Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Bochnia: PRZEBUDOWA PAWILONU C (BUDYNEK SZPITALNY) SZPITALA POWIATOWEGO W BOCHNI I ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z MODERNIZACJĄ ODDYMIANIA I NAPOWIETRZANIA WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA KLATCE SCHODOWEJ
Numer ogłoszenia: 441230 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PAWILONU C (BUDYNEK SZPITALNY) SZPITALA POWIATOWEGO W BOCHNI I ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z MODERNIZACJĄ ODDYMIANIA I NAPOWIETRZANIA WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA KLATCE SCHODOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA PAWILONU C (BUDYNEK SZPITALNY) SZPITALA POWIATOWEGO W BOCHNI I ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z MODERNIZACJĄ ODDYMIANIA I NAPOWIETRZANIA WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA KLATCE SCHODOWEJ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Opis techniczny przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, projekt wykonawczy - branża elektryczna, stanowiące załączniki nr 7 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.15.60 - 45.31.15.60 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. . 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Szczegółowy warunek: 1. W zakresie doświadczenie, wymaga się od Wykonawców aby w swojej dotychczasowej działalności wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie oddymiania i napowietrzania wraz z wymianą stolarki okiennej klatki schodowej, o wartości każdej z robót co najmniej 100.000,00 złotych brutto 2.W zakresie doświadczenie, wymaga się od Wykonawców aby zapewnili objęcie kierownictwa budowy przez osobę/osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub, którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy / roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt 6 Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Uwaga! Wymagane treści oświadczenia zawarte są w załączniku nr 2 do (SIWZ) - wzór oświadczenia. 5 Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć: a Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według wzoru z załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały one wykonane należycie, b Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru z załącznika nr 5 do SIWZ. c Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d Decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierownika budowy, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ e Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia. Dział Zaopatrzenia i zamówień publicznych pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia. sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Zakup koparki kołowej oraz dwóch agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie
- Dostawa wyposażenia dla Sekcji Pralni i Sekcji Higieny Szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "Zaprojektowanie, wykonanie i zabudowa przenośnika taśmowego"
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





