Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu dróg krajowych nr 5 i 11 w Poznaniu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006, Nr P Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Małgorzata Brodowska - Dolata, Robert Mazurczak, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, tel. 061 6477200, fax 061 8201709, e-mail: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, www.zdm.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu dróg krajowych nr 5 i 11 w Poznaniu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006, Nr Projektu SPOT/2.2/62/04. Wiadukt Dolna Wilda - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją budowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej rozbiórki istniejącego wiaduktu w ciągu drogi krajowej Nr 11 - ul. Hetmańska nad ul. Dolna Wilda i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na rozbiórkę. Równolegle należy opracowywać dokumentację projektową dla nowego wiaduktu, który ma się składać z trzech odrębnych obiektów - wiaduktu tramwajowego oraz dwóch wiaduktów drogowych i uzyskać decyzję pozwolenia na budowę. Po jej uzyskaniu należy przystąpić do robót budowlanych mających na celu rozbiórkę istniejącego obiektu i budowę nowego w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 5 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.10.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 300 000,00 PLN.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Warunki Formalne
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami): posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. Zgodnie z tym artykułem z postępowania wyklucza się:
1) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) Wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariuszy prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3;
11) Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;
12) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
14) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy pochodzą z jednego z krajów członkowskich Unii Europejskiej lub krajów sygnatariuszy Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) (General Procurement Agrement) zgodnie z warunkami zawartymi w tym porozumieniu z uwzględnieniem ograniczeń wymienionych w Aneksach nr 4 i 5 Załącznika nr 1 do tego porozumienia.
Warunki ekonomiczne i techniczne
Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Harmonogram zamówienia wraz z opisem
W celu wykazania, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca winien załączyć w ofercie harmonogram rzeczowo - finansowy całego zamówienia wraz z diagramem punktów krytycznych (np. Wykres Ganta) oraz krótkim opisem głównych działań pokazującym ich kolejność, przewidziane procedury i harmonogram czasowy przedstawiony na rzeczywistym podkładzie kalendarzowym. W swoich działaniach mających na celu realizację zamówienia w części dotyczącej dokumentacji projektowej i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, Zamawiający zobowiązany jest przewidzieć maksymalny, dopuszczalny prawem czas na czynności
organu administracji publicznej. Tak samo należy postąpić w przypadku określania przybliżonego terminu uzyskania zamówienia - należy przewidzieć najdłuższy przewidziany Prawem zamówień publicznych termin rozstrzygania postępowania przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać konieczność wykonania i umożliwić oddanie do użytkowania w pierwszej kolejności wiaduktu tramwajowego w terminie określonym w punkcie 5. 1 niniejszego Tomu. W zakresie rzeczowym konieczne jest uwzględnienie co najmniej tych elementów, które Zamawiający zawarł w Wykazie Cen. Zakres finansowy musi być zgodny z cenami określonymi w Wykazie i stanowić będzie podstawę do regulowania należności przez Zamawiającego w okresach uwzględnionych w części czasowej.
Plan zapewnienia i kontroli jakości realizacji
1. Wykonawca musi przedstawić w ofercie spójny plan zapewnienia jakości, jaki jest proponowany w celu pomyślnego ukończenia realizacji zamówienia.
2. Wykonawca dodatkowo może załączyć zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług i robót będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych czynności.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) zobowiązani są ustanowić i wskazać Zamawiającemu Lidera, który będzie ich reprezentował we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia. Lider może być jednocześnie Pełnomocnikiem wymienionym w pkt a);
c) zobowiązani są spełniać warunki wymienione w punkcie 6 SIWZ nr IB-3410-893/05
d) będą solidarnie odpowiadać za wykonanie przedmiotu zamówienia;
e) pozostaną związani umową o współpracy przez cały okres realizacji zamówienia.
Podwykonawstwo
1. Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
2. Wykonawca musi wskazać w ofercie wszystkich podwykonawców zidentyfikowanych przed złożeniem oferty.
3. Każdy Podwykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 i 24 Ustawy oraz pochodzić z jednego z krajów członkowskich Unii Europejskiej lub krajów sygnatariuszy Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) (General Procurement Agrement) zgodnie z warunkami zawartymi w tym porozumieniu z uwzględnieniem ograniczeń wymienionych w Aneksach nr 4 i 5 Załącznika nr 1 do tego porozumienia.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Potencjał ekonomiczny i finansowy
Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:
1. Uzyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2. Uzyskał wskaźnik płynności bieżącej nie mniejszy niż jeden (xpb Ę 1) w ostatnim roku obrotowym. Wskaźnik liczony jest wg wzoru: xpb = aktywa bieżące / pasywa bieżące.
3. Posiada zdolność kredytową przeznaczoną na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN.
4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki ekonomiczno - finansowe powinny być spełnione w następujący sposób:
a) warunki określone w pkt 1 i 3 powyżej musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców składający wspólną ofertę, z tym, że Główny Wykonawca (Lider) musi go spełnić w co najmniej 50 %, a partnerzy w minimum 5 %;
b) warunek określony w pkt 2 powyżej musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Potencjał kadrowy
1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
a) przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia;
b) posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami;
c) dostępny podczas realizacji kontraktu.
2. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli.
Stanowisko
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IB-3410-893/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.10.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.10.2005, godzina 10:00, Sala Konferencyjna Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu przy ul. Wilczak 16.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej położonych w Gminie Morawica
- Budowa odcinków dróg rowerowych na obszarze Związku
- Zagospodarowanie terenu amfiteatru Pod Skocznią w Istebnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.