Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-01
Rybnik: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 44781 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie na okres 1 roku mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w grupie następujących ryzyk: 1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej 2. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk 3. ubezpieczenie auto-casco 4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych 5. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w następującym zakresie: 1. ubezpieczenie nowych, zmodernizowanych lub ulepszonych środków trwałych 2. ubezpieczenie nowego zakresu lub miejsca prowadzonej działalności 3. ubezpieczenie nowej formy działalności 4. inne ubezpieczenie, którego obowiązek zawarcia będzie wynikał ze zmian w przepisach prawnych. Zamówienia uzupełniające będą udzielane jedynie w zakresie zgodnym z zakresem zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających - do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz do występowania w obrocie prawnym w charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku konsorcjum każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi spełnić ten warunek. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oraz zezwolenia Ministra Finansów lub organu nadzoru bądź innego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia/nie spełnia (wzór oświadczenia - załącznik nr 1 - patrz punkt IV.4.16)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykonali co najmniej 5 zamówień, w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości. W przypadku konsorcjum warunek może być spełniony łącznie przez konsorcjum. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia/nie spełnia (wzór oświadczenia - załącznik nr 1 - patrz punkt IV.4.16)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. W przypadku konsorcjum warunek może być spełniony łącznie przez konsorcjum. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia/nie spełnia (wzór oświadczenia - załącznik nr 1 - patrz punkt IV.4.16)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości co najmniej 5. W przypadku konsorcjum warunek może być spełniony łącznie przez konsorcjum. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia/nie spełnia (wzór oświadczenia - załącznik nr 1 - patrz punkt IV.4.16)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy : a/ posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn.zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060), na poziomie powyżej 100% - najdalej wg stanu na dzień 31.12.2008 roku. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi posiadać pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie powyżej 100%; b/ Posiadają kapitały własne w wysokości wymaganej przez odrębne przepisy najdalej wg stanu na dzień 31.12.2008. W przypadku konsorcjum warunek może być spełniony łącznie przez konsorcjum. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierającego wskazanie wysokości ww. wskaźników, na zasadzie: spełnia/nie spełnia (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 - patrz punkt IV.4.16)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
a. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi- za 100% pokrycia marginesu wypłacalności - Zamawiający przyzna 10 pkt, za każde 10% pokrycia marginesu wypłacalności ponad 100% - Zamawiający przyzna dodatkowo 10 pkt, maksymalnie Zamawiający przyzna łącznie 100 pkt. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia margines wypłacalności zostanie obliczony jako suma środków własnych konsorcjantów służących dla pokrycia marginesu wypłacalności podzielona przez sumę marginesu wypłacalności tych konsorcjantów. b. kapitały własne - Zamawiający przyzna za kapitały własne w wysokości do 40.000.000 PLN 10 pkt, Zamawiający przyzna za każde dodatkowe 40.000.000 PLN ponad kapitały w wysokości 40.000.000 po 10 pkt maksymalnie Zamawiający przyzna łącznie 100 pkt. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kapitał zakładowy stanowić będzie sumę kapitałów własnych konsorcjantów. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż liczba określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów (sumuje się liczbę punktów w obu kryteriach). Jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza niż liczba określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich wykonawców, którzy spełniają warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zakres ubezpieczenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy m.in. w następujących okolicznościach: - w razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały lub zbywania takiego majątku; - w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych; - w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń) mogących wystąpić u Zamawiającego; - w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian ogólnych warunków ubezpieczenia; - w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia. 2. Zmiana umowy może polegać w szczególności na: - zmianie ilości posiadanych przez Zamawiającego środków trwałych (likwidacja, nabycie środków trwałych), modernizacji i ulepszeniu środków trwałych; - zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej; - zmianie zakresu i miejsca ubezpieczanej działalności gospodarczej; - ubezpieczeniu nowej formy działalności Zamawiającego; - zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ; - korzystnych dla Zamawiającego zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; - zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian przepisów prawnych. 3. Zmiany umowy nie będą pociągały za sobą zwiększenia wartości zamówienia podstawowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Przedstawicielstwa NORD PARTNER Sp. z o.o. - pełnomocnika Zamawiającego, ul. Ścigały 14 w Katowicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wykonawca składa wraz z dokumentami i oświadczeniami, o których mowa w ogłoszeniu wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 5. Dodatkowo składający wniosek dołączy Pełnomocnictwo do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli upoważnienie do jego złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez adwokata, radcę prawnego lub notariusza. 6. W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Do wniosku, zgodnie z treścią ogłoszenia powinny zostać dołączone: - Zezwolenie Ministra Finansów lub organu nadzoru bądź innego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia, - Aktualny odpis z właściwego rejestru, - Zaświadczenie z ZUS, - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, - oświadczenia wskazane w treści ogłoszenia, w przypadku których Wykonawca może posłużyć się załącznikami nr 1 - 3, które zostaną opublikowane przez Zamawiającego na jego stronie internetowej. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub faxem (z zastrzeżeniem pkt 2). W przypadku przekazania korespondencji faxem, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt jej otrzymania. 9. Osobą uprawnioną do składania wyjaśnień jest ze strony pełnomocnika Zamawiającego Pan Wojciech Andrzejewski, tel. 032 355 27 30, fax. (032) 209 15 92 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00. 10. Przekazanie korespondencji na inny adres lub fax (np. Zamawiającego) może skutkować niedochowaniem terminów obowiązujących w przedmiotowym postępowaniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont uszkodzeń murowych budynku kotłowni Ciepłowni Anna
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Dostawa wirników wentylatorów WPK 3,3 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice - grupa materiałowa - 292-8
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi, z monitoringiem, z podziałem na zadania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Badanie węgla, odpadów paleniskowych i gazu z odmetanowania kopalni w roku 2026
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchnię z cegły klinkierowej drogowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu leskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY MARKUSY
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





