Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Olsztyn: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 446598 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, al. M. J. Piłsudskiego 7/9/354, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232247, faks 089 5272049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)przedmiot zamówienia obejmuje: a)sukcesywną dostawę materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - CZĘŚĆ I zamówienia, b)sukcesywną dostawę materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu - CZĘŚĆ II zamówienia, 2)rodzaj oraz planowana ilość materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie określona jest w formularzu oferty - załączniku nr 2 do specyfikacji, 3)rodzaj oraz planowana ilość materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu określona jest w formularzu oferty - załączniku nr 3 do specyfikacji, 4)dostarczone materiały biurowe, materiały eksploatacyjne i papier kserograficzny muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, 5)dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych muszą być oryginalnie nowe, o standardowej pojemności, firmowane przez producenta danego sprzętu, gdyż wykorzystywane będą w urządzeniach biurowych objętych okresem gwarancyjnym, 6)dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego będzie następowała sukcesywnie w terminie do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub w formie papierowej, 7)dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego - CZĘŚĆ I zamówienia, 8)dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego - Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego - CZĘŚĆ II zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 31.12.51.00 - 31.12.51.00 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 162592.18 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Spółka Jawna Jolanta Prusinowska Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 113647.38
- Oferta z najniższą ceną: 113647.38 oferta z najwyższą ceną: 116792.14
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48944.80
- Oferta z najniższą ceną: 48944.80 oferta z najwyższą ceną: 50192.89
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie prac remontowych w budynku Miejskiego Zespołu Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 36
- Zabezpieczenie ceglanych elementów w obrębie dachu budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie - II postępowanie
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B NA POTRZEBY PROJEKTU pn.: Pozytywna przyszłość PLUS (...)*
- Dostawa produktu leczniczego Fenfluraminum w ramach programu lekowego
- Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - ul. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej (Etap A)
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.