eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górawykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na wybudowaniu budynku mieszkalnego 40-rodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą zewnetrzną, na dz. nr 794/3, 794/5 i 794/7 w Miedzyrzeczu przy ul. Zachodniej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-31

POZYCJA 44906

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na wybudowaniu budynku mieszkalnego 40-rodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą zewnetrzną, na dz. nr 794/3, 794/5 i 794/7 w Miedzyrzeczu przy ul. Zachodniej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałbińskiego 3A Oddział Regionalny Zielona Góra, do kontaktów: Andrzej Krok, Agnieszka Kuświk, al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 45 19 200, fax 068 45 19 230, e-mail: or.zielonagora@wam.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wam.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na wybudowaniu budynku mieszkalnego 40-rodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą zewnetrzną, na dz. nr 794/3, 794/5 i 794/7 w Miedzyrzeczu przy ul. Zachodniej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Międzyrzecz, ul. Zachodnia; dz. nr 794/3, 794/5 i 794/7 w woj. lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamierzenie polega na wybudowaniu budynku mieszkalnego 40 rodzinnego, 4 klatkowego, przykrytego dachem stromym, całkowicie podpiwniczonego, z przeznaczeniem pomieszczeń piwnicznych na cele techniczne oraz gospodarcze lokatorów i administracji. W budynku zaprojektowno cztery rodzaje mieszkań dwu i trzypokojowe na każdym piętrze powtarzalnej kondygnacji. Obiekt zaprojektowano jako układ klatkowy poprzeczny konstrukcji murowanej z cegły wapienno-piaskowej. Lokalizacja: Międzyrzecz, ul. Zachodnia; dz. nr 794/3, 794/5 i 794/7 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie, że materiały, urządzenia będą posiadały świadectwa dopuszczeniowe do stosowania, certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań: - zawartych w normach PN ujętych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z 2002 r.) - zawartych w STWOiOR 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wybudowanie budynku mieszkalnego o powierzchni zabudowy 785,8 m kw. i powierzchni użytkowej 2 341,24 m kw., powierzchni całkowitej 3 792,90 m kw., kubaturze budynku 13 625 m sześc. (technologia: boczki silikatowe, gazobetonowe, docieplenie metodą "lekką-mokrą", stropy żelbetonowe, prefabrykowane, kanałowe, dach dwuspadowy krokwiowo-płatwiowy, w konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką) wraz z instaalcjami (w budynku przewidziano wyposażenie w instaalcje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, energetycznej, gazowej, wentylacji grawitacyjnej odgromowej, wyrównawczej i ochronnej, telefonicznej, telewizji kablowej, domofonowej i dzwonkowej oraz centralnego ogrzewania) oraz zagospodarowanie i uzbrojenie terenu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty w wysokości 30 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ oraz poprawność formy ich złożenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wybudowanych lub zmodernizowanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat (odebranych w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: obiektów budowlanych (objętych klasą 1122 i 1130 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) o powierzchni użytkowej jednego obiektu nie mniejszej niż 1 500,00 m2 i łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 6.000 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie min. 20 pracowników do realizacji zamówienia, w tym pracowników zatrudnionych na stanowiskach dozoru technicznego. Wykonawca obowiązany jest wykazać pracowników posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (Zamawiający nie wymaga wykazania po 1 z pracowników w zakresie poszczególnych branż o ile Wykonawca zatrudnia pracowników posiadających uprawnienia szersze nit w jednej branży) oraz nakazuje obowiązkowo dołączyć do oferty kopie uprawnień zawodowych, kopie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Regionalnej izby Inżynierów Budownictwa. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny by~ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty. 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty. 8. Kopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 001.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.