Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Chorkówka: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Chorkówka/Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Fantastyczny świat przedszkolaków w Gminie Chorkówka
Numer ogłoszenia: 448624 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce , Chorkówka 143, 38-458 Chorkówka, woj. podkarpackie, tel. 13 43 869 70, faks 13 43 869 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Chorkówka/Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Fantastyczny świat przedszkolaków w Gminie Chorkówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Chorkówka/Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Fantastyczny świat przedszkolaków w Gminie Chorkówka. Usługa edukacyjna o kodzie CPV: CPV 80110000-8 usługa szkolnictwa przedszkolnego Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: Zajęcia dodatkowe w przedszkolu: Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia aktywizujące - rozwijające zainteresowanie otaczającym światem: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia kształtujące umiejętności społeczne dzieci: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia plastyczne: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia muzyczno-artystyczne: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia teatralne: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Zakup usługi edukacyjnej: logorytmika: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Zakup usługi edukacyjnej: gimnastyka ogólnorozwojowa: Ilość godzin - 60 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. 1h zajęciowa - 30 min. Wykonawca zakupi do projektu, a następnie przekaże na własność Zamawiającemu wymienione niżej pomoce dydaktyczne. Pomoce dydaktyczne będą służyć realizacji zamówienia i będą wykorzystywane w realizacji zajęć: a) Radiomagnetofon z odtwarzaczem CD - 1 szt. b) Telewizor typu Led 40 cali - 1 szt. c) Wykładzina dywanowa 20m2 - 1 szt. d) Dywany: miasto i figury geometryczne - 3 szt. e) Zestaw gier edukacyjnych: Piramidka, Owocowa wieża, Balansujący kwiatuszek, Zręcznościowa dżungla, Czerwony Kapturek, Jaś i Małgosia, Klocki i figury - lub równoważne - 1 zestaw, f) Materac do ćwiczeń - 1 szt. g) Ławeczka do ćwiczeń - 1 szt. h) Instrumenty perkusyjne: drewniane jajka, tamburyn, pałeczka z dzwoneczkami, drewniane single, taneczne łyżeczki - lub równoważne - 1 zestaw, i) Torba małego muzyka - lub równoważne - 1 szt. j) Woreczki do ćwiczeń - 25 szt. k) Zestaw zabawek zaproponowany przez wykonawcę - 1 zestaw, l) Piłki rehabilitacyjne - 4 szt. m) Instrumenty muzyczne - 1 zestaw, n) Książki, baśnie i bajki dla dzieci zaproponowane przez wykonawcę - 1 zestaw, o) Zagadki logopedyczne - lub równoważne - 1 zestaw, p) Puzzle logopedyczne - lub równoważne - 1 zestaw, q) Wyprawka plastyczna dla dzieci - 25 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku, gdy projekt wygeneruje oszczędności i zostaną one przeznaczone na zwiększenie liczby zajęć, a kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia uzupełniającego wymusi na Zamawiającym stosowanie ustawy PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Kwalifikacje - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorkowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce
Chorkówka 143
38-458 Chorkówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce Chorkówka 143 38-458 Chorkówka, pokój nr 1 lub nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fantastyczny świat przedszkolaków w Gminie Chorkówka. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHORKÓWKA
więcej: przetargi CHORKÓWKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





