eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Lubań: DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
Numer ogłoszenia: 442720 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH. Zamówienie niniejsze składa się z czterech części, tj.: Część 1: Dostawa wyposażenie gabinetu biologicznego; Część 2: Dostawa wyposażenia gabinetu geografii; Część 3: Dostawa wyposażenia gabinetu języków obcych; Część 4: Dostawa wyposażenia gabinetu logopedycznego. Dostawa obejmuje również: a) transport zewnętrzny i wewnętrzny; b) niezbędny montaż; c) przekazanie pełnej dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej i konserwacyjnej przedmiotu dostawy w języku polskim; d) uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu; e) szkolenie wstępne oraz specjalistyczne wskazanego personelu Zamawiającego; f) świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykonanie nieodpłatnej diagnostyki uszkodzeń urządzeń wchodzących w skład zamówienia przez okres trwania gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki dla oferowanej części zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykona w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostaw, których przedmiotem zamówienia były dostawy wyposażenia gabinetów dydaktycznych. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). W celu spełniania warunku określonego w pkt. 2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz realizowanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem niezbędnym do wykonania oferowanej części zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Wykonawcy dla potwierdzenia warunku określonego w pkt. 3 złoży stosowne oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-luban.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA LUBAŃ; WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY; POKÓJ NR 10-11; PLAC LOMPY 1; 59-800 LUBAŃ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 12:00, miejsce: URZĄD MIASTA LUBAŃ; WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY; POKÓJ NR 10-11; PLAC LOMPY 1; 59-800 LUBAŃ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE PLANOWANE JEST DO REALIZACJI W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenie gabinetu biologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenie gabinetu biologicznego - należy dostarczyć: modele części ciała; sprzęt laboratoryjny; filmy edukacyjne tematyka: ekologia, przyroda, biologia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu geografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia gabinetu geografii - należy dostarczyć: stacja meteorologiczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu języków obcych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia gabinetu języków obcych - należy dostarczyć: meble, urządzenia multimedialne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu logopedycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia gabinetu logopedycznego - należy dostarczyć: komputer, meble; pakiet programów i podręczników do diagnozy i terapii logopedycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.