eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary UścimówPełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pnPrzebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Stary Uścimów: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka
Numer ogłoszenia: 443168 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406430 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uścimów, , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka - szczegółowo opisanej w pkt.5; w zakresie dotyczącym wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacja projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową na roboty budowlane. Zamówienie obejmuję kontrolę wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzenia prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego operacji od Wykonawcy oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia. 2. Przebywanie na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu 3. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-20013. 4. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i obowiązki w zakresie określonym w 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U.z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.)tj: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także , na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub robót polecenia potwierdzonego wpisem w dziennik budowy dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych , oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Inwestycja dla której będzie prowadzony nadzór swoim zakresem obejmuje: * przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka polegający na wymianie urządzeń technologicznych dla zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Q h= 35m3 h, obejmujący wymianę urządzenia hydroforowego - 2 szt ,i na zestaw hydroforowy o wydajności Q =40m3 h z pompą płuczną o wydajności Q =93,6m3 h , wymianę odżelaziaczy i przewodów instalacji technologicznej, instalacji spędzonego powietrza, instalacji dozowania chloru. Zgodnie z założeniami technologicznymi linia uzdatniania wody składać się będzie z dwóch filtrów ciśnieniowych o średnicy 1600 mm o powierzchni filtracyjnej jednego filtra 2,0 m3 wypełnionych złożem mieszanym: kwarcowym i katalitycznym z aeratorem o średnicy 800mm. Filtry ciśnieniowe wykonane ze stali niskowęglowej pracować będą automatycznie dzięki wyposażeniu w komplet zaworów hydraulicznych i sterownikiem A148 z programatorem czasowym i rozdzielaczem do sterowania układem zaworów w odżelaziaczu. Płukanie złoża pompą płuczną, z odprowadzeniem ścieków z płukania do istniejącego osadnika i do stawu. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza z rur ze stali nierdzewnej. Woda surowa napowietrzana będzie za pomocą sprężarki, a zruszenie złoża w filtrach za pomocą dmuchawy. Zakres robót budowlanych obejmuje następujące roboty: Wymianę pokrycia dachowe z eternitu na blachę falistą z wymiana elementów więźby dachowej, ołacenia połaci dachowej - 1126,70 m2, wymiana stolarki okiennej -8 szt., wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej- 1 szt, i wewnętrznej- 3 szt. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( glazura) na klej - 110,86 m2, posadzki z płytek ceramicznych GRES na klej - 81,60m2, cokolik 10 cm z płytek ceramicznych GRES na klej- 25,06m, malowanie farba emulsyjna ścian i sufitów- 149,22 m2, ocieplenie budynku styropianem grubości 10cm z wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki - 153,97m2, wymiana obróbek blacharskich z blachy. Wykonanie fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze - 20,00m3 . Dostawa i montaż zbiorników wyrównawczych stalowych 50 m3 każdy - 2 szt. Wykonanie chodnika i opaski z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej - 60, 4 m2, oraz drogi wewnętrznej z kostki brukowej 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - 182,00m2, wymiana ogrodzenia z siatki - 168 m. Zakres robót technologicznych obejmuje: demontaż hydroforów o poj. 2500 dm3 - 2 kpl, demontaż odżelaziaczy D 1500 - 2 kpl, demontaż aeratora - 2 kpl., demontaż instalacji technologicznej z rur stalowych o śr. 70 - 114mm z armatura - 70,0m, Montaż odżelaziaczy D=1600 - 2kpl, montaż aeratora D 800 - 1 szt. ,montaż zestawu hydroforowego o wydajności Q =40m3 h - 1 szt, wykonanie rurociągów technologicznych z rur PCW-U,PN10 o śr. 63-160 z armaturą - 99m, wykonanie instalacji sprężonego powietrza z armatura z rur ze stali nierdzewnej Dn 25-32mm - 67 m, montaż sprężarki bezolejowej o wyd. 245dm3 min - 1 szt., montaż dmuchawy o wyd. 126 m3 h, wykonanie instalacji dozowania chloru z rur PCW-U, PN-10 o śr. 25 mm- 16m, montaż chloratora C 52 - 1 kpl. wymiana umywalki - 1 szt, wymiana ustępu z płuczką - 1szt.,wymiana podgrzewacza wody - 1 szt, montaż wentylatora dachowego - 1 szt. Zakres robót w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje: wykonanie przyłącza kablowego 5 żyłowego o przekroju żył 120 mm - 160 mb, wymiana linii kablowych zalicznikowych, wymiana tablicy rozdzielczej głównej - 1 kpl, wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230,24V, instalacji siły i odbiorów technologicznych - 1 kpl. Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 15 października 2012r. * Budowa Sieci wodociągowej Stara Jedlanka - Drozdówka Zakres robót w zakresie sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka obejmuje: wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC PN 10SDR26, 110-4,2 mm do wody pitnej o długości 1093m, z przyłączeniem do istniejącej sieci z rur PCV 110, za pomoca zasuwy wodociągowej. Na trasie sieci wodociągowej wykonane zostaną 4 hydranty nadziemne p. pożarowe DN80. Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 15 października 2012r r. * Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o łącznej długości 6 655 mb o następującym zakresie robót: * sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 90 3 213 m, * sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 75 1 966 m, * sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 63 255 m, * sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 50 1 221 m, * przyłącze kanalizacyjne 51szt./162m, w tym: ieć grawitacyjna z rur PCV O 160 162 m * zasuwy sekcyjne dn 80 14 szt. * zasuwy sekcyjne dn 63 54 szt. * przepompownie przydomowe dn 900 51 szt. * hydranty płuczące 6 szt. * przepompownia pośrednia 1 szt. w tym: - przyłącze energetyczne 49 m - przyłącze wodociągowe PCV 90 36 m - utwardzenie z kostki betonowej 8 cm 70 m - ogrodzenie plus brama i furtką 36 m Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia15 października 2012r. Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych , z którymi obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu PROW 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej i Józef Kwiatkowscy S. C., ul. Przyjaźni 4/29, 20-314 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88405,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28413,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28413,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89790,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.