Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi - linia nr 8 oraz wymianę rozjazdów - linia nr 91 umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu ISPA/FAS Nr 2001/PL/16/P/PT/015 "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce" Projekt Nr 1 Przetarg Nr 7 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S. A., do kontaktów: Tadeusz Augustowski, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, tel. +48 22 4732000, fax +48 22 4733943, e-mail: t.augustowski@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Centrala Biuro Inwestycji, Henryk Filipowicz, ul. Targowa 74, skrzydło A, pok. 103, 03-734 Warszawa, fax +48 22 4732373, e-mail: h.filipowicz@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Centrala Biuro Inwestycji, henryk Filipowicz, ul. Targowa 74, skrzydło A, pok. 103, 03-734 Warszawa, fax +48 22 4732373, e-mail: h.filipowicz@pkp.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Centrala Biuro Inwestycji, Henryk Filipowicz, ul. Targowa 74, skrzydło A, pok. 103, 03-734 Warszawa, fax +48 22 4732373, e-mail: h.filipowicz@pkp.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wwymiana nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi - linia nr 8 oraz wymianę rozjazdów - linia nr 91 umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu ISPA/FAS Nr 2001/PL/16/P/PT/015 "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce" Projekt Nr 1 Przetarg Nr 7. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie wymiany nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi - linia nr 8 oraz wymianę rozjazdów na linii nr 91. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomach: III, IV oraz V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 z Pzp (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: PL21, PL32. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie wymiany nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi na linii Nr 8 ora wymiany rozjazdów na linii nr 91. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 14;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawcy, składający oferty będą zobowiązani do wniesienia: - wadium w wysokości 335 000 PLN zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych, - zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej. Wymagania dotyczące wadium i gwarancji są określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z MEMORANDUM FINANSOWYM Przedsięwzięcie ISPA/FS NR-.2001/PL/16/P/PT/015 w sprawie przyznania pomocy z Przedakcesyjnego Instrumentu Polityki Strukturalnej na następujące przedsięwzięcie: Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z wymogami art.23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Udział w przetargu może wziąć każdy wykonawca spełniający warunki art. 22 Prawa zamówień publicznych lub grupy tych osób na zasadach określonych w art. 23 Prawa zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. (Dz.U. z 2004r Nr 19, poz. 177ze zm.) 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 u.p.z.p. (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177zezm.) 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie tub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. Oświadczenie (z art, 22 ust. 1 pkt l)-4) u.p.z.p. (Dz,U. z 2004r., Nr 19, poz, 177 ze zm.) 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III. 2.1.1 ppkt. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i zamierza realizować zamówienie za pośrednictwem oddziału zarejestrowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinien złożyć odpowiednie oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane za pośrednictwem tego oddziału. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów rejestrowych oddziału, jak również dokumentu VAT-5. Szczegółowe wymagania dotyczące powyższego punktu są określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu stwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdania, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody operacyjne - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku obrotowym przychodów operacyjnych w kwocie minimum 6 500 000 EUR. Informacje, o których mowa powyżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Formularz nr 8 do niniejszych IDW 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 1 700 000 EUR lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 700 000 EUR. Szczegółowe wymagania dotyczące powyższego punktu są określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicznym także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: Dysponować następującym odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym: Kierownik Projektu mający co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy, Kierownik Kontroli Jakości mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym zarządzania jakością, Kierownicy Robót mający, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownicy niżej wymienionych robót, i posiadający uprawnienia budowlane oraz posiadający ubezpieczenie OC odpowiedzialni za roboty w zakresie: - robót torowych, - robót odwodnieniowych, - robót geodezyjnych, - robót elektrotrakcyjnych,- urządzeń sterowania ruchem kolejowym, - robót drogowych, - robót telekomunikacyjnych, - robót energetycznych NN i SN, - instalacji sanitarnych wodno - kan. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca powinien przedstawić Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016) oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. Posiadać, co najmniej niezbędny sprzęt taki jak (lub równoważny): Żuraw kolejowy - 2 szt, Pociąg do potokowej wymiany nawierzchni, Pociąg do transportu nawierzchni, Wysokowydąjna oczyszczarka tłucznia, Podbijarka torowa wysokowydąjna, Podbijarka rozjazdowa, Ścinarka ław torowiska, Profilarka tłucznia, Stabilizator dynamiczny toru, Wózek motorowy z żurawikiem o udźwigu min 1,5 t, Pompy odwadniające - 2 szt., Ładowarka min 0,5 m szęśc., Koparka min 0,25 m sześc., Spycharka min 100 KM, Samochód samowyładowczy min 61 - 2 szt., Walec wibracyjny min 101, Wagony samowyładowcze do przewozu tłucznia, Zgrzewarka oporowa do szyn z rejestratorem. Pociąg do robót na sieci trakcyjnej, Pociąg fundamentowe - słupowy, Palownica do fundamentów palowych słupów trakcyjnych Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 8 000 000 EUR i obejmujących, co najmniej wykonanie: - robót torowych - 5 km, - wymiany 10 rozjazdów. Szczegółowe wymagania dotyczące powyższego punktu są określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 98 - 97202 z dnia 24.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ISPA/PS Nr 2001/PL/16/P/PT/015 - Przetarg Nr 7. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.10.2005, cena - 2000 PLN + VAT. Warunki i sposób płatności: płatne przelewem na konto: Reiffeisen Bank Polska 76 1750 0009 0000 0000 0093 0121. Cena nie obejmuje kosztów przesyłki. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 12:30, PKP PLK S.A. ul. Targowa 74, Skrzydło A, sala 19.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zgodnie z Memorandum Finansowym Przedsięwzięcia ISPA/FS Nr 2001/PL/16/P/PT/015 w sprawie przyznania pomocy z Przedakcesyjnego Instrumentu Polityki Strukturalnej na następujące przedsięwzięcie: "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce". 4) Informacje dodatkowe: Składanie ofert Oferty należy składać w 4 egzemplarzach tj. 1 oryginał i 3 kopie w podwójnym, nieprzeźroczystym zapieczonym przed otwarciem opakowaniu kopercie/paczce. Na kopercie/paczce należy umieścić następujące informacje: - adres zamawiającego jak w załączniku A 1.4) - numer referencyjny jak w pkt. IV.3.1) - nazwa i adres wykonawcy - napis "Oferta w postępowaniu na Wymianę nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi - linia nr 8 oraz wymianę rozjazdów - linia nr 91 umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu ISPA/FS Nr 2001/PL/16/P/PT/015 "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce" Projekt Nr 1 Przetarg Nr 7 Nie otwierać przed dniem ... godz. 12:30:. Zamawiający nie zwraca żadnych kosztów związanych z przygotowaniem i składaniem oferty. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.