eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych i kardiologicznych parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi-PN/456/ZP/D/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Łódź: Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych i kardiologicznych parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi-PN/456/ZP/D/2013
Numer ogłoszenia: 448206 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych i kardiologicznych parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi-PN/456/ZP/D/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych i kardiologicznych parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi: 1-AKCESORIA LABORATORYJNE RECEPTUROWE 2-ODCZYNNIKI DO OKREŚLENIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI 3-ODCZYNNIKI KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KARDIOLOGICZNYCH PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI 4-AKCESORIA LABORATORYJNE PROBÓWKI 5-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 6-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 7-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 8-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 9-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 10-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 11-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 12-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE 13-ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5, 33.79.00.00-4, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Załącznik nr 7 do SIWZ, że w przypadku zawarcia umowy Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy wymagane aktualne karty charakterystyk zaoferowanych wyrobów w formie wskazanej przez Zamawiającego a także przekaże informację o wymaganym postępowaniu z opróżnionymi opakowaniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11.05.2001 r. Dz.U. 63 poz. 638 ( z późn. zm. ) dotyczy Pakiet 2, 3, 5-13. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany analizator odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w języku polskim, instrukcję obsługi oferowanego analizatora w których zawarte będą informacje nt. parametrów konstrukcyjno-użytkowych, potwierdzające wymagania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty FMI na nośniku elektronicznym CD, DVD oraz w formie dokumentu wybrane strony potwierdzające wymagane parametry graniczne.) dot.Pakiet 2, 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy; 2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT ; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy; 2.3. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia wyrobów, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.3.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego, 2.3.2. produkcja zostanie zaniechana bądź 2.3.3. produkt zostanie wycofany z rynku z innych powodów. 2.4. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia, wymiany lub wprowadzeniu nowego wzoru przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy; 2.5. zmianę ilości zamawianych wyrobów w zakresie przewidzianym umową (max. -20%) w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 2.6. nieodpłatnej wymiany dostarczonego analizatora lub uzupełnienia elementów składowych w okresie umowy w przypadku gdy będzie to koniecznie ze względu na spełnienie ustalonych wymagań; Wartość wymienionych elementów nie może obniżać wartości kompletnego analizatora w stosunku do cen określonych w umowie. 2.7. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- AKCESORIA LABORATORYJNE RECEPTUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA LABORATORYJNE RECEPTUROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- ODCZYNNIKI DO OKREŚLENIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO OKREŚLENIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3- ODCZYNNIKI KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KARDIOLOGICZNYCH PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KARDIOLOGICZNYCH PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4- AKCESORIA LABORATORYJNE PROBÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA LABORATORYJNE PROBÓWKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.65.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.65.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13- ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.65.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.