eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › DOZÓR MIENIA BROWARU CZARNKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Czarnków: DOZÓR MIENIA BROWARU CZARNKÓW
Numer ogłoszenia: 440978 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państawa w Brzeźnie w Administrowaniu , ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552021, faks 067 2552022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.browar-czarnkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOZÓR MIENIA BROWARU CZARNKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, zwana dalej usługą, browaru położonego przy ul. Browarnej 1 w miejscowości Czarnków. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących usług: a) stała całodobowa ochrona fizyczna mienia, b) przeciwdziałanie przebywaniu na terenie objętym ochroną osób nieupoważnionych, c) natychmiastowe powiadomienie służb publicznych (Policja, Straż pożarna, Pogotowie i inne) oraz zamawiającego w przypadku stwierdzenia kradzieży lub niszczenia mienia, d) całodobowego punktu kontrolnego - minimum 1 osoba. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do ciągłego monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podejmowania interwencji przez pracowników ochrony (grupa szybkiego reagowania w czasie nie dłuższym niż 7 minut od momentu zgłoszenia zdarzenia) Wykonawcy natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego w celu udaremnienia wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionego obiektu i zdrowiu osób w nim przebywających. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zapewniał stałą konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności kamer i innych urządzeń monitorujących. Dotyczy przewodowego systemu alarmowego, w tym 5 kamer działających na serwerze VDR-S, firmy NOVUS oraz 15 czujek ruchowych. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach zamówienia do konwojowania wartości pieniężnych (do 15 konwojów w miesiącu na terenie miasta Czarnkowa - maksymalna ilość konwojowanych jednostek przeliczeniowych 50.000 zł). Konwoje wykonywane będą samochodami wykonawcy spełniającymi wymogi aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących wymagań dla urządzeń zabezpieczających wartości pieniężne. Terminy konwojów ustalane będą przez zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, a w szczególnych wypadkach w dniu konwoju. 2/ Usługa wykonywana będzie na zasadach i warunkach przewidzianych we właściwych przepisach prawa, w tym zwłaszcza zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 3/ Wykonawca oświadcza, że posiada ważną koncesję na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia, której kopia stanowić będzie Załącznik Nr 1 do Umowy. 4/ Wykonawca zapewnia, że posiada należytą wiedzą, doświadczenie, możliwości techniczne, organizacyjne i finansowe do wykonywania usług przewidzianych zamówieniem z najwyższą starannością zawodową. 5/ Wykonując zamówienie Wykonawca w szczególności będzie: - podejmował działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, - nie dopuszczał do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby zamawiającego, - działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieży, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza sferę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, - ochrona parkingów wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami, - dokonywał stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku, - ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami nieporządanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli - podejmować niezbędne działania w ramach obowiązujących przepisów w przypadku dostrzeżenia zagrożeń dla dóbr wskazanych w ust. 1. - zabezpieczać dostępnymi środkami i w niezbędnym zakresie Obiekt do czasu podjęcia interwencji przez powiadomione służby publiczne lub upoważnionych pracowników Zamawiającego, - zawiadamiać grupy interwencyjne powołane do ochrony osób i mienia zatrudnione przez Wykonawcę, w razie potrzeby, 6/ Pracownik ochrony używa przy wykonywaniu swoich czynności odpowiednich środków określonych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7/ Zamawiający wymaga aby dozór pełnił pracownik nieuzbrojony w broń palną, a jego ubiór winien być oznakowany w sposób umożliwiający identyfikację pracownika oraz podmiotu go zatrudniającego. 8/ Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 9/ Zamawiający nie przewiduje zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. 10/ Zapłata wynagrodzenia następować będzie co miesiąc z dołu, przelewem na wskazany w fakturze VAT rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, przy czym faktura VAT może zostać wystawiona nie wcześniej niż po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, którego dotyczy w kwocie proporcjonalnej do okresu w jakim wykonywana była usługa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia nogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, czyli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia; b) posiada aktualną koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia, w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, czyli: e) w okresie ostatnich 3 lat zrealizował lub realizuje z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu o wartości 100.000 złotych brutto przez okres minimum 10 miesięcy. 3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Na potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług dotyczących dozoru mienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, odbiorcy, daty wykonania oraz przedmiotu wykonania usługi zgodnie z opisem warunku w dziale VII, pkt. 2 ppkt. a. Według tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że wpisane w wykazie usługi w ppkt. a zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z opisem warunku w części VII pkt. 4, ppkt. a. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w dziale VII pkt. I, II, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.browar-czarnkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Brzeźnie w Administrowaniu ul. Browarna 1 64-700 Czarnków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 08:00, miejsce: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Brzeźnie w Administrowaniu ul. Browarna 1 64-700 Czarnków pok.5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.