eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubowidz › Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Lubowidz: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół : Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja
Numer ogłoszenia: 446112 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej w Lubowidzu , Ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, tel. 23 658 20 78, faks 23 658 20 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglubowidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół : Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zajęcia matematyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce mających problemy z matematyką w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 38 godzin, Część II Przeprowadzenie zajęć korektywy dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce - 38 godzin (rok 2013 - 18 godzin, rok 2014 - 20 godzin) Część III Nauka pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce 20 godzin na basenie ( rok 2013 - 10 godzin, rok 2014 - 10 godzin) - koszty wstępu uczniów na basen pokrywa Zamawiający) Część IV Przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce z przejawami dysleksji rozwojowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 38 godzin (rok 2013 - 18 godzin, rok 2014 - 20 godzin) Część V Zajęcia przyrodniczo- ekologiczne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce- 54 godziny (rok 2013 - 0 godzin, rok 2014 - 54 godziny prowadzone podczas 7 dniowego wyjazdu w góry - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników oraz 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający) Część VI Przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze z przejawami dysleksji rozwojowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 40 godzin (rok 2013 - 16 godzin, rok 2014 - 24 godziny), Część VII Przeprowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze prowadzone w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 80 godzin (rok 2013 - 32 godziny, rok 2014 - 48 godzin), Część VIII Przeprowadzenie zajęć rekreacyjno- sportowych prowadzone dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 80 godzin (rok 2013 - 32 godziny, rok 2014 - 48 godzin), Część IX Przeprowadzenie zajęć chemiczno- ekologicznych dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin), Część X Przeprowadzenie zajęć fizyczno- technicznych dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin), Część XI Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu dla grupy powyżej 13 osób- 30 godzin- (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników i 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający), Część XII Przeprowadzenie zajęć- trening kreatywności dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników i 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający) Część XIII Przeprowadzenie zajęć komputerowych dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu dla grupy powyżej 13 osób- 30 godzin- (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin), Część XIV Przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 30 godzin (rok 2013 - 15 godzin, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie dla uczestników i 1 osoby skierowanej ze strony Wykonawcy do realizacji zajęć zapewnia Zamawiający), Część XV Przeprowadzenie zajęć z W-F dla uczniów Gimnazjum w Lubowidzu - 45 godzin- (rok 2013 - 22 godziny, rok 2014 - 23 godziny). Część XVI Przeprowadzenie zajęć matematycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Syberii - 60 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 35 godzin, dla uczniów mających problemy z matematyką w wymiarze 1 godziny tygodniowo), Część XVII Przeprowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów Zespołu Szkół w Syberii - 80 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 55 godzin,) w wymiarze 2 godzin tygodniowo, Część XVIII Przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego dla uczniów Zespołu Szkół w Syberii - 50 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 25 godzin), w wymiarze 2 godzin tygodniowo, Część XIX Przeprowadzenie zajęć informatycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Syberii - 80 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 55 godzin), w wymiarze 2 godzin tygodniowo Część XX Przeprowadzenie zajęć dziennikarskich dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu- 80 godzin ( 2013 rok- 30 godzin, 2014 rok- 50 godzin), 3 godziny tygodniowo, Część XXI Przeprowadzenie zajęć matematycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 80 godzin (rok 2013 - 30 godzin, rok 2014 - 50 godzin), 3 godziny tygodniowo, Część XXII Przeprowadzenie zajęć rekreacyjno- sportowych dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 160 godzin (rok 2013 - 60 godzin, rok 2014 - 100 godzin), 4 godziny tygodniowo, Część XXIII Przeprowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 80 godzin (rok 2013- 30 godzin, 2014 rok- 50 godzin), Część XXIV Pomoc psychologiczna dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu- 20 godzin (2013 roku- 10 godzin, 2014 roku- 10 godzin), Część XXV Doradztwo zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu - 40 godzin (2013 roku- 10 godzin, 2014 roku- 30 godzin). Oferta musi obejmować cały zakres zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1-5 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły, opiekunem merytorycznym do spraw programu rozwojowego w danej szkole oraz kierownikiem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez opiekuna merytorycznego do spraw programu rozwojowego w danej szkole, 4) przekazywania konspektu zajęć opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, 5) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 6) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 7) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z opiekunem merytorycznym do spraw programu rozwojowego w danej szkole i specjalistą/ką do spraw monitoringu i ewaluacji w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 8) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 9) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 10) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 11) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 12) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 13) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 14) informowanie na bieżąco kierownika projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 15) informowania opiekuna merytorycznego do spraw programu rozwojowego w danej szkole o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 16) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 17) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, organowi kontrolującemu, 18) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. 19) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, organowi kontrolującemu, 20) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , dla: Części: I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII - przeprowadził zajęcia lekcyjne o tematyce odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. odpowiadające tematyce jednej lub większej liczbie części w wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin lekcyjnych; Części III - przeprowadził zajęcia nauki pływania z dziećmi lub młodzieżą w wieku 7- 18 roku życia w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych; Części XXIV - przeprowadził zajęcia z zakresu pomocy psychologicznej dla dzieci lub młodzieży w wieku 7- 18 roku życia w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych; Części XXV - przeprowadził zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego dla dzieci lub młodzieży w wieku 7-18 roku życia w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą do każdej części , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która posiada kwalifikacje nie mniejsze niż : - Części: I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII - kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz.400); - Części III: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz z uprawnieniami instruktora pływania; - Części XXIV: posiadać wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego; - Części XXV: posiadać wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca musi przedstawić oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej części realizacji zamówienia wynikającej z umowy; b) W zakresie terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uglubowidz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Lubowidzu ul. Zielona 10 09-304 Lubowidz (PIĘTRO pok. 10).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Lubowidzu ul. Zielona 10 09-304 Lubowidz (PIĘTRO pok. 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.