Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-18
Złoczew: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z Umową POKL 09.01.01-10-097/10-00 w Punktach przedszkolnych:
CZĘŚĆ 1 : Szkoła Podstawowa Złoczew,
CZĘŚĆ 2 : Szkoła Podstawowa Stolec,
CZĘŚĆ 3 : Szkoła Podstawowa Broszki,
CZĘŚĆ 4 : Szkoła Podstawowa Uników, dla których organem prowadzącym jest Gmina Złoczew.
Numer ogłoszenia: 17206 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Złoczewie , ul. Burzenińska 4/6, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 043 8202230, faks 043 8202230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z Umową POKL 09.01.01-10-097/10-00 w Punktach przedszkolnych: CZĘŚĆ 1 : Szkoła Podstawowa Złoczew, CZĘŚĆ 2 : Szkoła Podstawowa Stolec, CZĘŚĆ 3 : Szkoła Podstawowa Broszki, CZĘŚĆ 4 : Szkoła Podstawowa Uników, dla których organem prowadzącym jest Gmina Złoczew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu nr POKL.09.01.01-10-097.10-00 Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2. Do obowiązków asystenta koordynatora będą należały: 1) Przeprowadzenie rekrutacji uczestników zajęć (przygotowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji zgodnie z zapisami w umowie z UM) 2) Opracowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu i stała jego aktualizacja 3) Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym. 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu. 5) Nadzór nad pracą osób prowadzących zajęcia w ramach projektu. 6) Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz końcowych z przebiegu realizacji projektu. 7) Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 8) Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 9) Archiwizacja dokumentacji projektowej. 10) Prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11) Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 12) Monitoring strony internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. 13) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta. Usługa będzie świadczona w wymiarze 10 godzin/tygodniowo..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0, 75.12.10.00-0, 79.34.22.00-5, 79.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zmawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dyplom ukończenia studiów wyższych, 2.dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w zarządzaniu co najmniej jednym projektem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zloczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Złoczewie, ul.Burzenińska 4/6, 98-270 Złoczew, w godzinach : od poniedziałku do piątku - 08:00-16:00.pok. nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 09:30, miejsce: W budynku Zamawiającego, ul. Burzenińska 4/6 98-270 Złoczew, w księgowości pok. nr 2, w terminie do dnia 30 stycznia 2012 r. godz. 9:30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego,w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Punkt Przedszkolny Złoczew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0, 75.12.10.00-0, 79.34.22.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Punkt Przedszkolny Stolec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0, 75.12.10.00-0, 79.34.22.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Punkt Przedszkolny Broszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0, 75.12.10.00-0, 79.34.22.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Punkt Przedszkolny Uników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0, 75.12.10.00-0, 79.34.22.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZŁOCZEW
więcej: przetargi ZŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Usługa realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





