozwój osobisty Twoją inwestycją opracowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Podziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.