eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Materiały promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Szczecin: Materiały promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 44952 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17440 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Druk materiałów promocyjnych 1. Sukcesywne drukowanie wraz z dostawą do siedziby zamawiającego asortymentu: 1) Ulotka wersja 1: Format A4 do DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Łamanie na 3 do U. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 2) Ulotka wersja 2: Format DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 3) Ulotka wersja 3: Format A4 do A5, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie jeden dzień roboczy. 4) Zaproszenie: Format DL, Druk 4+4, Papier 250g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 5) Program grubszy wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 36 stron. Środki: ilość stron 32, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4. papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 6) Program grubszy wersja II: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 44 strony. Środki: ilość stron 40, papier środki 130g na m2, kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze. 7) Program zwykły wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 16 stron, Środki: ilość stron 12, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 8) Program harmonijka: Format 990x210 mm. Składany w harmonijkę do formatu 10x210 mm (10 łamów). Druk 4+4, Papier: offset 80g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 9) Wizytówki: Format 85x55mm. Druk 4+4, Papier: gładki matowy 300g na m2. Druk ze spadami po 2 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 10) Plakat wersja 1: Format: 680 x 960mm. Druk offsetowy 4+0. Papier: kreda matt 150g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 11) Plakaty papier: Różne rozmiary, druk cyfrowy. Kolor 4+0. Papier: kreda 175g na m2 (połysk lub mat). Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 12) Banery PCV: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Materiał banerowy PCV. Gramatura 500-560g/m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i/lub tunel. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 13) Siatka MESH: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Kolor 4+0. Materiał siatka mesh. Gramatura 360g/m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i/lub tunel. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 14) Nadruki na płycie PCV: Rozmiar: szer. 930 mm, wys. 1200 mm, Kolor 4+0. Materiał: płyta PCV o grubości 5 mm. Nadruk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji: max 4 dni robocze. 15) Plakaty blueback: Różne rozmiary. Druk cyfrowy. Kolor 4+ 0. Papier: blueback mat. Gramatura 115g na m2. Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji: max 4 dni robocze. 16) Wydawnictwo: Format: 210 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 40 stron. Środki: ilość stron 36, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4. papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0 + błyszcząca folia ozdobna (hot print) w wybranym kolorze. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze. 17) Program TR:. Format: 240 mm x 305 mm, Druk 4+4. Objętość: 48 stron. Środki: ilość stron 44 strony, papier środek 135 g na m2, satynowany. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Czas realizacji maksymalnie 4 dni robocze. 18) Koperty C4 bez marginesów. Format: C4 229x324, Druk 4+0. Papier offsetowy 90g/m2, rodzaj HK, poddruk niebieski, Kolor: 4/0, Nakład: 5000 szt. Pakowanie w kartony po 500 szt. Czas realizacji maksymalnie 3 dni robocze 2. Drukowanie odbywać się będzie partiami według potrzeb zamawiającego: w asortymencie i nakładach określonych w zleceniach. 3. Jednostkowe zlecenia będą wykonywane w terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem: poz. 1) Ulotka wersja 1, poz. 8) Program harmonijka, poz. 10) Plakat wersja 1., poz. 15) Plakaty blueback które będą wykonywane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 1 Oferty cenowej, terminy liczone będą od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, jpg, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy. Termin realizacji zlecenia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego. 4. Dostawa materiałów odbywać się będzie do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34 w Szczecinie (dział marketingu). Materiały muszą być zapakowane w kartonach, stosownie do formatu. Wizytówki i plakaty powinny być zapakowane w papier. 5. Przekazanie gotowych materiałów odbywać się będzie na podstawie dokumentu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, w którym Wykonawca wyszczególni: asortyment (rodzaje druków) objęty zleceniem wraz z ilością (nakładem) wykonanych druków w danym asortymencie oraz ceną za zrealizowany nakład. 6. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo swobodnego doboru: 1) poszczególnych druków, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zależności od swoich potrzeb; 2) nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb; 3) liczby zastosowań nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb. 7. Rozliczenia z wykonawcą odbywać się będą po każdym wykonaniu zlecenia, za faktycznie zrealizowaną część usługi. Płatność przelewem bankowym na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane zlecenie. 8. Dostarczane materiały będą objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją producenta. Część II: Druk biletów 1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk biletów wraz dostawą do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie. 2. Kod CPV: 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy. 3. Parametry druk biletów: 1) Nakład : a) Bilet - 10.000 szt. b) Bilet - 25.000 szt. c) Bilet - 35.000 szt. 2) Format: a) szerokość: 78 mm b) długość: 166 mm (jest to rozmiar pojedynczego biletu). 3) Kolor 4 (CMYK) / 1 (czarny); 4) Papier kartonik termiczny ts (168g/m2). 5) Bilety muszą posiadać perforację do odrywania. 6) Bilety muszą być drukowane na papierze rolowym, ale nie są nawinięte na rolce, tylko ułożone w kartonach jako składanka. 7) Bilety nie są drukowane z numeracją. 4. Pakowanie: karton, składanka, bilet jeden za drugim po 2.000 lub po 2.500 sztuk. 5. Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub jpg lub tiff. 6. Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni od otrzymania projektu graficznego biletu, w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP zamawiającego. 7. Drukowanie odbywać się będzie partiami, na podstawie jednostkowych zleceń kierowanych za pomocą e-mail, według potrzeb zamawiającego w ilościach określonych w zleceniach oraz w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 11 Oferty cenowej. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w poszczególnych partiach zamówienia projektów biletów zarówno rewersu jak i awersu biletu z zastosowaniem minimalnego nakładu 10 000 sztuk...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-0, 22.00.00.00-0, 21.40.00.00-3, 22.15.00.00-9, 22.90.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk materiałów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DCS Agencja Reklamowa Spółka z o.o., ul. Panieńska 20 lok. 2, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124213,90

  • Oferta z najniższą ceną: 124213,90 / Oferta z najwyższą ceną: 233598,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Druk biletów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tiketto Spółka z o.o., ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23622,15

  • Oferta z najniższą ceną: 23622,15 / Oferta z najwyższą ceną: 23622,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.