eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWGO W GRYFICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Gryfice: USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWGO W GRYFICACH
Numer ogłoszenia: 440094 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gryficach , ul. Wysoka Brama 2, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 384 32 36, faks 091 384 85 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWGO W GRYFICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a. bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu, osób i mienia sądu oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynku przy ul. Wysoka Brama 2: - bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia sądu świadczona przez pracownika ochrony w dniach urzędowania Sądu Rejonowego w Gryficach w godzinach od 7.00 do 20.00 i dodatkowo 1 pracownika ochrony w godz. 8.00 - 15.00 - system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej od 20.00 do 7.00 w dni urzędowania Sądu Rejonowego, oraz całodobowo w pozostałe dni miesiąca b. sprawowaniu ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynku przy ul. Cukrowniczej 2: - system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej od 19.00 do 7.30 w dni urzędowania Sądu Rejonowego, oraz całodobowo w pozostałe dni miesiąca 2. W budynkach przy ul. Wysoka Brama 2 bezpośrednia ochrona fizyczna (stała i doraźna) będzie odbywała się w dni urzędowania Sądu Rejonowego w Gryficach w godzinach od 7.00 do 20.00. Do zadań Wykonawcy w ramach usług bezpośredniej ochrony fizycznej należy: - pracownicy ochrony powinni posiadać co najmniej licencję pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej - strzeżenie mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, - ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku, - powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, - podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, a w przypadku stwierdzenia działań o charakterze przestępczym niezwłoczne zawiadomienie policji - dokonywanie obchodu budynku przed rozpoczęciem urzędowania sądu o godzinie 7.00, oraz przed zakończeniem służby o godzinie 20.00 zwracając szczególną uwagę na niezakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), oraz na niezamknięte okna - po godzinach urzędowania Sądu monitorowanie przepływu osób w chronionym obiekcie, udostępnianie pomieszczeń w budynku osobą upoważnionym do wejścia na obiekt, - sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami, - zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku, - gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników, - sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, kłódki, - pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., - prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami, - powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, - prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika, - przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionym obiekcie w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony, - niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, - przyjmowanie i wydawanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, osobom uprawnionym, oraz prowadzenie kontrolki wydawanych kluczy, - przyjmowanie wierzchnich okryć od interesantów, oraz przechowywanie ich w portierni na przygotowanych przez Zamawiającego wieszakach, - otwieranie i zamykanie parkingu, - Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, imiennym identyfikatorem, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, - pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zleceniodawcę, - pracownicy ochrony przewidziani do realizacji przedmiotowego zamówienia powinni posiadać umiejętność obsługi komputera, centralek p.poż. i elektronicznego systemu przeciwwłamaniowego. 2a. Opis budynku Sądu przy ul. Wysoka Brama 2 : - budynek podpiwniczony, 3. kondygnacyjny o łącznej powierzchni 1.783,58 m2, - ruch osobowy odbywa się poprzez jedno wejście, (wyjście ewakuacyjne - nieużytkowane) - na terenie Sądu zlokalizowany jest 7 miejsc parkingowych, które zabezpieczone są blokadami, 3. Ochrona poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynkach przy ul. Wysoka Brama 2 ( w godz. 20.00 - 7.00) i ul. Cukrowniczej 2 (w godz. 19.00 - 7.30) w dni urzędowania Sądu Rejonowego, oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy i święta. Do zadań Wykonawcy w ramach monitoringu elektronicznego należy: - podłączenie we własnym zakresie (na własny koszt) istniejących central alarmowych systemów przeciwpożarowych oraz antywłamaniowych w budynkach przy ul. Wysoka Brama 2 i ul. Cukrowniczej 2 do siedziby (centrum dowodzenia) Wykonawcy - obserwacji zdarzeń generowanych przez systemy sygnalizacji alarmów na chronionych obiektach oraz ich rejestrację i archiwizację, - razie wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających interwencji, przekazywanie Zamawiającemu kopii zarejestrowanych alarmów, - w przypadku odebrania sygnału o włamaniu lub zagrożeniu życia bądź zdrowia z obiektu ochranianego, Zleceniobiorca zobowiązuje się natychmiast wysłać do miejsca zdarzenia zmotoryzowany patrol interwencyjny, który w czasie maksymalnie 10 minut od momentu odebrania sygnału alarmowego, przybędzie celem udaremnienia włamania lub zminimalizowania jego skutków oraz ochrony życia i zdrowia osób w nim przebywających, a następnie powiadomienie wskazanego pracownika sądu 3. Do zadań grupy interwencyjnej Wykonawcy należy: -Reakcja grupy patrolowo-interwencyjnej, czyli przybycie na miejsce zdarzenia, po uzyskaniu sygnału ze stacji monitorującej powinna nastąpić w czasie niezwłocznym jednak nie później niż w ciągu 10 minut od chwili zadziałania systemów alarmowych. -Podjęcie na miejscu zdarzenia przez grupę patrolowo-interwencyjną wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań, w celu ochrony mienia Zleceniodawcy. -Współpraca grupy patrolowo-interwencyjnej z pracownikami Wykonawcy pełniącymi dozór. -Powiadomienie odpowiednich służb oraz przekazywanie osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem. 4. Wykonawca będzie świadczyć usługi wyłącznie w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, b) posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone. c) Posiadające licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej. 5. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. .U. 145 poz. 1221 z 2005r późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. realizowali lub rozpoczęli i aktualnie realizują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia świadczone w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde oraz posiadają dysponują grupą interwencyjną oraz dysponują stacją monitorowania oraz dysponują pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencję I stopnia oraz posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone; - poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i/lub mienia, obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, w obiekcie użyteczności publicznej o pow. całk. min. 1.000 m2, świadczoną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7. aktualną koncesję wydaną przez Ministra MSWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia; 1.8. wykaz wykonanych /lub wykonywanych/ przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 4]; 1.9. oświadczenie /na druku ofertowym/ o dysponowaniu grupą interwencyjną oraz o dysponowaniu stacją monitorowania; 1.10. imienną listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji - lista powinna uwzględniać wszystkie osoby skierowane do wykonywania niniejszego zamówienia, tj. pracowników nadzoru oraz pracowników ochrony [wg załącznika nr 5 do SIWZ] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane licencje oraz poświadczenia bezpieczeństwa. UWAGA: Informujemy, iż po wyborze najkorzystniejszej oferty (na etapie realizacji zamówienia) zmiany personalne wśród osób wskazanych w wykazie, o którym mowa, będą możliwe jedynie w razie wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych (pod tym pojęciem rozumie się również rozwiązanie umowy o pracę) oraz zaniedbywania lub nienależytego wykonywania obowiązków wynikających z przedmiotu zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany będzie do wcześniejszego uzgodnienia każdej personalnej zmiany z Zamawiającym, osoby te muszą spełniać wszystkie wymagania postawione w tym postępowaniu, w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, iż osoby te nie były karane za przestępstwo umyślne oraz przedstawienia poświadczeń bezpieczeństwa pracowników wskazanych do realizacji niniejszego zamówienia oraz licencji 1.11. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /JEŻELI DOTYCZY/. Z treści przedmiotowego zobowiązania jednoznacznie musi wynikać spełnieni wymagań postawionych przez zamawiającego w SIWZ w zakresie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.12. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gryficach ul. Wysoka Brama 2 pok. nr 7 , I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gryficach ul Wysoka Brama 2, pok. nr 7 (Oddział Prezydialny I piętro), 72-300 Gryfice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.