eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › DOZÓR MIENIA BROWARU CZARNKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Czarnków: DOZÓR MIENIA BROWARU CZARNKÓW
Numer ogłoszenia: 34032 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440978 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państawa w Brzeźnie w Administrowaniu, ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552021, faks 067 2552022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOZÓR MIENIA BROWARU CZARNKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, zwana dalej usługą, browaru położonego przy ul. Browarnej 1 w miejscowości Czarnków. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących usług: a) stała całodobowa ochrona fizyczna mienia, b) przeciwdziałanie przebywaniu na terenie objętym ochroną osób nieupoważnionych, c) natychmiastowe powiadomienie służb publicznych (Policja, Straż pożarna, Pogotowie i inne) oraz zamawiającego w przypadku stwierdzenia kradzieży lub niszczenia mienia, d) całodobowego punktu kontrolnego - minimum 1 osoba. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do ciągłego monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podejmowania interwencji przez pracowników ochrony (grupa szybkiego reagowania w czasie nie dłuższym niż 7 minut od momentu zgłoszenia zdarzenia) Wykonawcy natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego w celu udaremnienia wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionego obiektu i zdrowiu osób w nim przebywających. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zapewniał stałą konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności kamer i innych urządzeń monitorujących. Dotyczy przewodowego systemu alarmowego, w tym 5 kamer działających na serwerze VDR-S, firmy NOVUS oraz 15 czujek ruchowych. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach zamówienia do konwojowania wartości pieniężnych (do 15 konwojów w miesiącu na terenie miasta Czarnkowa - maksymalna ilość konwojowanych jednostek przeliczeniowych 50.000 zł). Konwoje wykonywane będą samochodami wykonawcy spełniającymi wymogi aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących wymagań dla urządzeń zabezpieczających wartości pieniężne. Terminy konwojów ustalane będą przez zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, a w szczególnych wypadkach w dniu konwoju. 2 Usługa wykonywana będzie na zasadach i warunkach przewidzianych we właściwych przepisach prawa, w tym zwłaszcza zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 3 Wykonawca oświadcza, że posiada ważną koncesję na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia, której kopia stanowić będzie Załącznik Nr 1 do Umowy. 4 Wykonawca zapewnia, że posiada należytą wiedzą, doświadczenie, możliwości techniczne, organizacyjne i finansowe do wykonywania usług przewidzianych zamówieniem z najwyższą starannością zawodową. 5 Wykonując zamówienie Wykonawca w szczególności będzie: - podejmował działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, -nie dopuszczał do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby zamawiającego, działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieży, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza sferę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, - ochrona parkingów wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami, - dokonywał stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku, - ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami nieporządanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli - podejmować niezbędne działania w ramach obowiązujących przepisów w przypadku dostrzeżenia zagrożeń dla dóbr wskazanych w ust. 1. - zabezpieczać dostępnymi środkami i w niezbędnym zakresie Obiekt do czasu podjęcia interwencji przez powiadomione służby publiczne lub upoważnionych pracowników Zamawiającego, - zawiadamiać grupy interwencyjne powołane do ochrony osób i mienia zatrudnione przez Wykonawcę, w razie potrzeby, 6 Pracownik ochrony używa przy wykonywaniu swoich czynności odpowiednich środków określonych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7 Zamawiający wymaga aby dozór pełnił pracownik nieuzbrojony w broń palną, a jego ubiór winien być oznakowany w sposób umożliwiający identyfikację pracownika oraz podmiotu go zatrudniającego. 8 Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 9 Zamawiający nie przewiduje zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. 10 Zapłata wynagrodzenia następować będzie co miesiąc z dołu, przelewem na wskazany w fakturze VAT rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, przy czym faktura VAT może zostać wystawiona nie wcześniej niż po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, którego dotyczy w kwocie proporcjonalnej do okresu w jakim wykonywana była usługa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z O.O., AL. WIELKOPOLSKA 36, 60-608 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111957,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106179,04

  • Oferta z najniższą ceną: 96753,74 / Oferta z najwyższą ceną: 119813,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.