To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Złoczew: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z Umową POKL 09.01.01-10-097/10-00 w Punktach przedszkolnych: CZĘŚĆ 1 : Szkoła Podstawowa Złoczew, CZĘŚĆ 2 : Szkoła Podstawowa Stolec, CZĘŚĆ 3 : Szkoła Podstawowa Broszki, CZĘŚĆ 4 : Szkoła Podstawowa Uników, dla których organem prowadzącym jest Gmina Złoczew.
Numer ogłoszenia: 443912 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17206 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Złoczewie, ul. Burzenińska 4/6, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 043 8202230, faks 043 8202230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z Umową POKL 09.01.01-10-097/10-00 w Punktach przedszkolnych: CZĘŚĆ 1 : Szkoła Podstawowa Złoczew, CZĘŚĆ 2 : Szkoła Podstawowa Stolec, CZĘŚĆ 3 : Szkoła Podstawowa Broszki, CZĘŚĆ 4 : Szkoła Podstawowa Uników, dla których organem prowadzącym jest Gmina Złoczew..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu nr POKL.09.01.01-10-097.10-00 Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2. Do obowiązków asystenta koordynatora będą należały: 1) Przeprowadzenie rekrutacji uczestników zajęć (przygotowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji zgodnie z zapisami w umowie z UM) 2) Opracowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu i stała jego aktualizacja 3) Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym. 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu. 5) Nadzór nad pracą osób prowadzących zajęcia w ramach projektu. 6) Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz końcowych z przebiegu realizacji projektu. 7) Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 8) Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 9) Archiwizacja dokumentacji projektowej. 10) Prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11) Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 12) Monitoring strony internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. 13) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta. Usługa będzie świadczona w wymiarze 10 godzin/tygodniowo..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa na lepszy start współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z Umową POKL 09.01.01-10-097/10-00 w Punktach przedszkolnych: CZĘŚĆ 1 : Szkoła Podstawowa Złoczew, CZĘŚĆ 2 : Szkoła Podstawowa Stolec, CZĘŚĆ 3 : Szkoła Podstawowa Broszki, CZĘŚĆ 4 : Szkoła Podstawowa Uników, dla których organem prowadzącym jest Gmina Złoczew..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Punkt Przedszkolny Złoczew.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barszczyk Halina, Grójec Wielki 16, 98-270 Złoczew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10,00
Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Punkt Przedszkolny Stolec.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Świętczak, Stolec 37, 98-270 Złoczew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10,00
Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Punkt Przedszkolny Broszki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Dybska, ul.Sieradzka 46, 98-270 Złoczew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10,00
Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Punkt Przedszkolny Uników.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pałka Justyna, ul.Kilińskiego 40/27, 98-270 Złoczew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10,00
Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZŁOCZEW
więcej: przetargi ZŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Usługa realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





