Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Łódź: Opracowanie spójnej koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnych Miasta Łodzi i linii graficznej, kreacji reklam do mediów elektronicznych i prasowych, stworzenie strategii komunikacji i zaplanowanie działań
z wykorzystaniem mediów (w formie ich rekomendacji) i dostosowanie nośników do koncepcji kreacji
Numer ogłoszenia: 441268 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0 42 638 44 76, faks 0 42 638 40 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kreatywna.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie spójnej koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnych Miasta Łodzi i linii graficznej, kreacji reklam do mediów elektronicznych i prasowych, stworzenie strategii komunikacji i zaplanowanie działań z wykorzystaniem mediów (w formie ich rekomendacji) i dostosowanie nośników do koncepcji kreacji.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Opracowanie spójnej koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnych Miasta Łodzi i linii graficznej, kreacji reklam do mediów elektronicznych i prasowych, stworzenie strategii komunikacji i zaplanowanie działań z wykorzystaniem mediów (w formie ich rekomendacji) i dostosowanie nośników do koncepcji kreacji.
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
- Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: O udział w Konkursie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz doświadczenie gwarantujące właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże co najmniej trzy osoby do realizacji usługi, w tym: 4.1. jedna osoba, z co najmniej czteroletnim doświadczeniem w zakresie kreacji reklam i tworzenia strategii komunikacji i kampanii promocyjnych/ reklamowych, pełniącą funkcję koordynatora, 4.2. co najmniej dwie osoby z dwuletnim doświadczeniem w zakresie przygotowania/ planowania i realizacji/ wdrażania kampanii promocyjnych/ reklamowych. 4.3. co najmniej dwie osoby z dwuletnim doświadczeniem w zakresie projektowania graficznego przygotowania/ planowania i realizacji/ wdrażania kampanii promocyjnych/ reklamowych. 5. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
- 1. kreatywność, oryginalność - 35
- 2. spójność z briefem (załącznik nr 2 do regulaminu) i Strategią Marki Łódź - 25
- 3. wykorzystanie elementów kojarzących się z logo Łódź kreuje - 15
- 4. zgodność zaproponowanych narzędzi i Strategii komunikacji do grup docelowych - 15
- 5. adekwatność ceny do opracowanej strategii komunikacji i zawartości pracy konkursowej - 10
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
- Dostępny do dnia: 12.11.2013, godzina 15:00.
- Miejsce: Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź.
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
- Data: 12.11.2013, godzina 15:00.
- Miejsce: Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź.
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
- Termin: Do 9 grudnia 2013 r. do godz. 15:00.
- Miejsce: Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź.
IV.3) NAGRODY
- Rodzaj i wysokość nagród: Nagrodą w konkursie jest zaproszenie Autora wybranej pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem umowy będzie szczegółowe opracowanie pracy konkursowej. Wartość przewidywanego zamówienia z wolnej ręki wyniesie maksymalnie 220.000,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na punktowej naprawie uszkodzeń na całej powierzchni elewacji budynku Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Żeligowskiego 7/9
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.
- Dostawa testów narkotykowych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
- 168/TP/ZP/D/2025 - Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- "Rozwój Spółdzielni Energetycznej w Żabiej Woli" w ramach zadania "Utworzenie spółdzielni energetycznej w Gminie Żabia Wola wraz z zapewnieniem zdywersyfikowanego zaopatrzenia w energie"
- U/41/2025 Wykonanie i dostawa kalendarzy z logo Uniwersytetu Opolskiego dla pracowników
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- "Kompleksowe przygotowanie 1 publikacji elektronicznej z badania naukowego wraz z dostarczeniem jej Zamawiającemu".
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





