Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-26
Szczecin: Materiały promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 17440 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Druk materiałów promocyjnych 1. Sukcesywne drukowanie wraz z dostawą do siedziby zamawiającego asortymentu: 1) Ulotka wersja 1: Format A4 do DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Łamanie na 3 do U. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 2) Ulotka wersja 2: Format DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 3) Ulotka wersja 3: Format A4 do A5, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie jeden dzień roboczy. 4) Zaproszenie: Format DL, Druk 4+4, Papier 250g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 5) Program grubszy wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 36 stron. Środki: ilość stron 32, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4. papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 6) Program grubszy wersja II: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 44 strony. Środki: ilość stron 40, papier środki 130g na m2, kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze. 7) Program zwykły wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 16 stron, Środki: ilość stron 12, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 8) Program harmonijka: Format 990x210 mm. Składany w harmonijkę do formatu 10x210 mm (10 łamów). Druk 4+4, Papier: offset 80g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 9) Wizytówki: Format 85x55mm. Druk 4+4, Papier: gładki matowy 300g na m2. Druk ze spadami po 2 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 10) Plakat wersja 1: Format: 680 x 960mm. Druk offsetowy 4+0. Papier: kreda matt 150g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 11) Plakaty papier: Różne rozmiary, druk cyfrowy. Kolor 4+0. Papier: kreda 175g na m2 (połysk lub mat). Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 12) Banery PCV: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Materiał banerowy PCV. Gramatura 500-560g/m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i/lub tunel. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 13) Siatka MESH: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Kolor 4+0. Materiał siatka mesh. Gramatura 360g/m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i/lub tunel. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 14) Nadruki na płycie PCV: Rozmiar: szer. 930 mm, wys. 1200 mm, Kolor 4+0. Materiał: płyta PCV o grubości 5 mm. Nadruk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji: max 4 dni robocze. 15) Plakaty blueback: Różne rozmiary. Druk cyfrowy. Kolor 4+ 0. Papier: blueback mat. Gramatura 115g na m2. Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji: max 4 dni robocze. 16) Wydawnictwo: Format: 210 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 40 stron. Środki: ilość stron 36, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4. papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0 + błyszcząca folia ozdobna (hot print) w wybranym kolorze. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze. 17) Program TR:. Format: 240 mm x 305 mm, Druk 4+4. Objętość: 48 stron. Środki: ilość stron 44 strony, papier środek 135 g na m2, satynowany. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Czas realizacji maksymalnie 4 dni robocze. 18) Koperty C4 bez marginesów. Format: C4 229x324, Druk 4+0. Papier offsetowy 90g/m2, rodzaj HK, poddruk niebieski, Kolor: 4/0, Nakład: 5000 szt. Pakowanie w kartony po 500 szt. Czas realizacji maksymalnie 3 dni robocze 2. Drukowanie odbywać się będzie partiami według potrzeb zamawiającego: w asortymencie i nakładach określonych w zleceniach. 3. Jednostkowe zlecenia będą wykonywane w terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem: poz. 1) Ulotka wersja 1, poz. 8) Program harmonijka, poz. 10) Plakat wersja 1., poz. 15) Plakaty blueback które będą wykonywane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 1 Oferty cenowej, terminy liczone będą od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, jpg, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy. Termin realizacji zlecenia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego. 4. Dostawa materiałów odbywać się będzie do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34 w Szczecinie (dział marketingu). Materiały muszą być zapakowane w kartonach, stosownie do formatu. Wizytówki i plakaty powinny być zapakowane w papier. 5. Przekazanie gotowych materiałów odbywać się będzie na podstawie dokumentu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, w którym Wykonawca wyszczególni: asortyment (rodzaje druków) objęty zleceniem wraz z ilością (nakładem) wykonanych druków w danym asortymencie oraz ceną za zrealizowany nakład. 6. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo swobodnego doboru: 1) poszczególnych druków, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zależności od swoich potrzeb; 2) nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb; 3) liczby zastosowań nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb. 7. Rozliczenia z wykonawcą odbywać się będą po każdym wykonaniu zlecenia, za faktycznie zrealizowaną część usługi. Płatność przelewem bankowym na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane zlecenie. 8. Dostarczane materiały będą objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją producenta. Część II: Druk biletów 1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk biletów wraz dostawą do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie. 2. Kod CPV: 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy. 3. Parametry druk biletów: 1) Nakład : a) Bilet - 10.000 szt. b) Bilet - 25.000 szt. c) Bilet - 35.000 szt. 2) Format: a) szerokość: 78 mm b) długość: 166 mm (jest to rozmiar pojedynczego biletu). 3) Kolor 4 (CMYK) / 1 (czarny); 4) Papier kartonik termiczny ts (168g/m2). 5) Bilety muszą posiadać perforację do odrywania. 6) Bilety muszą być drukowane na papierze rolowym, ale nie są nawinięte na rolce, tylko ułożone w kartonach jako składanka. 7) Bilety nie są drukowane z numeracją. 4. Pakowanie: karton, składanka, bilet jeden za drugim po 2.000 lub po 2.500 sztuk. 5. Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub jpg lub tiff. 6. Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni od otrzymania projektu graficznego biletu, w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP zamawiającego. 7. Drukowanie odbywać się będzie partiami, na podstawie jednostkowych zleceń kierowanych za pomocą e-mail, według potrzeb zamawiającego w ilościach określonych w zleceniach oraz w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 11 Oferty cenowej. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w poszczególnych partiach zamówienia projektów biletów zarówno rewersu jak i awersu biletu z zastosowaniem minimalnego nakładu 10 000 sztuk..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-0, 22.00.00.00-0, 21.40.00.00-3, 22.15.00.00-9, 22.90.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa, Załącznik nr 1a - kalkulacja cenowa części I zamówienia Załącznik nr 6 - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (wzór) Załącznik nr 7 - wzór umowy - część I zamówienia druk materiałów promocyjnych Załącznik nr 8 - wzór umowy - część II zamówienia druk biletów Załącznik nr 9 - wzór biletu , odpowiednie pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania usługi - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, III piętro, pokój 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, sekretariat, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Dostawa mokrej karmy dla zwierząt na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie (w podziale na części)
- Organizacja i promocja 4 wydarzeń rowerowych oraz dostawa gadżetów w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.