eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego realizowana w ramach projektu Phare 2003/004-379/02.01 "Rozbudowa funkcjonalnej wydajności systemu taryfy celnej ISZTAR oraz systemów powiązanych"



Ogłoszenie z dnia 2005-08-29

POZYCJA 44240

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego realizowana w ramach projektu Phare 2003/004-379/02.01 "Rozbudowa funkcjonalnej wydajności systemu taryfy celnej ISZTAR oraz systemów powiązanych" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja "Fundusz Współpracy" Jednostka Finansująco-Kontraktująca, do kontaktów: Diana Kamieniarz - Zastępca Dyrektora Jednostki Finansująco - Kontraktującej, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509900, 4509890, fax 0224509905, e-mail: cfcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Anna Basiak, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509897, 4509952, fax 0224509905, e-mail: abasiak@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Konrad Kuziora Recepcja Pionu Przetargów JFK, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509885, fax 0224509905, e-mail: kkuziora@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego realizowana w ramach projektu Phare 2003/004-379/02.01 "Rozbudowa funkcjonalnej wydajności systemu taryfy celnej ISZTAR oraz systemów powiązanych". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego obejmująca: Poz. nr 1 - Zestaw komputerowy typ A - ilość szt. 30 Poz. nr 2 - Zestaw komputerowy typ B - ilość szt. 5 Poz. nr 3 - Notebook - ilość szt. 15 Poz. nr 4 - Drukarka laserowa - ilość szt. 12 Poz. nr 5 - Drukarka laserowa kolorowa - ilość szt. 3 Poz. nr 6 - Skaner płaski - ilość szt. 5 Poz. nr 7 - Serwer typ A - ilość szt. 2 Poz. nr 8 - Serwer typ B - ilość szt. 2 Poz. nr 9 - Macierz dyskowa - ilość szt. 4 Poz. nr 10 - Przełącznik Fibre Channel - ilość szt. 1 Poz. nr 11- Biblioteka taśmowa - ilość szt. 1 Poz. nr 1- Szafa serwerowa 19 calowa typu RACK wraz z wyposażeniem - ilość szt. 4 usługi związane z montażem, instalacją, testami, konfiguracją sprzętu i oprogramowania dla pozycji nr 1-12 oraz usługi migracji danych i oprogramowania ze sprzętu dotychczas używanego podczas eksploatacji systemu ISZTAR2 na oferowany sprzęt a także szkoleniami. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Językiem komunikacji w zakresie realizacji zamówienia będzie język polski. W sytuacji, gdy zamówienie będą realizować osoby nie posługujące się językiem polskim Wykonawca zapewni tłumaczenie ustne i pisemne na język polski. Koszty związane z tłumaczeniem ponosi Wykonawca w ramach umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem realizacji zamówienia będzie jedno lub kilka miejsc tj. Ministerstwo Finansów w Waszawie, Izba Celna w Warszawie lub Izba Celana w Łodzi. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.40.00 - Serwery UNIX lub równorzędne Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 32.58.00.00 - Sprzęt do obsługi danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.00.00 - Sprzęt do obsługi danych Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Oryginalny kod CPV: 31.61.10.00 - Zestawy instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 31.61.10.00 - Zestawy instalacji elektrycznej Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 1 010 057,33 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 76 500,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności zgodnie z zapisami w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2004r. Nr 19, poz. 177, z pózn. zm.), zwanej dalej Ustawa Pzp; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1-9 i ust. 2 Ustawy Pzp; c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa w kwocie minimum 2 400 000 zł; d) wykażą się obrotami w wysokości minimum 4 000 000 zł rocznie za 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; e) dysponują personelem o wymienionych poniżej kwalifikacjach pozwalających na obsadzenie następujących kluczowych stanowisk ekspertów, przy czym każdy z ekspertów musi mieć wyższe wykształcenie: e.1) Kierownik projektu: - ukończenie kursu zarządzania projektami (ang. Project Management), poparte świadectwami* ukończenia kursów lub dokumentami nadającymi odpowiednie uprawnienia; - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe - udokumentowane* pełnieniem funkcji kierownika projektu lub jego zastępcy, w co najmniej 2 projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł każdy; e.2) Analityk systemów informatycznych: - minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy i integracji systemów informatycznych - udokumentowane* pełnieniem funkcji analityka systemów informatycznych, w co najmniej 2 projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł każdy; e.3) Ekspert ds. jakości: - ukończenie kursu zapewnienia jakości (ang. Quality Assurance) lub kursu z zakresu stosowania metodyki PRINCE 2 i/lub TEMPO, poparte świadectwami* ukończenia kursów lub dokumentami nadającymi odpowiednie uprawnienia; - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze kierownika lub konsultanta ds. zapewnienia jakości - udokumentowane* pełnieniem funkcji kierownika lub konsultanta ds. zapewnienia jakości, w co najmniej 2 projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł każdy; e.4) Ekspert ds. ORACLE: - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta lub administratora ORACLE oraz ukończenie autoryzowanych szkoleń z zakresu administrowania baza danych ORACLE lub posiadający dokumenty nadające odpowiednie uprawnienia; e.5) Ekspert ds. sieci LAN, WAN: - minimum 3-letnie doświadczenie pracy w charakterze konsultanta lub projektanta sieci LAN/WAN oraz ukończenie autoryzowanych szkoleń z zakresu sieci TCP/IP (projektowanie, budowa, utrzymanie) na poziomie zaawansowanego administratora lub projektanta, lub posiadający dokumenty nadające odpowiednie uprawnienia; e.6) Ekspert ds. AIX: - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta/projektanta/administratora systemu AIX oraz ukończenie autoryzowanych szkoleń na poziomie zaawansowanego administratora lub projektanta, lub posiadający dokumenty nadające odpowiednie uprawnienia; * Zwroty: "poparte świadectwami", "udokumentowane" - każdorazowo oznaczają posiadanie przez Wykonawcę lub osobę, której dotyczy dane wymaganie dokumentów potwierdzających kwalifikacje tj. odbycie odpowiednich szkoleń lub kursów czy studiów wyższych o profilu odpowiednim do wymagania lub pełnienie funkcji na określonym stanowisku. f) zrealizowali z powodzeniem w ciągu ostatnich trzech lat minimum 3 dostawy o łącznej wartości minimum 8 000 000 złotych odpowiadające rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; W przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę warunki opisane w pkt. a) i w pkt. c) - f) mogą zostać spełnione łącznie natomiast warunek opisany w pkt. b musi spełnić odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu: - zakończenia realizacji zamówień potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia, - sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności , - na który podano informacje z banku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) i d)-f)składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. h) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt g) oraz w pkt c) zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 115 - 113796 z dnia 16.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/004-379/02.01.05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 28 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka/za zaliczeniem pocztowym (koszty przesyłki ponosi Wykonaca). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 14:00, Siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Phare 2003/004-379/02.01 Rozwój Automatyzacji Polskiej Służby Celnej. 4) Informacje dodatkowe: Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.