Ogłoszenie z dnia 2005-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup specjalistycznego jednostanowiskowego oprogramowania do komputerowej kontroli podatników prowadzących księgowość w formie elektronicznej (oprogramowanie do e-audytu) dostarczonego na nośnikach wraz z umową licencyjną w liczbie 200 sztuk
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, Departament Organizacji Skarbowości, do kontaktów: Magdalena Szyszko - w zakresie procedury, Krzysztof Dudek - w zakresie przedmiotu zamówienia,, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6943652, 6943772, fax 022 6944324, e-mail: magdalena.szyszko@mofnet.gov.pl, krzysztof.dudek@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup specjalistycznego jednostanowiskowego oprogramowania do komputerowej kontroli podatników prowadzących księgowość w formie elektronicznej (oprogramowanie do e-audytu) dostarczonego na nośnikach wraz z umową licencyjną w liczbie 200 sztuk. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego jednostanowiskowego oprogramowania do komputerowej kontroli podatników prowadzących księgowość w formie elektronicznej (oprogramowanie do e-audytu) dostarczonego na nośnikach wraz z umową licencyjną w liczbie 200 sztuk. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: a) podręcznik użytkownika do każdego egzemplarza oprogramowania, b) bezpłatną aktualizację oprogramowania w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia oprogramowania, potwierdzonego protokołem przekazania. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu specjalistycznego jednostanowiskowego oprogramowania do komputerowej kontroli podatników prowadzących księgowość w formie elektronicznej (oprogramowanie do e-audytu) dostarczonego na nośnikach wraz z umową licencyjną w liczbie 200 sztuk. Wartość zamówienia powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 3 tygodnie od daty zawarcia umowy.
III.1) Wymagane wadium: 13 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) spełniają warunki Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, f) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) dokumenty, o których mowa w Rdz 1 pkt 4 i 5 specyfikacji, h) 24 miesięczna gwarancja sporządzona zgodnie z zasadami określonymi w Rdz 1 pkt 9 specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, c i d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c i d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.10.2005, cena - opłata nie będzie pobierana. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.10.2005, godzina 10:30, Ministerstwo Finansów, Departament Organizacji Skarbowości (pok. 315), ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lubrza.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
- "Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu obiektów wodociągowych, dotyczy obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Gierałtowicach oraz przepompowni we Frydrychowicach"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z instalacją dla potrzeb SPZOZ Warszawa Wola - Śródmieście
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





