eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usuwanie szkód powodziowych oraz konserwacja bieżąca potoku Czarne Błoto w km 6+940-8+320 w miejscowości Faliszówka, Leśniówka gm. Chorkówka - zadanie nr K23/2012 - robót dodatkowych polegających na zabudowie wyrw w skarpach i w dnie potoku w km 7+990-8+120



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Rzeszów: Usuwanie szkód powodziowych oraz konserwacja bieżąca potoku Czarne Błoto w km 6+940-8+320 w miejscowości Faliszówka, Leśniówka gm. Chorkówka - zadanie nr K23/2012 - robót dodatkowych polegających na zabudowie wyrw w skarpach i w dnie potoku w km 7+990-8+120
Numer ogłoszenia: 442288 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych oraz konserwacja bieżąca potoku Czarne Błoto w km 6+940-8+320 w miejscowości Faliszówka, Leśniówka gm. Chorkówka - zadanie nr K23/2012 - robót dodatkowych polegających na zabudowie wyrw w skarpach i w dnie potoku w km 7+990-8+120.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zabudowę wyrw w skarpach i w dnie potoku w km 7+990-8+120.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3647,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4486,43

  • Oferta z najniższą ceną: 4486,43 / Oferta z najwyższą ceną: 4486,43

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. /Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym/. Zamówienie podstawowe realizowane jest na podstawie zawartej umowy nr OS.502.55.2012 z dnia 02.10.2012r.) Roboty dodatkowe nie są ujęte w żadnym dokumencie, który precyzuje przedmiot zamówienia podstawowego tj. ani w dokumentacji projektowej, (na którą składają się: opis techniczny, przedmiar robót, mapa szczegółowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót), ani w kosztorysie ofertowym. 2. /Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia/. Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości zamówienia realizowanego, gdyż: wartość zamówienia dodatkowego wynosi 3 647,50 zł (netto), co stanowi ~ 18,5 % wartości zamówienia realizowanego wynoszącej 19 740,52 zł (netto) wg umowy OS.502.55.2012 z dnia 02.10.2012 r. W ramach umowy podstawowej nie były wcześniej udzielane zamówienia dodatkowe. 3. /Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia/. Na potoku Czarne Błoto w km 6+940-8+320 w ramach konserwacji bieżącej na zadaniu K23/2012 zaplanowano roboty polegające na wykoszeniu skarp wraz z wygrabieniem, wycince krzaków, rozbiórce tam bobrowych i ubezpieczeniu prawej skarpy płytami ażurowymi typu YOMB o wym. 1,0x0,75x0,12m. Przeznaczone do rozbiórki tamy (w tym przy przepuście drogowym) piętrzyły wodę na wysokość do 2,0m powodując zalanie terenu pasem szerokości do 25m od linii brzegowej co uniemożliwiało na etapie wykonywania przedmiaru robót stwierdzenie stanu koryta na zalanym odcinku potoku. W km 7+990-8+120 dla powstrzymania działalności bobrów (budowa tam i tworzenie tunelów w skarpach) przewidziano ubezpieczenie prawej skarpy płytami ażurowymi. Po wykonaniu rozbiórki tam bobrowych stwierdzono liczne ubytki w dnie i skarpach potoku, które lokalnie wynoszą około 5-6 m3 na 1 mb potoku. Istnieje potrzeba dowozu ziemi z odległości do 0,5km łącznie ok. 50 m3. Dowóz ziemi i wbudowanie w nasyp umożliwi wykonanie planowanego ubezpieczenia z płyt YOMB w ramach zadania K23/2012. Zatem potrzeba wykonania robót dodatkowych ma charakter nieprzewidywalny i nie dała się przewidzieć ani w okresie zawierania umowy podstawowej (02.10.2012 r.), ani w okresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego (postępowanie wszczęte w dniu 28.08.2012 r., otwarcie ofert w dniu 12.09.2012r.). Na powyższą okoliczność został spisany w dniu 22.10.2012 r. protokół konieczności. 4. /Aby prawidłowo wykonać zamówienie podstawowe należy wykonać roboty dodatkowe, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego/. Po wykonaniu rozbiórki tam bobrowych stwierdzono liczne ubytki w dnie i skarpach potoku, które lokalnie wynoszą około 5-6 m3 na 1 mb potoku. Istnieje potrzeba dowozu ziemi z odległości do 0,5km łącznie ok. 50 m3. Dowóz ziemi i wbudowanie w nasyp umożliwi wykonanie planowanego ubezpieczenia z płyt YOMB w ramach umowy podstawowej. 5. /Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy/. Zamówienie dodatkowe zostaje udzielone Wykonawcy, z którym jest zawarta umowa podstawowa, tj.: Spółdzielni Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska. Zamówienie dodatkowe musi być wykonane przez tego samego Wykonawcę, co zakres podstawowy. Nie można go skierować na nowy przetarg i zlecić innemu Wykonawcy głównie ze względu na połączenie techniczne obu zakresów robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.