eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług restauracyjnych na terenie województwa łódzkiego, podczas jedno- i dwudniowych spotkań oraz jednodniowych szkoleń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług restauracyjnych na terenie województwa łódzkiego, podczas jedno- i dwudniowych spotkań oraz jednodniowych szkoleń.
Numer ogłoszenia: 44204 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi , ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 203 48 00, faks 0-42 203 48 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług restauracyjnych na terenie województwa łódzkiego, podczas jedno- i dwudniowych spotkań oraz jednodniowych szkoleń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - świadczenie usług restauracyjnych podczas sześciu jednodniowych spotkań dotyczących partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu pabianickiego. Część II - świadczenie usług restauracyjnych podczas sześciu jednodniowych spotkań dotyczących partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu poddębickiego. Część III - świadczenie usług restauracyjnych podczas sześciu jednodniowych spotkań dotyczących partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu sieradzkiego. Część IV - świadczenie usług restauracyjnych podczas dwudniowego spotkania dotyczącego partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu pabianickiego. Część V - świadczenie usług restauracyjnych podczas dwudniowego spotkania dotyczącego partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu poddębickiego. Część VI - świadczenie usług restauracyjnych podczas dwudniowego spotkania dotyczącego partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu sieradzkiego. Część VII - świadczenie usług restauracyjnych podczas czterech jednodniowych szkoleń pn. Procedura przymusowego kierowania na leczenie; umieszczenie w dps bez zgody na terenie województwa łódzkiego. Część VIII - świadczenie usług restauracyjnych podczas czterech jednodniowych szkoleń pn. Ochrona danych osobowych w pomocy społecznej na terenie województwa łódzkiego. Część - IX - świadczenie usług restauracyjnych podczas jednodniowego szkolenia na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego. Część X - świadczenie usług restauracyjnych podczas jednodniowego szkolenia na terenie miasta Zduńska Wola.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % wartości usługi

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca załaczy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca załaczy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca załaczy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca załaczy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcpslodz.win.pl/Zamowienia_publiczne_POKL/7/0/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8 91-302 Łódź pok nr 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8 91-302 Łódź sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych kadr pomocy i integracji społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas sześciu jednodniowych spotkań dotyczących partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu pabianickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 6 grup liczących maksymalnie 22 osoby każda, łącznie maksymalnie 132 osoby w następującym miejscu i terminie: Pabianice - 7.05.2014 r., 21.05.2014 r., 11.06.2014 r., 8.10.2014 r., 22.10.2014 r., 19.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas sześciu jednodniowych spotkań dotyczących partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu poddębickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 6 grup liczących maksymalnie 22 osoby każda, łącznie maksymalnie 132 osoby w następującym miejscu i terminie: Poddębice - 8.05.2014 r., 22.05.2014 r., 12.06.2014 r., 9.10.2014 r., 23.10.2014 r., 20.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.05.2014.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas sześciu jednodniowych spotkań dotyczących partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu sieradzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 6 grup liczących maksymalnie 22 osoby każda, łącznie maksymalnie 132 osoby w następującym miejscu i terminie: Sieradz - 9.05.2014 r., 23.05.2014 r., 13.06.2014 r., 10.10.2014 r., 24.10.2014 r., 21.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas dwudniowego spotkania dotyczącego partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu pabianickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 1 grupy liczącej maksymalnie 22 osoby x 2 dni w następującym miejscu i terminie: Pabianice - 4-5.03.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas dwudniowego spotkania dotyczącego partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu poddębickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 1 grupy liczącej maksymalnie 22 osoby x 2 dni w następującym miejscu i terminie: Poddębice - 6-7.03.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas dwudniowego spotkania dotyczącego partnerstwa międzyinstytucjonalnego na terenie powiatu sieradzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 1 grupy liczącej maksymalnie 22 osoby x 2 dni w następującym miejscu i terminie: Sieradz - 13-14.03.2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas czterech jednodniowych szkoleń pn. Procedura przymusowego kierowania na leczenie; umieszczenie w dps bez zgody na terenie województwa łódzkiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 4 grup liczących maksymalnie 30 osób każda, łącznie maksymalnie 104 osoby w następujących miejscach i terminach: Łódź - 01.04.2014 r., Łask - 14.04.2014 r., Łęczyca - 23.04.2014 r., Opoczno - 05.05.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas czterech jednodniowych szkoleń pn. Ochrona danych osobowych w pomocy społecznej na terenie województwa łódzkiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 4 grup liczących maksymalnie 30 osób każda, łącznie maksymalnie 104 osoby w następujących miejscach i terminach: Łódź - 15.04.2014 r., Piotrków Trybunalski - 24.04.2014 r., Sieradz - 12.05.2014 r., Rawa Mazowiecka - 19.05.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: usługa dla 1 grupy liczącej maksymalnie 18 osób w następującym miejscu i terminie: Tomaszów Mazowiecki - 28.02.2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 1 grupy liczącej maksymalnie 18 osób w następującym miejscu i terminie: Tomaszów Mazowiecki - 28.02.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: świadczenie usług restauracyjnych podczas jednodniowego szkolenia na terenie miasta Zduńska Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dla 1 grupy liczącej maksymalnie 22 osoby w następującym miejscu i terminie: Zduńska Wola - 19.03.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.