eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 16

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 47 7319 500

1.5.8.) Numer faksu: 47 7319 505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwsekretariat@kwpsp.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6ccf846-e08c-4037-b0b5-c2de2d69b17b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061142/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Sprzęt operacyjny A
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122110-4 - Pompy gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 36909,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Sprzęt operacyjny B - sprzęt gaśniczy
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35111510-3 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia

44482100-3 - Węże gaśnicze

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 61443,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Sprzęt operacyjny - podręczny sprzęt gaśniczy
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

35111510-3 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44512700-9 - Pilniki lub tarniki

4.5.5.) Wartość części: 20105,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Sprzęt indywidualny - środki ochrony indywidualnej, interwencyjne
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18931100-5 - Plecaki

18931000-4 - Torby podróżne

18142000-6 - Okulary ochronne

44512910-4 - Końcówki wierteł

44512920-7 - Końcówki śrubokrętów

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 175349,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Sprzęt indywidualny - asortyment obozowy
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18931000-4 - Torby podróżne

18931100-5 - Plecaki

4.5.5.) Wartość części: 63336,58 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Sprzęt logistyczny - logistyka obozowa
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37414000-3 - Towary kempingowe

4.5.5.) Wartość części: 21626,02 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Sprzęt logistyczny - skrzynie transportowe
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44617300-1 - Pudła gotowe

4.5.5.) Wartość części: 53138,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44137,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44137,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44137,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942939543

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44137,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75334,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75334,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75334,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942939543

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75334,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26033,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26033,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26033,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942939543

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26033,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 4 wpłynęła tylko 1 oferta, która podlegała odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 5 wpłynęła tylko 1 oferta, która podlegała odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULC Sprzęt ratowniczy i szkolenia Makary Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7291531064

7.3.3) Ulica: Skromna 5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-405

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 7 wpłynęły 2 oferty i obydwie podlegały odrzuceniu.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie oznaczone numerem WT.2370.18.2025
Część nr 1: Umowa nr WF.2372.42.2025 z dnia 05.11.2025r.
Część nr 2: Umowa nr WF.2372.43.2025 z dnia 05.11.2025r.
Część nr 3: Umowa nr WF.2372.44.2025 z dnia 05.11.2025r.
Część nr 4: Unieważniona w dniu 29.10.2025r.
Część nr 5: Unieważniona w dniu 29.10.2025r.
Część nr 6: Umowa nr WF.2372.49.2025 z dnia 07.11.2025r.
Część nr 7: Unieważniona w dniu 29.10.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.