eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ WRAZ Z PROJEKTEM ORGANIZACJI RUCHU NA SKRZYŻOWANIU DRÓG POWIATOWYCH O NR 2633S, 4423S Z DROGĄ GMINNĄ NR 490039S W OBRĘBIE WĘZŁA DROGOWEGO Z DROGĄ EKSPRESOWĄ S-1 RELACJI BIELSKO-BIAŁA - CIESZYN W M. JASINI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Katowice: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ WRAZ Z PROJEKTEM ORGANIZACJI RUCHU NA SKRZYŻOWANIU DRÓG POWIATOWYCH O NR 2633S, 4423S Z DROGĄ GMINNĄ NR 490039S W OBRĘBIE WĘZŁA DROGOWEGO Z DROGĄ EKSPRESOWĄ S-1 RELACJI BIELSKO-BIAŁA - CIESZYN W M. JASINICA
Numer ogłoszenia: 441218 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ WRAZ Z PROJEKTEM ORGANIZACJI RUCHU NA SKRZYŻOWANIU DRÓG POWIATOWYCH O NR 2633S, 4423S Z DROGĄ GMINNĄ NR 490039S W OBRĘBIE WĘZŁA DROGOWEGO Z DROGĄ EKSPRESOWĄ S-1 RELACJI BIELSKO-BIAŁA - CIESZYN W M. JASINICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych i drogi gminnej w obrębie węzła drogowego drogi ekspresowej S-1 odc. Bielsko-Biała - Cieszyn, m. Jasienica. Zamówienie obejmuje: - wykonanie dokumentacji projektowej zgodnej z załączonym PF-U - wykonanie sygnalizacji świetlnej zgodnie z zatwierdzonym projektem - wykonanie w trakcie budowy niezbędnych rysunków warsztatowych i wykonawczych uzupełniających projekt - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie go zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, nr 13 1130 1091 0003 9079 2420 0006, b.Poręczeniach bankowych; c.Poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.Gwarancjach bankowych; e.Gwarancjach ubezpieczeniowych; f.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w SIWZ a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub zaświadczeń, o których umowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni na podstawie art.24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. -Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, nr 13 1130 1091 0003 9079 2420 0006, b.Poręczeniach bankowych; c.Poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.Gwarancjach bankowych; e.Gwarancjach ubezpieczeniowych; f.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: - Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawieRachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln zł. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu na równowartość co najmniej 0,5 mln zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wszyscy Wykonawcy łącznie spełniają warunek. -Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1. Projektant branży drogowej - wymagana liczba osób 1 - Uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukc.- budowl. bez ograniczeń. Wykonał min. 2 kompletne dokumentacje projektowe (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla przebudowy skrzyżowania na drogach klasy min. G z projektem sygnalizacji świetlnej. 2. Projektant branży elektrycznej - wymagana liczba osób 1 - Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonał min. 2 dokumentacje projektowe z branży elektrycznej dot. drogowej sygnalizacji świetlnej i oświetlenia dróg 3. Projektant sprawdzający branży drogowej i sygnalizacji świetlnej - wymagana liczba osób 1 - Uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukc.- budowl. bez ograniczeń. Opracował lub sprawdził min. 3 kompletne dokumentacje projektowe (tj. projekt budowlany i wykonawczy) przebudowy skrzyżowania z budową sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg klasy min. G 4. Kierownik Budowy - wymagana liczba osób 1 - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, 2 realizacje robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach klasy min. G - Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.2. SIWZ -Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizował (zakończył) co najmniej 2 budowy sygnalizacji świetlnej o wartości nie niższej niż 1,0 mln zł każda oraz wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy sygnalizacji świetlnej . Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.3 SIWZ. -Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: -roboty drogowe -prace projektowe -oznakowanie pionowe i poziome wraz z oznakowaniem na czas robót Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków ogólnych określonych w SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodne z treścią formularza 3.1. SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Dowód wniesienia wadium. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych określonych w SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Bilans i rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nich za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków , o których mowa w SIWZ). - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w SIWZ) - Wykaz osób, o których mowa w SIWZ Potencjał kadrowy, przewidzianych do kierowania robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych na formularzu 3.2. SIWZ Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). - Wykaz wykonanych robót budowlanych i usług, o których mowa w SIWZ Doświadczenie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu 3.3. SIWZ. Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty i usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006 r.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32 lub na stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 09:45, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.