eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek ŁukowskiProwadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze możliwości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Stoczek Łukowski: Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze możliwości
Numer ogłoszenia: 442346 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim , Plac St. Wielgoska 5, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 25 7970261, faks 25 7970006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkola.stoczek-lukowski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze możliwości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Zespole Szkół w Stoczku Łukowskim, w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze możliwości. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyrównanie różnic edukacyjnych, nabycie kompetencji zawodowych i przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy do końca sierpnia 2014 r. Liderem projektu jest Lechaa Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Fiołkowej 7, 20-834 Lublin. Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim wraz z Zespołem Szkół w Poniatowej są partnerami projektu. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-098/11.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 następujących części:

część 1 - prowadzenie zajęć z przedmiotów ogólno zawodowych - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

część 2 - prowadzenie zajęć wyrównawczych z zajęć praktycznych - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

część 3 - prowadzenie zajęć z matematyki - w łącznej ilości 360 godzin (3 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

część 4 - prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

część 5 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego - w łącznej ilości 120 godzin (2 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

część 6 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych Kółko fotograficzne z elementami grafiki komputerowej - w łącznej ilości 120 godzin (1 grupa x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

UWAGA: Czas trwania jednej godziny zajęć dla wszystkich części zamówienia wynosi 45 minut.

Liczba osób w jednej grupie wynosi:

- dla części 1, 2, 4 i 5 - 5 osób

- dla części 6 - 10 osób;

- w części 3 ogólna liczba uczestników wynosi 20 osób. Uczestnicy zostaną podzieleni na 3 grupy.

3. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Stoczku Łukowskim. Harmonogram będzie obejmował sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w wyznaczonych terminach, dlatego do czasu zatwierdzenia harmonogramu na każdy semestr wymagana jest od Wykonawcy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do godz. 17:00.

4. Zakres obowiązków Wykonawcy:

- dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki zajęć dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego,

- opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów-Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu,

- prowadzenie zajęć z należytą starannością i rzetelnością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług oraz zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem zajęć,

- ścisłe przestrzeganie czasu zajęć, przerw, terminów i systemu ocen wprowadzonego przez Zamawiającego,

- pisemne informowanie z min. 3-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,

- prowadzenie dokumentacji zajęć w postaci dziennika zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowanie osiągnięć uczniów,

- wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy,

- sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu,

- współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć,

- przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

- przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć,

- zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,

- prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej,

- dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

5. Wszystkie zajęcia objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w Zespole Szkół w Stoczku Łukowskim, Pl. St. Wielgoska 5, 21-450 Stoczek Łukowski..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą:

      dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie lub zawodowe, przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 4-letnie doświadczenie pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych (technik mechanik, mechanik pojazdów samochodowych);

      dla części 2 - wykształcenie wyższe magisterskie lub zawodowe, przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej roczne doświadczenie pracy na stanowisku nauczyciela zajęć praktycznych (technik mechanik, mechanik pojazdów samochodowych);

      dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 4-letnie doświadczenie pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej;

      dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 4-letnie doświadczenie pracy na stanowisku nauczyciela języka rosyjskiego w szkole ponadgimnazjalnej;

      dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 4-letnie doświadczenie pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w szkole ponadgimnazjalnej;

      dla części 6 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 4-letnie doświadczenie pracy na stanowisku nauczyciela wykorzystującego na lekcjach technologie multimedialne i grafikę komputerową.

      W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy:

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.

2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.

3) Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.

4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowana wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,

5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, 21-400 Łuków ul. Czerwonego Krzyża 4 pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, 21-400 Łuków ul. Piłsudskiego 17, sekretariat pok. 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze możliwości. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyrównanie różnic edukacyjnych, nabycie kompetencji zawodowych i przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy do końca sierpnia 2014 r. Liderem projektu jest Lechaa Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Fiołkowej 7, 20-834 Lublin. Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim wraz z Zespołem Szkół w Poniatowej są partnerami projektu. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-098/11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotów ogólno zawodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotów ogólno zawodowych - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zajęć praktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zajęć praktycznych - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z matematyki - w łącznej ilości 360 godzin (3 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego - w łącznej ilości 120 godzin (2 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.30.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych Kółko fotograficzne z elementami grafiki komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych Kółko fotograficzne z elementami grafiki komputerowej - w łącznej ilości 120 godzin (1 grupa x 120 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.