To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 443612 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303503 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w podziale na pakiety.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w podziale na pakiety: Pakiet nr 1 - Telewizor (1 sztuka) Pakiet nr 2 - Monitor do spektrofotometru(2 sztuki) Pakiet nr 3 - Drukarka (1 sztuka) Pakiet nr 4 - Projektor (3 sztuki) Pakiet nr 5 - Monitor (2 sztuki) Pakiet nr 6 - Monitor (1 sztuka) Pakiet nr 7 - Telewizor (2 sztuki) Pakiet nr 8 - Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka) Pakiet nr 9 - Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka) Pakiet nr 10 -Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka) Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących Załączniki od 2.1 do 2.10. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3 02-106 Warszawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 38.52.00.00 - Skanery 38.65.21.00 - Projektory 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w zakresie Pakietu nr 8, realizowane jest w ramach projektu Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy dofinansowania nr 49/SP-EFS/ZZP-02/10/2/1210/1403 z dnia 24.11.2011 r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Drukarka (1 sztuka)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Euroimpex II Sp. z o.o., Ul. Górczewska 228d/40, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3313,62
Oferta z najniższą ceną: 3313,62 / Oferta z najwyższą ceną: 3313,62
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 - Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JMS Serwis Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6765,00
Oferta z najniższą ceną: 6765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10547,25
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9 - Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JMS Serwis Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11217,60
Oferta z najniższą ceną: 11217,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15996,15
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10 -Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JMS Serwis Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3567,00
Oferta z najniższą ceną: 3567,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17954,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





