Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Wrocław: Postępowanie AC/BZP/25/2015 Dostawa laboratoryjnych artykułów szklanych w ramach projektu Bionanomaterials - BioNaM: nowy kierunek interdyscyplinarnych studiów doktoranckich oraz program staży dla studentów na I, II i III stopniu kształcenia
Numer ogłoszenia: 44732 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie AC/BZP/25/2015 Dostawa laboratoryjnych artykułów szklanych w ramach projektu Bionanomaterials - BioNaM: nowy kierunek interdyscyplinarnych studiów doktoranckich oraz program staży dla studentów na I, II i III stopniu kształcenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych artykułów szklanych (dostawa środków nietrwałych oraz trwałych do 350 zł/sztuka) w ramach projektu Bionanomaterials - BioNaM: nowy kierunek interdyscyplinarnych studiów doktoranckich oraz program staży dla studentów na I, II i III stopniu kształcenia. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie zgodnie ze szczegółowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 33793000-5 Laboratoryjne wyroby szklane 38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne 3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wydział Chemii Politechniki Wrocławskiej, ul. C.K. Norwida 4/6, Wrocław 50-373 Wrocław, budynek C6, sala 219. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie przez okres 6 miesięcy, licząc od dnia podpisania Umowy przez Strony, zgodnie ze szczegółowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego, określonymi w Zamówieniu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji poszczególnego Zamówienia w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych. Za dzień przyjęcia Zamówienia uważać się będzie następny dzień roboczy po dniu wysłania Zamówienia przez Zamawiającego bez konieczności potwierdzania przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca awizował każdą realizację poszczególnego Zamówienia na 2 dni przed planowaną dostawą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1 500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. V SIWZ (i odpowiednio w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu); 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Kalkulacji ceny zawartej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca przedkłada odpowiednio wypełniony, wydrukowany i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ.) 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - oferowany czas dostawy - termin realizacji poszczególnego Zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a) aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny jednostkowej za dany asortyment zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/Pos.aspx?DN&pos=A_AC_BZP_25_2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony internetowej Zamawiającego 2) osobiście w siedzibie BZP PWr (Smoluchowskiego 19, Wrocław) 3) na pisemny wniosek Wykonawcy - pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych PWr ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław,budynek A5, pok. 409.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projektu pt: Bionanomaterials - BioNaM: nowy kierunek interdyscyplinarnych studiów doktoranckich oraz program staży dla studentów na I, II i III stopniu kształcenia realizowanego w ramach: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, IV Szkolnictwo wyższe i nauka; Działanie: 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1.Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Zadania 1: Przygotowanie, otwarcie i realizacja Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w j. angielskim oraz Programu Stypendialnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa materiałów zużywalnych w ramach doposażenia pracowni kosmetologii
- ZP.271.24.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, AKCESORIÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI ŻYLNEJ I SYSTEMU POBIERANIA KRWI WŁOŚNICZKOWEJ
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych"
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





