eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Reszel - obszar wiejski oraz 22 obrębów ewidencyjnych w jednostce ewidencyjnej Srokowo, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Kętrzyn: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Reszel - obszar wiejski oraz 22 obrębów ewidencyjnych w jednostce ewidencyjnej Srokowo, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 44456 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, fax 089 7512401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Reszel - obszar wiejski oraz 22 obrębów ewidencyjnych w jednostce ewidencyjnej Srokowo, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Reszel - obszar wiejski (zadanie nr 1) oraz 22 obrębów ewidencyjnych w jednostce ewidencyjnej Srokowo (zadanie nr 2), powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie. Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków został opracowany przez Starostę Kętrzyńskiego i uzgodniony przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie. Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia, przedstawia załącznik nr 1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, w związku z tym Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: · złożenie stosownego oświadczenia 2. W zakresie posiadania uprawnienia niezbędnego do wykonywania określonego w specyfikacji zamówienia: - posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadanie minimum dwóch pracowników z uprawnieniami GUGiK w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, zatrudnionych w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówienia o identycznym charakterze, - posiadanie referencji zleceniodawców, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadanie w pełni sprawnego sprzętu w postaci komputerów i oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia (na żądanie zamawiającego należy dostarczyć licencje oprogramowania). 4. W zakresie potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł, - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania oferty na dwa zadania należy wypełnić odrębne formularze dla każdej części zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków, b) ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne, * za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione przez dany organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz pracowników oferenta z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień geodezyjnych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac o identycznym charakterze - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 8. Referencje od poprzednich kontrahentów oferenta, potwierdzające, że prace wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje stanowią integralną część załącznika nr 6). 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia (wartość minimalna ubezpieczenia 50.000,00 zł). 10. Podstawowe informacje o Wykonawcy wraz z informacją o podwykonawcach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 11. Zatwierdzony i wypełniony formularz postanowień umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój 77.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój nr 52 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Reszel - obszar wiejski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Reszel - obszar wiejski, nr 280805_5. , pow. kętrzyński, woj. warmińsko - mazurskie I. Charakterystyka obiektu: Jednostka ewidencyjna: 1. Gmina w powiecie kętrzyńskim. 2. Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 17 490 ha. 3. Liczba obrębów ewidencyjnych: 27. 4. Liczba działek: około 5 600. 5. Liczba budynków: około 2 400 w tym: około 860 wniesionych na podstawie pomiarów bezpośrednich, około 1090 na podstawie wektoryzacji map w skali 1:1000. 6. Liczba lokali : około 200, w tym 68 ujawnionych w operacie ewidencyjnym. 7. Liczba mieszkańców: około 3 390. Modernizacją ewidencji gruntów i budynków zostały objęte wszystkie obręby położone na terenie gminy Reszel.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze 22 obrębów ewidencyjnych w jednostce ewidencyjnej Srokowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze 22 obrębów, w jednostce ewidencyjnej: Srokowo, nr 280806_2., pow. kętrzyński, woj. warmińsko - mazurskie I. Charakterystyka obiektu: Jednostka ewidencyjna: 1. Gmina w powiecie kętrzyńskim. 2. Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 19416 ha. 3. Liczba obrębów ewidencyjnych: 27. 4. Liczba działek: około 6700. 5. Liczba budynków: około 3600. 6. Liczba lokali : około 500, w tym 399 ujawnionych w operacie ewidencyjnym. 7. Liczba mieszkańców: około 4 600. Obręby objęte modernizacją ewidencji gruntów i budynków: Bajory nr 1, Brzeźnica nr 2, Chojnica nr 3, Jankowice nr 4, Kałki nr 6, Kąty nr 7, Kolkiejmy nr 8, Kosakowo nr 9, Leśny Rów nr 11, Łęknica nr 12, Łęsk nr 13, Młynowo nr 14, Pieczarki nr 15, Siniec nr 17, Skandławki nr 18, Srokowski Dwór nr 21, Suchodoły nr 22, Wikrowo nr 23, Wilczyny nr 24, Wólka Jankowska nr 25, Wysoka Góra nr 26, Wyskok nr 27 1. Powierzchnia obrębów: ogółem 14 716ha. 2. Liczba działek: 4 080. 3. Liczba budynków: około 1900 w tym: około 660 wniesionych na podstawie pomiarów bezpośrednich, około 770 na podstawie wektoryzacji map w skali 1:1000. 4. Liczba lokali: około 120, w tym 25 lokali ujawnionych zostało w operacie ewidencyjnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.